Patřím mezi lidi, kteří se moc nestarají o názor ostatních.
Zatímco ostatní holky nosí halenky a podpatky, já nosím nadkolenky a kanady, ale ne protože jsem nějakej punker nebo rebel, ale protože nikdo jiný to nenosí. Když mají všichni vlasy dolů, já si udělám drdol. Taková už prostě jsem.
Když mě uvidíte na chodbě, tak si nejspíš řeknete, že jsem nějaký šprt, s mými obroučkovými brýlemi a náručím plným knih, kdybyste si ale udělali čas a doopravdy si o mě něco zjistíte, tak příjdete na to, že jsem obyčejná průměrná studentka, co má ráda kočky. Ale kdo by si dával tu práci že?
Nezajímá vás Skye Fosterová a Skye Fosterovou zase nezajímáte vy. Tak to prostě funguje.
Kaitlyn Mooreová, na druhé straně, je jedna z nejopečovávanějších holek ve škole. Ne, že bychom zrovna byly nejlepší kamarádky nebo něco, zlatem oslavuje skoro všechny. Navíc nejlepší kámošky nejsou zrovna moje věc, radši si nechávám svoje tajemství u sebe.
Ale zpátky ke Kaitlyn. Je milá až to bolí, její známky jsou výborné, její naivita ale nezná hranic. To nemyslím špatně, vážně jí mám ráda, nechá si ale nakecat skoro každou kravinu.
Pokud ale vím, tak se nejčastěji a nejradši baví se mnou, možná to bude tím, že s ní jednám narovinu a ne jako v bavlně, jak to s oblibou dělají všichni ostatní. Jo a můj další kámoš Aaron je do ní tak trochu zamilovanej. Ale to je zase jiný příběh.
Byla tím nejhodnějším člověkem kterýho jsem znala a to byl další z důvodů proč se k ní Wade nikdy nedodrápe. Hned pod “Je to totální debil.”.
---------------
Uběhly asi tři dny a Wade se nepokusil kontaktovat Kaitlyn. Moje štěstí bylo tak bezhranné, až jsem se chystala na jeho počest uspořádat grillovačku. A to grill nesnáším. Už jen z toho důvodu, že ho všichni zbožňujou.
Takže naivní já, spokojená sama se sebou, jsem vydala jako každé čtvrteční odpoledne do školní knihovny. Knihovny ve školách obvykle stojí za dvě věci, ta naše je ale dobře vybavená. Přesto tu nebyla ani noha. Přesně tak, jak to mám ráda.
Zrovna jsem došla k regálu G a začala hledat nějaký výtisk Johna Greena, ikdyž jsem každou jeho knihu četla padesátkrát, ale dneska jsem se prostě cítila na oslavování.
Když vyndám jednu knihu z poličky, utvoří se tam prázdný prostor, který ihned vyplní pár oříškových očí.
“Ahoj.” ozve se hlubokým hlasem.
“Jdi pryč,” odpovím a otočím se k regálu zády. Posadím se na zem a otevřu knížku.
“Nebuď nezdvořilá Skye.” objeví se vedle mě Wade. Když mu ale nevěnuju pozornost dodá: “Teď je ta chvíle, kdy se zeptáš, jak vím tvoje jméno.”
“Vím, proč tu jsi a ne, nepomůžu ti.” vzhlédnu. “Ani za zlatý prase.”
“Proč ne?” posadí se vedle mě.
“Protože jseš kretén.” odsunu se od něj dál.
“Au, to zabolelo.” položí si ruku na srdce a zatváří se ublíženě.
“Právě v to jsem doufala.”
“Pomoz mi s Kaitlyn, prosííííím.” To prosím roztáhne co nejdýl na důraz svého zoufalství.
“Co jsi nepochopil na slově ne?” protočím oči. Tenhle kluk je sakra otravnej.
“Proč ne?”
“Už jsem ti na to odpověděla.” složím si nohy do tureckého sedu.
“Když mi řekneš dobrej důvod, tak tě nechám bejt.” nabídne mi.
“Ji mám ráda a tebe ne, to nestačí?”
“Ani trochu.” zvedne na mě obočí a já opět protočím oči.
“Nechci, aby měla zlomené srdce.” opřu svůj pohled na písmenka v knížce.
“Neublížím ji.” řekne tiše a já vyprsknu smíchy. Zmateně mě pozoruje.
“Proč se sakra směješ?” zeptá se zamračeně.
“To jen….” Smích. “Žes řekl….” Smích. “Že ji neublížíš….” Smích. “Ty…!” Další záchvat smíchu.
“Jseš kráva.” řekne a postaví se.
“Já ji dostanu, uvidiš.” ukáže na mě prstem a odkráčí pryč.
“Na to bych moc nespoléhala.” zamumlám potichu, než se pohroužím do čtení.
doufám že se líbilo ^^
těšing na vaše odezvy
much love, Liz <3
ČTEŠ
Nic mi do toho není
Humor"Myslím, že jsem se do ní zamiloval." řekne s pohledem upřeným do země. Ta věta mě přinutí se smát. "Aha, stejně jako do těch padesáti tisíc holek před ní?" zakroutím hlavu. "Ani se k ní nepřiblížíš chlapečku." Dokonce i on teď v mém tóně uslyší jas...