Επιτυχίες, Αποτυχίες και Απορίες.

20 3 0
                                    

Κοκάλωσα μόλις τον είδα να έρχεται προς το μέρος μας, παρόλο που δεν φημίζομαι για την όραση μου. Πόσο μάλλον βράδυ που είναι και σκοτάδι. Δεν του άρεσε που ήταν ο Χρήστος και ο Γιάννης μαζί μου. Το κατάλαβα γιατί ούτε καν που τους κοίταξε. Έτσι, απευθυνόμενος σε μένα, είπε ότι πέρασε για να δει πως είμαι αφού δεν τον είχα πάρει ούτε ένα τηλέφωνο. Νόμιζε πως το να έρθει από το σπίτι μου ήταν κάτι απολύτως φυσιολογικό. Μπορούσε απλά να με πάρει τηλέφωνο. Του είπα ότι θέλω να κρατήσω μια απόσταση αυτόν τον καιρό και όταν βρω χρόνο θα του μιλήσω για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα. Εννοείται πως έφερε αντίρρηση. Όση ώρα του μιλούσα, ο Γιάννης είχε πάρει τα κλειδιά μου από τα χέρια μου και ξεκλείδωσε το αμάξι για να μπω μέσα. Από κει και μετά ανέλαβαν τα παιδιά. Θα μου τα έλεγε ο Χρήστος όταν θα πηγαίναμε στο μέρος μας.

Για να ξεχαστώ από το περιστατικό, παρατήρησα το εσωτερικό του αμαξιού. Η μόνη διαφορά που είχε ήταν ότι δεν υπήρχε ράδιο. Αντί για αυτό υπήρχε μια οθόνη. Έμοιαζε σαν μικρό τάμπλετ. Μόλις έβαλα μπροστά άνοιξε και αυτό. Τελικά ήταν GPS με την επιπλέον δυνατότητα της βιντεοκλήσης. Ήμουν σίγουρη ότι ο Γιάννης είχε ανακαλύψει περισσότερα. Ξεκίνησε ο Χρήστος. Μετά ακολούθησα εγώ και πίσω μου ο Γιάννης. Φτάσαμε στο εκκλησάκι πολύ πιο γρήγορα. 

Βάλαμε τα αμάξια μας λοξά το ένα δίπλα στο άλλο. Ο Χρήστος μου είπε πως δεν έχω να ανησυχώ για τίποτα. Ο Γιώργος δεν πρόκειται να με ενοχλούσε ξανά μέχρι να ξεκινούσε η σχολή. Σωστά! Είχα ξεχάσει ότι είχα κάνει εγγραφή στη σχολή. Είχα όμως περιθώριο ακόμα κανένα μήνα περίπου μέχρι να ξεκινήσει. Ήξερα ότι ο Χρήστος δεν συμπαθούσε τον Γιώργο. Για την ακρίβεια τον μισεί. Έτσι λοιπόν αφού εγώ ήμουν ασφαλής μες το αμάξι, του είπε ότι δεν έχω κάνει κάποια κίνηση επειδή χρειάζομαι χρόνο. Δεν του άρεσε η απάντηση και ρώτησε πόσο χρόνο ακριβώς. Δώσε της χρόνο μέχρι να ανοίξει η σχολή και θα έχει την απάντηση που θες του απάντησε και φύγαμε. Άρα για το θέμα Γιώργος έχω περίπου 1 μήνα να σκεφτώ τι θα κάνω. Ο Γιάννης άλλαξε επιτυχώς το θέμα και μας είπε για αυτό το GPS. Μας είπε για τις 3 βασικές λειτουργίες του: λειτουργεί σαν GPS, μπορούμε να κάνουμε βιντεοκλήση και να ενεργοποιήσουμε τον αυτόματο πιλότο. Τα υπόλοιπα και να μας τα έλεγε δεν θα τα καταλαβαίναμε. Όμως υπήρχε η εξής απορία: Γιατί να θέλει η Ράμζι να θέλει να βλέπει τις αποστάσεις μας; Μια πιθανή και λογική απάντηση είναι για να βλέπει την πρόοδο μας. Όση ώρα ο Χρήστος και ο Γιάννης έψαχναν το GPS μήπως βρουν κάτι επιπλέον είχα λίγο χρόνο να σκεφτώ το σκηνικό με τον Γιώργο. Έχω περίπου 1 μήνα για να του πω την οριστική μου απόφαση. Οποία και να είναι αυτή. Θα χρειαστώ όμως βοήθεια γιατί δεν θα είναι εύκολο. Είναι αρκετά δύσκολος χαρακτήρας και αγύριστο κεφάλι. Και οι κατάλληλοι για αυτό είναι τα παιδιά. Τους έχω απόλυτη εμπιστοσύνη. Από τις σκέψεις μου με έβγαλε ο Χρήστος ρωτώντας με αν έχω απορίες. Του απάντησα πως αν εννοεί τους αγώνες ναι έχω. Ο Γιάννης βρήκε τελικά ότι έχει ενσωματωμένο ίντερνετ και είναι παρόμοιο με τα MB στο κινητό. Το σχόλιο του Γιάννη ήταν ότι η ιδέα του ενσωματωμένου ίντερνετ ήταν πολύ έξυπνη και πολύ προχωρημένη. Έτσι λοιπόν καλέσαμε την Ράμζι. Όμως αντί για την Ράμζι, εμφανίστηκε ένας άλλος του οποίου το όνομα είναι Τεζ. Μας είπε ότι η Ράμζι θα μπορέσει να επικοινωνήσει μαζί μας αργότερα. Αν θέλαμε μπορούσε να μας βοηθήσει αυτός. Ο Γιάννης τον ρώτησε κάποια πράγματα σχετικά με το ίντερνετ και γενικά με το GPS. Ο Χρήστος τον ρώτησε αν μπορεί να κάνει επιπλέον αναβαθμίσεις στα αμάξια. Μου άρεσε η απάντηση που πήρε "Αν βρίσκεις χρόνο ναι". Είχα μείνει εγώ μόνο που δεν τον είχα ρωτήσει. Ήθελα όμως να μιλήσω με την Ράμζι έτσι του είπα να με καλέσει η ίδια όταν μπορέσει.

Αναζητώντας την αλήθεια.Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt