PROLOG

5.1K 217 9
                                    

Mohlo mi být jasné, že si ji dřív nebo později všimne. Byla krásná, chytrá a statečná. Přesně jeho typ.

Každá jeho dívka byla něčím výjimečná, něčím dokonalá a nakonec i zlomená.

U nás na škole se říká, že dokud ses nazamilovala do Wadea Mitchella, nepoznala jsi doopravdy zlomené srdce. Přesto mu všechny jedna po jedný padaly k nohám jako poslušní psi. Každá nadpozemsky překrásná, milá a chytrá, každá tvrdí, že láska není její věc, každá se do něj ale nakonec zamiluje.

A že by se jim někdo divil. S jeho neučesanými vlasy, flanelovými košilemi a skateboardem v ruce, patřil rozhodně k nejoblíbenějším lidem na naší škole. Navíc byl milý a pozorný. Ne, že bych to věděla z vlastních zkušeností, nikdy jsem s ním neprohodila ani slovo, natož se s ním znala blíž.

Měla jsem ho ale prokouknutého skrz na skrz. Jistě, byl zdvořilý a zodpovědný, nebránilo mu to ale v hraní si se srdcem každé holky.

Ano, pomáhal v útulku a veterinářství léčit rány zvířat, přesto jich hodně zanechal na duších každé z jeho obětí.

A nejhorší na tom bylo, že si to dávaly za vinu ony. Protože on nechodil s žádnými krávami s přepudrovaným obličejem, kdepak, všechny jeho dívky byly inteligentní, milé a hlavně naivní.

Asi můžete uhodnout, že ho moc v lásce nemám. Asi to prostě nebyl můj typ člověka a já nebyla jeho. Ale hádejte kdo byl jeho typ? Moje kamarádka Kaitlyn. A asi si dokážete představit, jak jsem z toho byla hrozně nadšená.

Naše cesty se ale bohužel zkřížily a já zjistila, že Wade Mitchell je kluk, který nepřestává, dokud nemá to, co chce.

Ale začneme od začátku, co říkáte?

New sotry people, hope you like it :)

těšing na vaše odezvy :)

love and nothing but love, Liz 

Nic mi do toho neníKde žijí příběhy. Začni objevovat