Ευκαιρία ζωής.

51 4 1
                                    

Έτοιμοι να ξεκινήσουμε ακόμα μια από τις κλασικές μας βόλτες

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Έτοιμοι να ξεκινήσουμε ακόμα μια από τις κλασικές μας βόλτες. Το γνωστό παρεάκι ο Χρήστος, ο Γιάννης και εγώ. Αφού πήραμε μπύρες, νερά και φαγητό μπορούσαμε να πάμε όπου θέλουμε. Τελικά καταλήξαμε στο εκκλησάκι του Αγίου Δημητρίου, που βρίσκεται σε ένα χωριό - κωμόπολη εκτός πόλης. Μας αρέσει αρκετά αυτό το μέρος επειδή έχει υπέροχη θέα. Παρόλο που πηγαίνουν ζευγαράκια λόγω τοποθεσίας προφανώς. Μόνο το αγόρι μου και εγώ δεν ερχόμαστε εδώ. Γενικά είναι μια πονεμένη - μπερδεμένη ιστορία η σχέση μου. Σε αυτή τη φάση είμαστε στα μαχαίρια και τώρα κρατάμε κάποια απόσταση. Ελπίζω να βοηθήσει. Πίσω στο θέμα μας όμως! Μόλις φτάσαμε, παρκάραμε σε ένα καλό σημείο για να βλέπουμε και λίγο την θέα. Ενώ πίναμε την μπύρα μας και συζητούσαμε, χτυπάει το κινητό μου. Ήταν ο μπαμπάς μου. Μου είπε να γυρίσουμε σπίτι. Έχει κάτι σημαντικό να μας πει.

Στον μπαμπά μου κανείς δεν μπορεί να φέρει αντίρρηση, δυστυχώς ή ευτυχώς. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για σημαντικά θέματα. Έτσι λοιπόν γυρίσαμε σπίτι. Τι μπορεί να μας ήθελε και τους 3; Αφού φτάσαμε, είδα πως εκτός από τους γονείς μου και του Χρήστου, ήταν και οι γονείς του Γιάννη. Περίεργο...

Ξεκίνησε να μας λέει ότι λόγω δουλειάς του, βοηθάει ένα γνωστό του και επικοινωνεί μέσω e-mail για αμάξια και φορτηγά. Σε αυτό βοηθάει και ο θείος (μπαμπάς Χρήστου). Σαν ανταμοιβή μας δίνει ένα χρηματικό ποσό. Αμέσως ο Χρήστος και εγώ καταλάβαμε ποιός είναι. Συνεχίζοντας ο μπαμπάς, είπε ότι ο τύπος αυτός του έκανε την εξής πρόταση: ψάχνει άτομα για την ομάδα του. Είναι επικεφαλής στο FBI στο τμήμα Ειδικές δυνάμεις. Έτσι μας πρότεινε. Μας εξήγησε ότι ο σκοπός του τμήματος είναι να πιάνουν παράνομους κακοποιούς. Θα δουλέψουμε μαζί με την ομάδα του. Αυτοί θα μας εκπαιδεύσουν και θα μας προμηθεύσουν με ότι χρειαστούμε. Από κει και πέρα παίζει ρόλο ποσό θα προσπαθήσετε και εσείς. Ο μόνος που μίλησε ήταν ο Χρήστος και ρώτησε μέχρι πότε έχουμε χρόνο. Ο μπαμπάς είπε μέχρι αύριο το πρωί. Να σκεφτούμε πολύ καλά.

Μετά από αυτή την συζήτηση όντως μας χρειαζόταν μια βόλτα. Κανείς δεν μιλούσε μέσα στο αμάξι. Όλοι είχαμε πέσει σε βαθιά περισυλλογή. Είχα λίγες ώρες στην διάθεση μου για να πάρω μια τόσο σημαντική απόφαση. Μπορώ να πω ότι η πρόταση είναι αρκετά ενδιαφέρουσα. Δεν με πειράζει που θα αποκοπώ από τον κόσμο. Όμως θα πρέπει να ρίξω πολύ ιδρώτα, να κουραστώ γενικότερα, ώστε να καταφέρω να μπω σε αυτήν την ομάδα. Υπάρχουν και κάποια θετικά: θα φτιάξω σώμα, θα έχω αμάξι της αρεσκείας μου και ίσως γνωρίσω και κάποιον, καλύτερο από αυτόν που έχω τώρα. Πιστεύω πως αξίζει να προσπαθήσουμε. Η προσπάθεια πάντα αμείβεται.

Τη σιωπή έσπασε ο Χρήστος λέγοντας ότι δεν μπορεί άλλο να σκέφτεται. Ο Γιάννης ρώτησε τι αποφασίσαμε τελικά. Είπα την δική μου εκδοχή ότι δηλαδή είμαι μέσα. Θα κάνουμε την προσπάθεια μας και όπου μας οδηγήσει. Ο Γιάννης είπε και αυτός την δική του απάντηση ότι τέτοια μεγάλη ευκαιρία δεν πρόκειται να την αφήσει. Ο Χρήστος είπε ότι δεν πρόκειται να χαλάσει το παρεάκι που σημαίνει ότι είναι μέσα.

Αναζητώντας την αλήθεια.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora