Şaşkınlık

179 25 6
                                    

Gözlerimi açtığımda karşılaşmayı beklediğim şey tam olarak bi hastahane odasıydı. Öyle de oldu . Ancak bu sefer çok farklı bir ayrıntı vardı . Efe başucumda saçlarımı okşuyordu. Onu görür görmez irkildim ve kalkmaya çalışınca omuzumu tutarak dinlenmemi söyledi . Şu an yaşadığım heyecanı hayatım boyunca yaşamamışımdır buna eminim . Fazla heyecanım göz yaşına dönüşmesin diye gözlerimi kapattım ve uyumaya çalıştım.

Ama ne mümkündü?

Bir anda bana alyansını gösterdi gözlerimi açtığımda gördüğüm şey buydu. Alyansımız dedi hala taşıyorum...

Ben nişanlandığını veya evlendiğini sanmıştım ne kadar aptaldım...

Bir anda içimden kalkıp sarılmak geldi ancak bu kadar çabuk yumuşayamazdım. Ama ondan da küçük bir gülümsemeyi esirgeyemezdim. O da bana gülümsedi ve sen biraz uyu dinlen daha sonra konuşuruz bunları dedi.

Kapıdan çıktığında doğruldum gözlerimi kapattım ellerimle .Saçlarımı yanıma aldım.Ayağa kalkmaya çalıştım,ama başım hala ağrıyordu zorlanarak da olsa ayakkabımı giydim , odadaki lavaboya gidip yüzümü yıkadım.Hemşireden çantamı isteyip makyajımı yaptıktan sonra dışarı çıktım ve ayaklarım beni Efenin odasının önüne götürdü.Bir teşekkür etmeliydim gitmeden önce.

Kapıyı çalıp içeri girdim hemen ayağa kalktı.

-Aa! Doğa ne kadar çabuk kalkmışsın dinlenseydin biraz,dedi.

-Şey,ben teşekkür etmek için gelmiştim dedim ve odadan çıkmak için arkamı döndüğümde kolumdan tuttu.

-Bu akşam bana eşlik edersen ödeşiriz,saat 8'de seni alırım evinden ,dedi

Bir anda ağzımdan "Peki." çıktı.

...

Arabama bindiğimde tek düşündüğüm böyle bir teklifi nasıl bir anda kabul edebilmiştim ama ağzımdan çıktı bir kere saate baktım saat 17.05 'di.Yaklaşık üç saatim vardı.Bir an önce eve gitmeliydim,kuaför falan çok işim vardı.Camı açtım,rüzgarda saçlarım uçuşurken tüm günü gözden geçirdim.Yıllar sonra onla bu kadar yakın olmak , özel anlar yaşamak,göz göze gelmek...

Eve gelir gelmez evde kimsenin olmayışından yararlanarak-oyalanmayarak-,odama çıktım dolabımı açtım planladığım gibi kısa,siyah,dar kalın askılı elbisemi giyecektim.Altına yüksek topuklu siyah ayakkabılarımı giyecektim.Biraz ilgi çekmem lazımdı elbisenin hafif göğüs dekoltesi de bunun için çok iyi bir seçimdi. 

İlk önce kuaföre gittim saçlarımın önünü yanlardan toplattım ,uçlarına bukleler yaptrdım.

Eve gittim üstümü giyindim, kızıl saçlarım  simsiyah elbisemin üstüne düştüğünde elbise seçimimin ne kadar doğru olduğunu farkettim.Ayakkabılarımı giydim boyum en az 7 cm uzamıştı zaten kısa bi kadın sayılmazdım.Makyajımı yaptım , kırmızı rujumu sürdüm.Saatime baktım 19.53'dü.

Pencere kenarına gittiğimde Efenin bana gençliğimde yaşadığım heyecanları yaşattığını farkettim.

Beyaz bir Porsche evin önünde durduğunda Efe'dir diye çantamı alıp arabanın yanına gittiğimde , camın açılmasıyla şok oldum.

Gelen Pierre'di , Hemde  benim için böyle bir akşamda.

-Kusura Bakma haber vermeden geldim,bir yere mi gidiyordun? dedi.

Tam bu sırada Efe geldi. Arabadan çıktı ve gidiyormuyuz,dedi.

Bunca yıl karşılıksız bana destek olan Pierre mi , Yoksa beni yarı yolda bırakmış aşık olduğum adam mı?

Yazarın notu: Fotoğrafta belirtmek istediğim elbisenin formudur modelle Doğanın alakası yoktur.

BeyazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin