Δεύτερο μέρος σχεδίου.

3 1 0
                                    

Δεν μπορώ να πω ότι είχα κάνει και τον καλύτερο ύπνο

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Δεν μπορώ να πω ότι είχα κάνει και τον καλύτερο ύπνο. Είχα στο νου μου να ξυπνήσω έγκαιρα και στριφογυρνούσα όλη την ώρα. Με αποτέλεσμα να χαλάσω την αγκαλιά μέσα στην οποία με είχε ο Ρόμαν. Ίσως έφταιγαν τα άλυτα θέματα που με γέμιζαν με περισσότερα ερωτηματικά. Μπορεί να είχα αγωνία και υπερένταση για το πως θα κυλήσει το υπόλοιπο σχέδιο. Όσο πιο πολύ τα σκεφτόμουν, άλλο τόσο δεν μπορούσα να κλείσω τα μάτια μου. Επειδή όμως δεν μπορώ να κοιμηθώ δεν σημαίνει ότι πρέπει να ενοχλώ και τον Ρόμαν. Επέστρεψα στην αγκαλιά του, κοιτάζοντας έξω από το παράθυρο. Ήταν θέμα χρόνου το φεγγάρι να δώσει την θέση του στον ήλιο. Είναι η πιο όμορφη στιγμή της ημέρας που σε χαλαρώνει, βλέποντας τόσο όμορφα χρώματα να σχηματίζονται στον ουρανό.

Η φωνή του Ρόμαν με ξάφνιασε αφού νόμιζα πως κοιμόταν. Μου είπε ότι επιτέλους σταμάτησα να κουνιέμαι. Τώρα πλέον μπορούσε να χαλαρώσει. Γύρισα προς το μέρος του και είδα ότι και αυτός έβλεπε έξω από το παράθυρο. Μόλις οι πρώτες ακτίνες του ήλιου έκαναν την εμφάνιση τους, σηκωθήκαμε, ντυθήκαμε και κατεβήκαμε να φάμε. Ήταν η πρώτη φορά που βρισκόμασταν στο τραπέζι πριν από τους υπόλοιπους. Ούτε ο Χομπς δεν είχε έρθει. Είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για την χθεσινή περίεργη συμπεριφορά. Αντί για αυτό όμως, μου κρατούσε το χέρι θέλοντας να μου δώσει κουράγιο. Σήμερα είναι η δεύτερη φάση και δεν ξέραμε ακριβώς τι θα κάναμε. Λογικά από δω και μετά ο καθένας θα δούλευε ατομικά. Δεν είχαμε κάνει την παραμικρή αναφορά πάνω στο θέμα και αυτό ήταν που με άγχωνε. Χρειαζόμουν στήριξη με οποιονδήποτε τρόπο και αυτό ακριβώς έκανε ο Ρόμαν.

Μετά από κανένα μισάωρο ήρθαν και οι υπόλοιποι. Ξαφνιάστηκαν που μας είδαν αλλά δεν μίλησε κανείς. Η Ράμζι ανακοίνωσε πως ο Χομπς δεν θα μπορέσει να μας δει για τις επόμενες μέρες γιατί του έτυχε κάτι επείγον. Θα μείνει στην σουίτα και δεν θα τον ενοχλήσουμε μέχρι να μας πει. Άρα είμασταν ελεύθεροι να κάνουμε ότι θέλουμε. Η ώρα περνούσε και απλά κοιταζόμασταν. Κανένας δεν μιλούσε. Μέχρι που πήρε τον λόγο ο Χρήστος. Μίλησε με πιο πολύ αποφασιστικότητα από όση περίμενα λέγοντας ότι θα πάει στην Κατερίνα για να μάθει και άλλες λεπτομέρειες. Ο Γιάννης θα πήγαινε στο συνεργείο και θα έλεγε σε όποιον ρωτούσε για τον Χρήστο ότι βγαίνει με την Κατερίνα. Οι υπόλοιποι θα χωριζόμασταν. Οι μισοί θα πήγαιναν με τον Γιάννη και οι άλλοι με μένα. Εγώ θα έπρεπε να μάθω για αυτούς τους αγώνες. Όλοι θα περιμέναμε το σήμα του Χρήστου το οποίο θα ήταν μια κλήση που σημαίνει ότι ο Δημήτρης έχει μάθει τις φήμες και κατευθύνετε προς τα σκάφη. Εμείς εκείνη την ώρα κερδίζουμε χρόνο καθυστερώντας τον από το να φτάσει στα σκάφη. Γνωρίζαμε πλέον την διαδρομή που ακολουθεί, οπότε πρέπει να υπάρχει άριστη συνεργασία για να τον καθυστερήσουμε. Όσο θα περιμέναμε το σήμα θα πρέπει ο Γιάννης να έχει διαδώσει την φήμη και εγώ να έχω μάθει για τους αγώνες.Είχε μείνει μόνο να αποφασίσουμε ποιοι θα πάνε με τον Γιάννη και ποιοι με μένα. Ο Γιάννης χρειαζόταν τους πιο γρήγορους για να φτάσουν πρώτοι. Έτσι πήρε μαζί του τον Ντομ, την Λέτι, τον Μπράιαν και την Μια. Και εγώ χρειαζόμουν την Ράμζι η οποία θα είναι υπεύθυνη για να στέλνει τοποθεσίες. Ήξερα επίσης ότι ο Ρόμαν δεν θα με άφηνε όπως δεν άφησε ο Τεζ την Ράμζι. Αφού όλα τακτοποιήθηκαν, μπορούσαμε να ξεκινήσουμε.

Αναζητώντας την αλήθεια.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora