Πρώτο μέρος σχεδίου.

3 1 0
                                    

Παρήγγειλα ένα ακόμη ποτό

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Παρήγγειλα ένα ακόμη ποτό. Δεν ήθελα να φύγει μέσα σε ένα δίωρο. Άκουσα τον Χρήστο να μου λέει ότι θα με μαζεύει πάλι και δεν είμαι για να οδηγήσω. Αυτά μου λέει κάθε φορά που πίνω παραπάνω. Κι όμως έκανε λάθος. Μια χαρά θυμάμαι τα πάντα, ξέρω τι κάνω. Απλά έχανα λίγο το βήμα μου. Μέσα σε όλα αυτά, παρατήρησα πως η Ράμζι με κοιτούσε ανήσυχα από τότε που έφυγε ο Ρόμαν. Μπορεί όμως η παρατήρηση μου να είναι και παρενέργεια του ποτού.

Πλήρωσα τα ποτά που είχα πιει και ετοιμάστηκα να φύγω. Μόλις βγήκα έξω στο κρύο, θυμήθηκα ότι είχα έρθει εδώ με τον Ρόμαν. Άρα τώρα είχα  2 επιλογές: α) να έπαιρνα το αμάξι του Χρήστου και μετά να γυρνούσαν με τα παιδιά ή β) να περπατούσα μέχρι όπου αντέξουν τα πόδια μου. Έτσι ξεκίνησα με τα πόδια και κατευθύνθηκα προς τον παραλιακό. Είχα φτάσει σχεδόν έξω από το ξενοδοχείο όταν μου ήρθε μια τρελή ιδέα. Το ξενοδοχείο έχει ακριβώς από κάτω παραλία, γιατί λοιπόν να μην κατέβαινα; 

Έτσι και έγινε. Μες το σκοτάδι με τα τακούνια τα οποία είχαν αρχίσει να με κουράζουν, μόνη μου, έψαχνα ένα μέρος να κάτσω στην παραλία. Από μακρυά είδα μια ακόμα σιλουέτα να κάθεται. Πλησίασα για να δω καλύτερα ποιος ή ποια είναι. Κοιτάζοντας ακόμα πιο καλά η σιλουέτα αυτή ήταν ο Ρόμαν. Κοίτα να δεις! Ούτε συνεννοημένοι να είμασταν. Είχε στα χέρια του ένα μπουκάλι ουίσκι και έπινε.

Έκατσα κάτω στην άμμο δίπλα του. Είχε καταλάβει την παρουσία μου αλλά δεν είχε γυρίσει να με κοιτάξει. Η ησυχία που υπήρχε γύρω μας ήταν αυτό ακριβώς που χρειαζόμουν. Δεν πρόλαβα να χαθώ στις σκέψεις μου όταν τον είδα με την άκρη του ματιού μου να γέρνει το μπουκάλι προς το μέρος μου. Πίναμε εναλλάξ. Λίγο πριν τελειώσει το μπουκάλι μου λέει ότι έχω γερό στομάχι. Δεν έχει συναντήσει γυναίκα που να πίνει τόσο πολύ. Του απάντησα ότι τώρα το έχω ελαττώσει. Παλιά έπινα πιο πολύ και πιο συχνά. Φυσικά μου είπε ότι δεν έκανα καλά και να συνέχιζα αυτήν την προσπάθεια. Του αντιγύρισα λέγοντας του πως και αυτός πίνει. Μου απάντησε πως είναι ένας τρόπος με τον οποίο ξεχνάει προσωρινά τον πόνο του. Τόνισε πως εγώ δεν έχω κάποιο σοβαρό λόγο. Το μόνο που του είπα ήταν ότι δεν με ξέρει ακόμα καθόλου καλά για να με κρίνει.

Αναζητώντας την αλήθεια.Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora