Την επόμενη μέρα, μετά από ένα καλό βραδινό ύπνο, πήγα νωρίς το πρωί στο γραφείο του μπαμπά. Επίτηδες πήγα νωρίς και μόνη μου. Ήθελα να τον ρωτήσω κάποια πράγματα που μου φαίνονται περίεργα. Όπως για παράδειγμα γιατί να επιμείνει τόσο πολύ να μπούμε σε αυτή την ομάδα; Γιατί να μην φέρει κανείς από τους γονείς αντίρρηση; Πως ξέρουν ότι θα είμαστε ασφαλής και χωρίς μπλεξίματα; Παρόλο που και ο Χρήστος και ο Γιάννης έχουν παρόμοιες απορίες, δεν θα τους πω ακόμα τίποτα μέχρι να βεβαιωθώ ότι όντως ο μπαμπάς γνωρίζει παραπάνω πράγματα.
Μόλις με είδε ο μπαμπάς με ρώτησε γιατί πήγα τόσο νωρίς. Του απάντησα οτι ήθελα να τον δω και να του μιλήσω σχετικά με την πρόταση που του έκανε ο τύπος. Τον ρώτησα τις απορίες μου αλλά οι απαντήσεις που μου έδινε δεν με κάλυπταν. Μου έλεγε οτι δεν γνωρίζει κάτι παραπάνω από αυτά που μας λέει και οτι στην Ελλάδα δεν βρίσκεις εύκολα δουλειά. Επειδή όμως δεν έβγαζα άκρη του είπα να πει στον Χομπς οτι είμαστε μέσα.
Έφυγα από το γραφείο και πήγα στο Χρήστο. Δεν με οδήγησε κάπου η συζήτηση με τον μπαμπά. Ίσα - ίσα με μπέρδεψε περισσότερο. Πάντως είμαι σίγουρη ότι ξέρει πολλά παραπάνω. Το κατάλαβα από τις απαντήσεις που μου έδινε. Έφτασα στον Χρήστο στο συνεργείο. Είχε λίγη δουλειά και τον βοήθησα.Αφού τα βάλαμε σε μια τάξη, κάναμε ένα διάλειμμα.
Ο Χρήστος με ρώτησε αν είχα κάποιο νέο. Του είπα οτι δεν ήξερα τίποτα ακόμα. Επίσης του είπα οτι ο μπαμπάς κάτι μας κρύβει. Το κατάλαβα από τις απαντήσεις που μου έδινε. Το μόνο που με συμβούλεψε να κάνω είναι να παρατηρούσα την συμπεριφορά του και να έβγαζα τα αντίστοιχα αποτελέσματα. Πάντως τόνισε πως οτι και να κρύβει είναι για το καλό μας. Συμφώνησα με αυτά που είπε. Για να μου αλλάξει λίγο την διάθεση μου είπε οτι το απόγευμα θα έρθει ο Γιάννης να αράξουμε στο σπίτι. Του είπα πως θα πάω.
Μετά το διάλειμμα, φτιάξαμε 2 - 3 αμάξια ακόμα και πήγαμε σπίτι. Περίμενα πως και πως να γυρίσει ο μπαμπάς από την δουλειά του. Σίγουρα θα είχε κάποιο νέο. Πέρασαν πόσες ώρες. Αφού γύρισε μετά από λίγο ενώ ξεκουραζόταν μου λέει οτι έχει νέα. Θα κάναμε βιντεοκλήση με ένα άτομο που θα σας δώσει περαιτέρω πληροφορίες. Από ότι κατάλαβε θα μας δώσει μια αποστολή. Αν πετύχουμε θα έρθουν εδώ για να ξεκινήσει η επίσημη προετοιμασία. Αν αποτύχουμε θα μιλήσουμε με το ίδιο άτομο για να δούμε τις άλλες επιλογές έχουμε. Αν χρειαστούμε κάτι μπορούμε να πάμε να τους μιλήσουμε.
Η απορία που είχα ήταν πως ήξερε οτι θα ήταν αποστολή. Μπορεί να μας έλεγαν απλά να παρατηρούμε ή να ακολουθούμε κάποιον. Η απάντηση που μου έδωσε ήταν αρκετά λογική. Πρόκειται για το FBI. Επίσης μου έδωσε ένα χαρτάκι που ήταν σημειωμένο το πρόγραμμα που θα κατεβάζαμε για την βιντεοκλήση και γενικά αυτό που θα χρησιμοποιούμε.
Η ώρα περνούσε πολύ αργά. Είναι επειδή είχα άγχος για το απόγευμα. Ήλπιζα να πάει καλά. Παρατήρησα ότι ο μπαμπάς πάλι μου έδινε ύποπτες απαντήσεις. Δεν θα του μιλήσω όμως ξανά για αυτό το θέμα. Θα καταφέρω μόνο να μπερδευτώ περισσότερο και θα δημιουργηθούν πιο πολλές απορίες. Θα ανακαλύψω μόνη μου τι είναι αυτό που κρύβεται πίσω από την πρόταση για να μπούμε στην ομάδα. Έτσι θα είναι και πιο ενδιαφέρον. Χωρίς να το καταλάβω πέρασε η ώρα και συναντηθήκαμε με τα παιδιά.
Αφού μαζευτήκαμε έδωσα το χαρτάκι στον Γιάννη για να κατεβάσει το πρόγραμμα. Τους είπα οτι θα κάναμε βιντεοκλήση για να μαθαίναμε τι ακριβώς θα κάναμε.
Όση ώρα μιλούσαμε ο Γιάννης είχε κατεβάσει ήδη το πρόγραμμα, το οποίο ήταν έτοιμο για χρήση. Μετά από λίγη ώρα είδαμε ότι μας καλούσε ένα άτομο. Ξεκινήσαμε την βιντεοκλήση χωρίς να χάνουμε χρόνο. Εμφανίστηκε μια κοπέλα στην οθόνη , η οποία μιλούσε ελληνικά. Περίεργο...
Συστηθήκαμε. Μας είπε οτι την λένε Ράμζι. Μετά μας είπε οτι η αποστολή μας θα είναι η εξής:Πρέπει να οργανώσουμε αγώνες κρυφά από την αστυνομία. Θα διαμορφώσουμε ένα δικό μας πρόγραμμα για το κάθε πότε θα γίνεται ο κάθε αγώνας. Μας ρώτησε ποιες θα είναι οι θέσεις μας. Επειδή όμως δεν καταλάβαμε μας εξήγησε οτι οι 3 μας αποτελούμε πλέον μια ομάδα. Η ομάδα πρέπει να αποτελείται από 1 αρχηγό και τα μέλη της. Ο αρχηγός κάνει την πιο πολύ δουλειά και τα μέλη βοηθούν. Μετά από 5 λεπτά αποφασίσαμε πως ο Χρήστος και ο Γιάννης θα είναι τα μέλη και εγώ ο αρχηγός. Στη συνέχεια η Ράμζι ρώτησε ποιος από τα 2 μέλη κατέβασε το πρόγραμμα. Φυσικά απάντησε ο Γιάννης που το έχει πιο πολύ με την τεχνολογία. Έτσι του είπε η Ράμζι οτι το πόστο του θα είναι οι υπολογιστές. Ένα παράδειγμα για να καταλάβει Αν τύχει να σας ανακαλύψει η αστυνομία πρέπει να ειδοποιήσει την υπόλοιπη ομάδα για να προλάβουμε να φύγουμε. Θα στείλει κατάλληλο εξοπλισμό. Απευθυνόμενη στον Χρήστο είπε οτι θα είναι ο αντιπερισπασμός. Για παράδειγμα αν δει ότι κάποιος από τους αστυνόμους προσπαθεί να βγάλει εκτός κάποιον από την ομάδα, θα πρέπει να σώσει τον δικό σου και εμποδίσει τον αστυνόμο. Μες τον ενθουσιασμό ο Χρήστος ρώτησε αν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη μέθοδος και η απάντηση που πήρε είναι ότι μπορεί να κάνει οτι θέλει. Τέλος μίλησε και για μένα λέγοντας οτι θα τρέχω στους αγώνες και θα πρέπει να τους νικάω, αν όντως ξέρω να οδηγάω. Θα έχω την απαραίτητη κάλυψη και ενημέρωση από τα παιδιά. Ακόμη θα μας στείλει μια ιστοσελίδα για να παραγγείλουμε τα αμάξια που θέλουμε. Θα έρθουν όλα μαζί με φορτηγό μέσα σε μια μέρα από την στιγμή που θα κάνουμε την παραγγελία. Αν χρειαστούμε κάτι μπορούμε να στείλουμε μήνυμα ή να την καλέσουμε μέσω βιντεοκλήσης. Θα μιλούσαμε ξανά συντομα για την πρόοδο μας σε 1 μήνα περίπου.
Απανωτά σοκ!! Ο Χρήστος και ο Γιάννης ήταν ενθουσιασμένοι με την όλη κατάσταση. Εντάξει και εγώ ήμουν. Όμως έδωσα σημασία σε μια μικρή αλλά σημαντική λεπτομέρεια. Βλέποντας την κοπέλα, νόμιζα πως κοιτούσα τον εαυτό μου.
ESTÁS LEYENDO
Αναζητώντας την αλήθεια.
AcciónΠρόσωπα που συμμετέχουν: -Εγώ-->Δήμητρα / Diana -Χρήστος-- Ξάδερφος (σαν μεγάλος αδερφός) -Γιάννης-- Κολλητός μου και του Χρήστου -Χόμπς-- Επικεφαλής αποστολής Η ομάδα του Χόμπς: -- Αρχηγός: Ντόμινικ Τορέτο -- Μέλη: Λέτι Όρτιζ, Μία Τορέτο, Μπράια...