Psychopat 2 - 6.kapitola

18 2 0
                                    

Nevím kolik bylo hodin, ale zaslechla jsem třísknutí dveří. Ben se nejspíš musel vrátit, zrovna jsem stála v kuchyni, když se objevil ve dveřích a za ním stál i jeho kamarád. Viděla jsem v ruce ten mobil.

„Myslel jsem, že ses poučila.“ Pomalu jsem začala couvat dozadu a on se pomalu přibližoval ke mně.

„A to sem si chtěl rozmyslet, to co ti udělam.“ Narazila jsem se na zeď, po chvíli byl skoro těsně u mě. Okamžitě přilítla facka, moje hlava se pootočila na druhou stranu a už jsem se nehodlalas otočit zpátky.

„Takže ty mi k tomu nic neřekneš?!“ Chytil hrst mých vlasu a zatáhnul natolik prudce,abych zaklonila hlavu.

„Notak Lucasi, měl by ses krotit.“ Zarazila jsem se nad tím, že mi lhal dokonce o jeho jméně a takovou dobu.

„Tahle kočička má drápky. Stejně jako ta druhá.“

„Víš, ty tvoje meody nejsou správné.“ Pronesl chladně jeho kamarád a já nevěděla, jak se mám bránit a chovat. Ben se k němu otočil a já v tu chvíli byla volná, kdyby se zabrali víc do rozhovoru. Mohla bych utéct.

„Děláš to špatně, copak jsem tě to učil takhle?“

„Co tím chceš jako říct?!“ Probehla jsem kolem Bena, který si mě ani nevšimnul, ale  tomu druhýmu jsem se nestačila vyhnout. Chytil mě,pak stiskl muj loket pevně a stáhnul mě zpátky.

„Ne tak rychle.“

„Tak mluv no, co dělám špatně.“

„Ty tvoje způsoby jsou neotřepané.“ Shodil mě na zem, podívala jsem se na ně, nechtěla jsem už ani zvedat.

„Potom víš co mi máš podat.“Viděla jsem zase ten lesklý nuž, už jsem čekala to nejhorší.

„Tak mi jí podrž, určitě se bude cukat..“ Ben se postavil za mě.

„Přidrž jí ty ruce.“ Udělal, to co mu jeho kámoš řekl a už se mi nelíbilo, že jsou na mě dva.  Cítila jsem jak mi přes ruce přejel několikrát tím nožem a sykla jsem. Tohle se vydržet dalo. Aspoň do té doby, dokud mi něco na ty ruce nenalili. Začala jsem ječet a cukat sebou. Bylo to nevydržitelný, strašně to šťípalo.

„Drž jí pořádně! Nemusí mě kopnout!“

„Cos ní mám asi tak dělat. Krom toho, jestli bude ječet takhle, dotáhne sem ostatní!“

„Udělej si s ní, co chceš ty. Mě do tohohle netahej, já s tímhle skončil a to moc dobře víš.“

Snažila jsem se je kopnout oba dva, ikdyž Bena jsem chtěla něčím praštit.

„Sshh, když sebou přestaneš házet a ječet,nebude to tolik bolet.“ Držel mě pevně, neměla jsem šanci semu vycuknout.

„Vážně jí nakecávaš takový kecy?“ Pobaveně se uchechtl.

„Tak jí máš zklidnit ty,když seš tak chytrej.“  Jeden psychopat horší než ten druhý, modlila jsem se,aby mě našli co nejdřív.

„Zvládnul si jí zklidnit sám, velký úspěch,kamaráde.Aspoň nejseš ve všem tak neschopný..“

„No to je mi teda kompliment. Potřebovala potrestat, za to co provedla. Veř mi, že teď  si na ten mobil nedovolí  ani sáhnout.“

„Být tebou ty způsoby trochu vylepším..“

„No jo hlavně, že ty jsi ten pan chytrej.“

 Po chvíli jsem ztratila vědomí, nejspíš z té bolesti, protože když jsem se probrala, tak jsem ležela v posteli. Byla jsem zníčená,že jsem nebyla schopná být vzhuru.

Psychopat 2Where stories live. Discover now