פרק 20

84 15 1
                                    

פרק נורא קצר, אני יודעת.. אבל יש לי מחר מבחן באנגלית ×_×.
**עריכה: בוכה כתבתי את זה מזמן (מזמן, לא הגזמת?) ולא למדתי בשיט, אבל גאד נראלי ה' נתן נשיקה למבחן שלי לפני שהגשתי אותו. היום היה לי מבחן בחשבון.. ** אבל מה שכן כתבתי פרק ארוך ומושקע אבל הוא נמחק -_- ככה שפרק הבא הולך להיות פרק מפציץ, הבטחה שלי. אבל לדעתי זו התחלה טובה לאחר ההפסקה הסופר ארוכה שלי.


חשבתי וחשבתי והגעתי למסקנה שהאפשרות היחידה שלי היא לשתף את ג'סטין במה ששמעתי. אולי אני אשמע לכם מפגרת ותמימה, אבל מה עוד אני יכולה לעשות?

חיכיתי בסבלנות שיגיע הביתה והעברתי את היום בשיעמום והצקות מצד אנחלה כדי לברר מה בדיוק אני יודעת, אם בכלל.. לפתע שמעתי צלצול קצר, ולפי מה שהספקתי ללמוד זו הייתה הודעה.

"האנה אם את לא חוזרת אליי עכשיו אני אהרוג אותך כשתחזרי. הייתי פונה למשטרה, אבל יערבו את אבא שלך כי את עוד קטינה.." וואו, כנראה שאוולין לקחה ממש קשה את זה שנעלמתי לכמה ימים, אבל השארתי לה הודעה..

"אני ממש מצטערת אוולין, לא יצא לנו לדבר על זה אבל תקופה שאני מכירה מישהו וזה מתחיל להתפתח.. נשארתי לישון אצלו. בקרוב אחזור הביתה ונדבר על הכל. Xo" כתבתי לה, בטח רק מהקטע של מישהו היא הולכת להרביץ לי.

"משוגעת!! פעם אחרונה שאת לא מספרת לי כלום, מתי כל זה קרה?!? ואת אמרת לי שאת ישנה אצל חברה, שקרנית קטנה! היום את חוזרת הביתה או שזה הסוף שלך!! בעצם.. זה עדיין הסוף שלך. " רשמה וצחקתי, רציתי לדבר עם ג'סטין לפני שאכתוב לה עליו, למקרה שלא הכל יסתדר בנינו.

לא רציתי שתשמח בשביל כל כך על הרומן החדש שלי ואחר כך לאכזב אותה ולהגיד לה שנפרדנו, אני צריכה לדבר עם ג'סטין.. הוא בחיים לא חוזר הביתה?

פתאום נשמע צלצול הדלת, אני כל כך שמחה שהוא כבר הגיע אבל אני גם מפחדת שיקרה משהו ליחסים שלנו. הוא הרי לא פיטר את מי שהייתה פעם הרומן שלו והוא מוכר סמים כנראה. למה אני כבר יכולה לצפות? "היי." אמר.
"יופי שבאת, יש לנו הרבה דברים לדבר עליהם."

לבנות את החיים מחדשWhere stories live. Discover now