Νέο ξεκίνημα.

14 1 0
                                    

Η απόσταση από τους αστυνομικούς όλο και μεγάλωνε

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Η απόσταση από τους αστυνομικούς όλο και μεγάλωνε. Ώσπου κάποια στιγμή μας έχασαν εντελώς. Ανακούφιση. Είχαμε βγει έξω από την πόλη, Εγνατία για να μπορέσουμε να τους ξεφύγουμε. Πήγαμε στο λιμανάκι να ηρεμήσουμε. Το χρειαζόμασταν. Το λιμανάκι, εκτός από το ότι ήταν το στέκι μας αρκετό καιρό, μας βοηθούσε να χαλαρώσουμε. Αφού φτάσαμε, κανένας μας δεν βγήκε από το αμάξι του. Προσπαθήσαμε να συνειδητοποιήσουμε τι είχε γίνει. Ας το πάρουμε από την αρχή. Τερμάτισα πρώτη. Πριν καν προλάβω να μειώσω ταχύτητα άκουσα τον Γιάννη που έλεγε να συνεχίσω να προχωρώ. Σοκ. Ένιωθα σαν να ήμουν ένα ρομποτάκι που ήταν έτοιμο να εκτελέσει εντολές. Μετά από λίγο είδα τον Χρήστο και τον Γιάννη από τους καθρέφτες να είναι ακριβώς από πίσω μου. Όμως ο ήχος από τις σειρήνες όλο και δυνάμωνε. Αγχωτικό. Όσο δυνάμωνε τόσο εμείς πατούσαμε γκάζι. Όταν κατά διαστήματα υπήρχε μια μικρή απόσταση, πατούσαμε παραπάνω. Είχαμε παραλείψει όμως τις μηχανές. Έτσι σχηματίσαμε ένα τρίγωνο ώστε αν χωθούν ανάμεσά μας με μια γρήγορη κίνηση του τιμονιού να τις ρίχναμε. Δεν χρειάστηκε να γίνει. Σαν να μην έφτανε αυτό το γκρουπ αστυνόμων, ήρθαν και ενισχύσεις. Που σημαίνει ότι είχαν Jeep που είναι πιο γρήγορα από τα απλά αστυνομικά. Έπρεπε να μας χάσουν. Και αυτό μπορούσε να γίνει μόνο με NOS. Αρκετά επικίνδυνο στους απαίσιους δρόμους της εγνατίας. Κι όμως οι κόποι μας ανταμείφθηκαν. Με το NOS καταφέραμε και τους ξεφύγαμε. 

Όση ώρα σκεφτόμουν το γεγονός, δεν πρόσεξα ότι τα παιδιά είχαν βγει έξω και μιλούσαν. Μόλις πήγα κόπηκε μαχαίρι η κουβέντα. Νόμιζαν πως ήθελα να ξεσπάσω λόγω του συμβάντος. Όχι, ήθελα απλά να κάναμε μια ήρεμη κουβέντα. Είχα μια συγκεκριμένη ερώτηση που με έτρωγε: πώς μας βρήκαν οι αστυνόμοι εκεί αφού ούτε καν περνάνε από το μέρος να ελέγξουν. Εντάξει εκτός από Πάσχα και Χριστούγεννα που είναι οι περισσότεροι μεθυσμένοι. Η απάντηση που μου έδωσε ο Γιάννης είχε 2 εκδοχές: Α) απλά είχαν βγει στην γύρα ή Β) κάποιος τους είχε ειδοποιήσει. Θα προσπαθούσε να έψαχνε από το τάμπλετ που μας είχαν στείλει μήπως έβρισκε κάτι. Αμέσως μετά παρατηρήσαμε ότι το βίντεο δεν είχε σταματήσει να καταγράφει τα γεγονότα. Που σημαίνει ότι καταγράφηκε και η σκηνή με τους αστυνομικούς. Δεν ξέρω να αυτό είναι καλό ή κακό. Και η πλάκα είναι ότι ο Γιάννης το κατάλαβε αφού το έστειλε στην Ράμζι (από την μεγάλη διάρκεια). Άρα λοιπόν έπρεπε να μιλήσω αμέσως με την Ράμζι για αυτό.

Αναζητώντας την αλήθεια.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang