Αφού γνωριστήκαμε με την υπόλοιπη ομάδα, ο Χομπς μας ανακοίνωσε την καινούργια αποστολή: μας είπε ότι υπάρχει ένας τύπος στην πόλη, ο οποίος οργανώνει αγώνες και όποιος κερδίσει του δίνει ένα κουτί ναρκωτικά για να το παραδώσει κάπου. Αν πετύχουν τον οδηγό οι αστυνομικοί και τον ελέγξουν, θα τον βάλουν μέσα ενώ ο τύπος αυτός θα έχει βρει άλλον οδηγό για να στείλει το φορτίο. Η φωτογραφία που μας έδωσε για τον "τύπο" αυτόν είχε... τον Δημήτρη. Την έδωσα κατευθείαν στον Χρήστο και αφού κατάλαβε ποιος είναι την έδωσε στον Γιάννη και αυτός με την σειρά του πίσω στον Χομπς. Πήγα να δω την θάλασσα από το παράθυρο μήπως με χαλάρωνε αλλά η περιέργεια είχε φωλιάσει μέσα μου.
Τι δουλειά είχε ο Δημήτρης με αυτά; Το μικρό χρονικό διάστημα που έκανα παρέα μαζί του, ήξερα ότι είχε λεφτά και έρχεται ακόμα και τώρα στο συνεργείο αρκετά συχνά για να κάνει αναβαθμίσεις ή αλλαγές. Πάντα είχα την απορία που έβρισκε αυτά τα λεφτά. Ορίστε τώρα έβγαζαν όλα νόημα. Η παρέα σταμάτησε αφού μου έδειξε ότι θέλει κάτι γρήγορο αλλά δεν υπήρχε περίπτωση να έκανα καμία παραπάνω κίνηση. Μετά από λίγο επέστρεψα στο τεράστιο δωμάτιο. Είδα τον Χρήστο αρκετά σκεπτικό και κατάλαβα τον λόγο. Εκείνο λοιπόν το μικρό χρονικό διάστημα, ένα βράδυ είχαμε βγει ο Χρήστος, ο Δημήτρης, εγώ και μετά από λίγο ήρθε και η αδερφή του Δημήτρη. Την λένε Κατερίνα. Ο Χρήστος ήθελε να κάνει κάτι μαζί της. Το ίδιο και εκείνη. Όμως ο Δημήτρης δεν την άφησε και της είπε να ξεκόψει τον Χρήστο. Τώρα βγάζει ακόμα καλύτερο νόημα. Από τότε ο Χρήστος δεν έχει ασχοληθεί με κοπέλα. Μιλάει όλη την ώρα για άσχετα θέματα. Το αγαπημένο του είναι τα αμάξια και τον βοήθησε να ξεχνιέται αλλά και να γίνει καλύτερος στην δουλειά του. Εννοείται πως ο Γιάννης και εγώ είμασταν δίπλα του, ειδικά τον πρώτο καιρό.Και τώρα έπρεπε για μια ακόμα φορά να ασχοληθούμε μαζί τους.
Ας επιστρέψουμε όμως στο παρόν. Καθόμουν δίπλα στον Χρήστο και δεν μπορούσα να τον βλέπω έτσι, στην θύμηση των παλιών γεγονότων. Έτσι λοιπόν τον σκούντηξα. Με χρονοκαθυστέρηση με κοίταξε και τα μάτια του είχαν γεμίσει θλίψη. Το μόνο που έκανε ήταν να σκύψει το κεφάλι του κάτω. Μετά από όλα αυτά, ο Χομπς μας ρώτησε αν είμασταν καλά. Του απάντησα πως όλα ήταν μια χαρά απλά είχαμε αντιμετωπίσει ένα περίεργο περιστατικό πριν έρθουμε εδώ. Ο Χρήστος έπιασε τον καρπό μου που είχε αρχίσει να ξεκοκκινίζει. Δεν έπαυε όμως να με πονάει από το σφίξιμο. Μας ρώτησε αν γνωρίζαμε κάτι για αυτόν τον τύπο. Του είπα περιληπτικά ότι ήξερα για αυτόν. Ότι δηλαδή είναι εγωκεντρικός, κοιτάει το συμφέρον του και έχει 2 πράγματα που είναι πολύ σημαντικά για αυτόν: να μπορεί να μεγαλώνει τις διάφορες φήμες που κυκλοφορούν για τον χαρακτήρα του και η αδερφή του. Ο Χομπς έμεινε ικανοποιημένος με αυτά που έμαθε.
STAI LEGGENDO
Αναζητώντας την αλήθεια.
AzioneΠρόσωπα που συμμετέχουν: -Εγώ-->Δήμητρα / Diana -Χρήστος-- Ξάδερφος (σαν μεγάλος αδερφός) -Γιάννης-- Κολλητός μου και του Χρήστου -Χόμπς-- Επικεφαλής αποστολής Η ομάδα του Χόμπς: -- Αρχηγός: Ντόμινικ Τορέτο -- Μέλη: Λέτι Όρτιζ, Μία Τορέτο, Μπράια...