~ Αναμνήσεις μου ξεκινούν από την ηλικία των 3 περίπου ετών .... Δεν ~θυμάμαι τίποτα πριν.... Η ζωή μου κυλάει πολύ ήρεμα!! Είμαστε μια αγαπημένη οικογένεια! Οι γονείς μου είναι υπέροχοι και τους αγαπώ πολύ !!η μαμά μου έχει μαύρα, σγουρά μαλλιά, γαλάζια πανέμορφα μάτια, είναι κανονική στο ύψος, και είναι λεπτή.... Ο μπαμπάς μου είναι ψηλός με γεροδεμένο σώμα!...έχει πράσινα μάτια και μαύρα μαλλιά!!
~Μένουμε στην Ελλάδα, συγκεκριμένα στην Χίο!...είναι πανέμορφα εδώ!...το σπίτι μας είναι παραθαλάσσιο, είναι λιτό, με μια μικρή πανέμορφη αυλίτσα έξω, με λουλούδια όλων τον ειδών!! Τριαντάφυλλα, γαρύφαλλα έως αναρριχώμενα!! Έχουμε ένα τραπεζάκι το οποίο βλέπει κατευθείαν την απέραντη θάλασσα !!εκεί πίνουμε τον 'καφέ' μας κάθε πρωί!
~Υιοθετήσαμε μία αδέσποτη γατούλα τον προηγούμενο μήνα!! Είναι πανέμορφη! έχει καθαρή, γυαλιστερή ολόμαυρη γούνα!! Και πανέμορφα πράσινα μάτια!! Την ονόμασα Ανατολή !!! γιατί την βρήκαμε στον δρόμο καθώς γυρνούσαμε από το πανηγύρι της περιοχής... και τότε ανέτελλε ο ήλιος!!
~Εμένα με λένε Οδυσσέα, έχω και εγώ μαύρα μαλλιά !! πράσινα ορθάνοιχτα μάτια, και είμαι στην ηλικία των 6 ετών!! Γενικά αυτά τα έξη χρόνια πέρασαν γρήγορα, χωρίς εντάσεις.... αντιθέτως ήμασταν όλοι πολύ καλά...
~Μου αρέσουν πάρα πολύ τα ταξίδια!!! Μέχρι στιγμής έχουμε πάει στην Ζάκυνθο, Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Κωνσταντινούπολη !! πιο πολύ μου άρεσε η Θεσσαλονίκη, μετά η Ζάκυνθος και η Αθήνα!! Η Κωνσταντινούπολη ήταν πανέμορφη αλλά δεν καταλάβαινα τι έλεγαν.... και δεν μου άρεσε αυτό....
~Η μαμά μου είναι ψυχολόγος, και ο μπαμπάς είναι ζωγράφος!! Κάνει υπέροχα σκίτσα και πίνακες!!!
~Είναι καλοκαίρι και οι γονείς μου μου υποσχέθηκαν πως θα πάμε διακοπές στην Αυστραλία!!! Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος, έχω ενθουσιαστεί πάρα πάρα πολύ..... το μόνο που δεν θέλω είναι να μιλάνε πάλι άλλη γλώσσα... την Ανατολή θα την αφήσουμε στην γιαγιά μου την Ελπινίκη!! Θα μου λείψει πολύ.... θα φύγουμε μεθαύριο και θα κάτσουμε δύο βδομάδες περίπου!!
~Έχουν περάσει δύο μέρες... έχω φτιάξει τα πράγματα μου από χτες... σε μία ώρα θα ξεκινήσουμε για το αεροδρόμιο... αποχαιρέτησα την γατούλα μου κι μπήκα στο αμάξι... στην διαδρομή δεν σταματούσα να μιλάω... μιλούσα για όλα τα θέματα!! Αλλά δεν μπορούσα να σταματήσω ..... ήμουν πολύ ενθουσιασμένος!!
~Έπρεπε να πάμε πρώτα Αθήνα και από εκεί να πάρουμε άλλο αεροπλάνο για Αυστραλία οπότε είχαμε μεγάλο ταξίδι... μπήκαμε στο αεροπλάνο για Αθήνα και μας είπαν πώς σε 4 με 5 ώρες θα είμαστε Αθήνα.... ο μπαμπάς μου πρότεινε να μείνουμε ένα βράδυ στην Αθήνα και εγώ είπα κατευθείαν ναι !!το βράδυ πήγαμε στο ξενοδοχείο... μετά ετοιμαστήκαμε και βγήκαμε βόλτα... πήγαμε στο μοναστηράκι!!και μετά για φαγητό στην Πλάκα!!! Ήταν πανέμορφα!!!
~ Το επόμενο πρωί ξεκινήσαμε για τα αεροδρόμιο... μπήκαμε στο αεροπλάνο και ήταν τεράστιο είχα ενθουσιαστεί! Καθίσαμε στις θέσεις μας... και μας είπαν πως το ταξίδι θα διαρκέσει περίπου 24 ώρες !!!!! έπαθα πλάκα .... Δηλαδή εγώ θα κάθομαι σε αυτήν την θέση για ολόκληρες 24 ώρες;
~Με πήρε ο ύπνος και άρχισα να ονειρεύομαι .... Ήμουν περίπου 38 χρονών... ψηλός, κοντά 1,84...είχα μαύρα μαλλιά τα οποία τα έπιανα πίσω με ένα κοκαλάκι ...είχα πράσινα ορθάνοιχτα μάτια....και λεγόμουν Τέιτ ... Άκου εκεί όνομα!!! Πολύ χάλια όνομα... βρισκόμουν στην Ινδία, σε μία γκαρσονιέρα με έναν μαύρο πανέμορφο γάτο που τον έλεγα Γρέκο... περίεργο όνομα....' λογικά θα μου λείπει η ανατολή γιαυτό τα ονειρεύτηκα αυτά'.... κοιτούσα από το παράθυρο την πόλη... έπαιζε στο Πικ απ μια όμορφη χαλαρή μελωδία!! Και σκεφτόμουν κάτι με πολύ σοβαρό ύφος... δίπλα μου υπήρχε ένα μπλοκ ζωγραφικής... φαινόταν παλιό και ήταν με μαύρο εξώφυλλο... μετά από λίγο έφυγα από το παράθυρο και κάθισα δίπλα στην πολυθρόνα... άνοιξα το μπλοκ και άρχισα να το ξεφυλλίζω... σταμάτησα σε μία ζωγραφιά και τότε άρχισα να κλαίω σιγά σιγά... η ζωγραφιά έδειχνε από' τι κατάλαβα μία οικογένεια... ήταν κακοφτιαγμένη... φυσικά θα ήμουν μικρός όταν την έκανα... γιατί γενικά το σπίτι ήταν γεμάτο με πίνακες... κάδρα και πανέμορφα σχέδια....
~Ξύπνησα απότομα!! Είχα ταχυπαλμία και για τα πρώτα δύο λεπτά δεν καταλάβαινα τι συμβαίνει... ούτε ποιος ήμουν θυμόμουν, ούτε που είμαι.... Σιγά σιγά τα θυμήθηκα όλα... είμαι ο Οδυσσέας από την Χίο και πάω στην Αυστραλία ταξίδι με τους γονείς μου!!
~ Είπα στην μαμά μου το τι συνέβη και εκείνη μου είπε απλά ότι ήταν ένα όνειρο και να μην το σκέφτομαι... μα εγώ το σκεφτόμουν συνέχεια ... πρώτη φορά το έπαθα... ποιος ήταν αυτός ο Τέιτ;!;... δεν θα το αφήσω έτσι.... Θα Μάθω .....
~ παιδιά συγνώμη που άργησα ... θα έχουμε εξελίξεις ....~
YOU ARE READING
~Ζωγραφισμένη ανάμνηση~
Paranormal~Άν σου έλεγα ότι ένας άνθρωπος μετά τον θάνατο του μπορεί να επιστρέψει στην γη με διαφορετική μορφή, και μπορεί να συναντήσει ίδια πρόσωπα που έχει συναντήσει σε άλλη ζωή του χωρίς καν να το ξέρει... Άλλα σπάνια θυμάται παλιές του αναμνήσεις ... θ...