DEVÁTÁ: Přitáhne si ji blíž.

1.7K 176 15
                                    

“Už si můžu sundat ten šátek?” zeptám se nedočkavě.

“Ještě ne.” zasměje se a já ucítím jak s autem zaparkuje.

“Když tohle mě tak frustruje.” zavčím a založím si ruce na prsou. Snažím se uhodnout kde se to právě nacházíme, ale protože jsou moje oči obmotané štkem, jde to dost těžko.

Slyším jak vystoupí z auta a za chvíli slyším jak se otevírají dvaře na mé straně a potom ucítím jak August bere moji ruku do své. Pomůže mi vystoupit a já ihned zavětřím sůl.

“My jsme na pláži?” zeptám se a on si odevzdaně povzdychne.

“Ty zkazíš každoou zábavu.” Rozváže mi šátek.

Ha, měla jsem pravdu, opravdu jsme na pláži.

“Co tady chceš dělat?” zeptám se.

“Hledat Nemo, co myslíš?” protočí oči s úsměvem. Všimnu si, že pořád nepostil moji ruku a to mě přinutí trochu se pousmát.

Oba se sundáme boty a hodíme je do auta.

“Pojď jdem si zaplavat princezničko.” mrkne na mě a táhne mě na písek.

“Cože?! Vždyť je březen!” protestuju a cítím jak mě písek studí na holých nohou. Není ale tak chladný jako vítr který se do nás celou silou opírá.

“Nebuď padavka.” zašklebí a než se naděju, tak mě zvedne do vzduchu. Pištím a směju se zároven, zatímco se mnou běží až k vodě.

“Já nechci do vody!” vypísknu, když ucítím, že mě chce postavit na zem. Jeho nohy už jsou po kotníky ve vlnách a na tváři mu hraje rošťácký úsměv. Povolí paže, ale já se ještě rychle stihnu chytit ho kolem krku a obmotat mu nohy kolem pasu.

“Ha!” zvolám vítězoslavně a zvednu pěst do vzduchu.

On na to nic neřekne a jen mi rukama podepře zadek abych nespadla. Ikdyž to určitě nebyl jeho jedinej záměr.

Tikám panenkama mezi jeho očima u pusou. Tou krásně měkkou pusou. Zajímalo by mě, jestli je tak měkká i na dotek.

Když se mu opět podívám do očí, spatřím v nich takovou něhu, až mi to vyrazí dech.

Opravdu mu na mě zaleží.

A mě záleží na něm. Chci mu to nějak dokázat.

Nedělej nic hloupýho Skye, ozve se opět můj mozek.

Já se ale pousměju a udělám tu nejhloupější věc vůbec. Přiložím svoje rty na ty jeho.

Páni, doopravdy jsou tak krásně měkké.

Cítím jak se usměje, ale na nic nečeká a polibek mi oplatí. Co nejvíc se k němu přitisknu a vstřebávám jeho teplo a vůni.

“Ani nevíš, jak dlouho jsem na to čekal.” zašeptá když se od sebe odtrhneme.

“No rozhodně jsi neudělal nic pro to, aby se to stalo.” vypláznu na něj jazyk a postavím se nohama do vody. Je vážně studená.

Najednou mi začne zvonit mobil. Máma, ajaj.

“Ehm, halo?” zeptám se a výjdu z chladných vln na suchý písek.

“Skye Fosterová! Ihned naklusej domů! Jak se opovažuješ si jen tak odejít ze….” dám si mobil dál od ucha a bolestně se zašklebím.

“Myslím, že musíš jít.” zasměje se a já ho praštím do paže.

“Tohle je zlý.” pokynu směrem k mobilu. “Hodně zlý.”

“Si za to můžeš sama.” vyplázne jazyk a já po něm hodím hrst písku.

“Co si to dovoluješ!” zvolá a vrhne se na mě. Se smíchem zapištím jak se začneme překulovat po studeným písku a cítím, že mi vypadl mobil.

“Řeknu mým rodičům, že za to můžeš ty Millere a oni tě budou nesnášet.” pohrozím a on se opět překulí, takže jsem pod nim.

“By ti stejně nikdo něvěřil Fosterová. Ředitelka mě miluje, takže to celý schytáš ty.” zašklebí se s našimi nosy blízko u sebe.

“Tak to asi už žádná další pusa.” usměju se vyzývavě a cítím jak mi jeho dech ovívá obličej.

“O tom silně pochybuju.” vydechne a políbí mě. Polibek mu oplatím a on se najednou odtáhne.

“Vidíš? Prostě mi nedokážeš odolat.” ušklíbne se samolibě.

Protočím oči a praštím ho lehce do paže.

“Odcházím.” oznámím a vyhrabu se z pod něj.

“Víš, jsme tu mým autem, takže to neni až tak na tobě.” uslyším ho za mnou. Najednou obmotá svoje ruce kolem mého pasu a já ucítím jeho rty u mého ucha. Odhrne mi vlasy a opatrně mě políbí na krk. Jakoby zkoušel, jak daleko může zajít.

No pokud by bylo na mě, tak z něj servu oblečení teď a tady. Panna nejsem už dlouho, tak koho to trápí.

“Najednou jseš nějakej stydlivej jo?” škadlím ho a otřu se zadkem o jeho rozkrok. Trochu zavrní a otočí si mě k sobě čelem.

“Nepokoušej mě Fosterová.” zamručí a přitáhne si mě blíž. Já jsem ale nedočkavá, hormony ve mě zuří, takže vezmu jeho ruku na mém pase a dám si ji na zadek.

“Cože nemám dělat?” zeptám se s nevinnýma očima.

On si trochu uchechtne. “Já myslel, že jsou takovýhle věci na prvním rande tabu.”

“Tomuhle říkáš rande jo? Tak to je dost bídný.” usměju a on se mnou začne pomalucouvat pod vysoké molo.

“Nechci nic pokazit, ale vážně tě chci.” zašeptá a já ucítím jak jsem zády namáčklá na široký trám.

“Nejsme malý děti Millere, nemusíme čekat tři měsíce na to až se vezmem za ručičky.” řeknu s výzvou v hlase.

“Myslím, že tu čáru, už jsme překročili.” zasměje s touhou v hlase.

“Tak mi ukaž co umíš.” zvrním a vjedu mu rukou pod triko.

August na nic nečeká a přisaje se ke mě rty. Jeho ruce mi taky vjedou pod triku a on pokračuje až k lemu mých šortek. Chvíli zaváhá.

Odkdy se kluci takhle stydí?

Protočím oči v pobavení a rozpnu mu kalhoty. To mu asi jako souhlas stačí, takže cítm jak mi šortky i kalhotky letí ke kotníkům. Chytne mě za zadek a vysadí na sebe. Obmotám nohy kolem jeho pasu a on mě opře o dřevěnný trám za mnou.

No a asi sami víte co se dělo dál.

Don't kill me, don't kill me!^^

prostě jsem měla náladičku no :P

Pro některý holky je sice tohle naprasto nepřijatelný, ale já si řekla, no tak proč ne, trochu to oživím ;)

doufám, že to nějak neurazí nebo neovlivní mladší čtenáře... o.O

kdyžtak se omlouvám :(

loving you, Liz <3

Nic mi do toho neníKde žijí příběhy. Začni objevovat