Aşk sadakatten oluşsaydı biz buna aşk demezdik, bunun bir adı vardı zaten biz "Sevgi" diyoruz.
Aşk acıları umursamadan kapıldığımız tek duygu değil miydi zaten?
Olanları unutturan , kalbimiz ile zihnimiz arasındaki bağlari kopartan tek şey değil miydi aşk?
İşte ben de o gece ,Aşk'ı ilk defa bu kadar güçlü hissettiğim gece, Efe'yi seçtim.
Kalbim o kadar baskın geldi ki Pierre gözümün önunde olmasına rağmen ben onu görmemiştim.Tek gerçeğimdi o an Demir Efe...
Ama bu sabah yine zihnim ile kalbim arasındaki bağlarin yeniden bağlandığını hissettim...
Aşkın buyusunden kendimi çıkarabilmiştim.Belki bu Efeyi Hastahanede görünce yine değişecekti.
Ancak şu an tek düşünduğüm herkesin mutlu en azından kimsenin üzgün olmamasiydi.
Pierre'i arayacaktım ilk önce sonra bir uçak bileti alıp haftasonu Pierre'in yanında kalacaktım Efeye'de Pariste bi işim var diyecektim "Evim ile ilgili".
Efe Pierre'i bilmiyordu.O gece de Dila'nın Arkadaşı diyip geçiştirmiştim.Zaten o gecenin üstünden 2 gün geçti ve Efeyle birdaha uzun uzun konuşacak vaktimiz olmadı.O gece de zaten eski konulardan hiç bahsetmemistik.Gecenin büyüsünü bozmamak istercesine...
Elime telefonu aldım Pierre'i aradım.
-Alo?
-Pierre
-Efendim
-Pierre seninle konuşmaliyiz,Bu haftasonu yanına gelsem.
-Parise mi?
-Evet.
-Tabii,peki bana geleceğine söz verirmisin?
-Söz,Hafta sonu yanında olacağım görüşürüz.
-Bay.
Sesindeki titreme , hüzün içimin yanmasına sebep olmuştu kendimi çok kötü hissediyordum.
Kahvaltıya indiğimde dresuarda kocaman bir beyaz gül demetiyle karşılaştım.Annem bana içerden sana gelmiş demesiyle içinde kart aramaya başladım ve buldum ve okumaya başladım;
Kızıl Saçlarının Kokusunda Boğulmaktır benim için Aşk...
Her Gözlerin gözlerimle buluştuğunda,Bir kez daha aşık oluyorum sana...
EFE
Pierre'le gelen üzüntü yok oluvermişti bir anda.Zaten Beyaz güllerin bende olağanüstü bir etkisi vardı.
Efe'ye teşekkür etmem gerektiğini düşündüm ve aradım.
-Alo,Nasılsin Doğa.
-İyiyim,ben teşekkür etmek için aramıştım güller için.
-Rica ederim,Doğa bu hafta sonu biseyler yapalim mi?
-Aslında ben haftasonu Paris'e gitmeyi planlıyordum.
-Oo iyi ya bende seninle Paris'e gitmek istiyordum zaten.
-Telefonda kısa bir süre sessizlik oldu.-
-Peki.
-Sesin kötü geldi bir an iyi misin?
-Evet sorun yok.
-Yarın seni sabah 8'de alırım seni uçak biletlerini ayarlarım ben.
-Tamam,Görüşürüz.
Telefonu kapattım ve koşarak odama çıktım.
Ağlamak uzereydim.Ne yapacaktım şimdi.Birinden birini sonsuza dek kaybedecektim.Pierre'in yanına Efe'yle gidemezdim.Efeyi de reddedemezdim.
Çok büyük bir ayrım içerisindeydim ve bu sefer gerçekten son şansımdı.Zaten 3 yıl sonra Fransaya tekrar dönecektim ya Efeyle ya da Efesiz Pierre'e.
YAZARIN NOTU : OKUYANLAR YoRUM YAPARSA ÇoK MUTLU OLURUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz
DragosteSessizliğin arasında bi çığlık...Beklediğim eşsiz kokular...Aldığım onlarca beyaz gül...Kızıl Saçlarımın arasından kayıp giden aşklar...