Νέες αφίξεις.

10 1 0
                                    

Ξύπνησα από την μυρωδιά φαγητού

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ξύπνησα από την μυρωδιά φαγητού. Δεν ήθελα ακόμα να σηκωθώ. Ήθελα να κοιμηθώ και άλλο. Όμως η μυρωδιά του φαγητού ήταν αρκετά δελεαστική. Έτσι, το σώμα μου λειτούργησε από μόνο του και με οδήγησε στο φαγητό. Είδα τον Γιάννη να κρατάει ένα πλαστικό και να τρώει. Μόλις με βλέπει, μου δίνει το δικό μου και μου κάνει νόημα να κάτσω δίπλα του. Τελικά το φαγητό ήταν γύρος. Ότι πρέπει για μεσημεριανό.

Ρώτησα τον Γιάννη που είχε πάει ο Χρήστος αφού είχα χάσει επαφή με την ώρα. Μου απάντησε ότι πήγε κανονικά στην δουλειά, αφού ήρθε εδώ ο θείος και τον πήρε. Αργότερα, ήρθε και ο μπαμπάς μου να μας αφήσει το φαγητό. Του είπα πως άργησα να κοιμηθώ αφού έκλεισα τα μάτια μου ξημερώματα. Του φάνηκε απολύτως λογικό εφόσον ξέρει ότι δυσκολεύομαι να κοιμηθώ σε οποιονδήποτε χώρο εκτός του δωματίου μας.

Μετά από κανένα μισάωρο, ήρθε και ο Χρήστος μαζί με κάποια ρούχα και φαγητά. Αφού αλλάξαμε ρούχα κάναμε παρέα στον Χρήστο να φάει. Εντάξει αν εξαιρέσεις ότι ακόμα μας έψαχναν είμαστε καλά, έχουμε τα απαραίτητα (νερό και φαγητό). Πιστεύω θα αντέξουμε για άλλες 2 μέρες ακόμα. Μέχρι να επικοινωνήσουμε με την Ράμζι ή τον Χομπς. Ενημέρωσα τα παιδιά ότι το βίντεο άρεσε πάρα πολύ στον Χομπς και εντυπωσιάστηκε από τον τρόπο που ξεφύγαμε από τους αστυνόμους. Όμως το καλύτερο από όλα είναι ότι θα έρθουν εδώ και για τις επόμενες 2 μέρες θα πρέπει να διατηρήσουμε την παρουσία μας κρυφή. Αμέσως στα πρόσωπα και των 2 σχηματίστηκε ένα τεράστιο χαμόγελο. Ο Γιάννης είπε ότι το αξίζουμε και σαν ομάδα συνεργαστήκαμε άψογα.

Από την άλλη ο Χρήστος είπε κάτι που νομίζω επείγει λίγο παραπάνω από την αποστολή. Με ρώτησε αν είχα σκεφτεί τι θα έκανα με τον Γιώργο. Είχε περάσει περίπου 1 μήνας. Η αλήθεια είναι ότι δεν πρόλαβα να σκεφτώ κάτι συγκεκριμένο αλλά είμαι σίγουρη ότι θέλω να τελειώσει όλο αυτό. Τουλάχιστον έχω καταλήξει σε μια απάντηση. Κάτι είναι και αυτό. Μια μέρα πριν έβγαινα μαζί του θα κανονίζαμε να είμασταν και οι 3 στο ίδιο μέρος σε περίπτωση που είχαμε άσχημες εξελίξεις. Την υπόλοιπη μέρα βγάλαμε φωτογραφίες, φάγαμε και μιλούσαμε για διάφορα θέματα. Ώσπου το βράδυ κοιμήθηκα χωρίς να έχω σχεδόν κανένα πρόβλημα.

Αναζητώντας την αλήθεια.Where stories live. Discover now