ככל שג'ונגקוק והוסוק התקדמו אל ג'ימין, הוא רק הלך אחורה יותר ויותר עד שנתקע בקיר. אין לו לאן ללכת יותר, ג'ונגקוק כבר היה מולו עם חיוך ערמומי על פניו.
ברגע שג'ימין בא לומר משהו, ג'ונגקוק הצמיד את שפתיו אל אלה של ג'ימין. ג'ימין מיד הגיב, ודחף את ג'ונגקוק ממנו, אך לפני שג'ונגקוק התנתק משפתו, הוא נשך את שפתו התחתונה של ג'ימין באגרסיביות וגרם לה לדמם.
"מה אתה חושב שאתה עושה!" ג'ימין צעק ונגע בשפתו המדממת, הוא לא ציפה לכך, הוא היה בהלם שג'ונגקוק עשה זאת בכלל, והעובדה שהוא סטרייט ובחור נישק אותו עכשיו הגעילה אותו. ג'ונגקוק רק חייך אליו בערמומיות ובשעשוע בלי לומר דבר.
"אל תדאג חמוד, אני לא מעוניין בך, זאת הייתה רק מתנה קטנה מיונגי שבאה להזהיר אותך שאם תתעסק איתו שוב, אתה תדמם הרבה יותר ממה שהשפה שלך מדממת עכשיו" ג'ונגקוק אמר לאחר כמה דקות של שקט, פרצופו עדיין לבש את חיוכו הערמומי ומבלי לשמוע את תשובתו של ג'ימין הוא הסתובב ויצא מהמועדון ביחד עם חברו.
-
השעות עברו, וג'ימין ישב על ריצפת המועדון הקרה, זה כבר זמן כיבוי אורות.מה הוא כבר יכול לעשות עכשיו? אין לו לאן ללכת, וההורים שלו כועסים עליו ולא יכולים לעזור לו לצאת מכאן.דמעות התחילו להציף את עיניו, הוא פשוט הרגיש בודד. בסופו של דבר, ג'ימין נרדם על ספת המועדון לאחר כל המחשבות שהציפו את ראשו.
-
הגיע הבוקר, וג'ימין שמע שמישהו קורא בשמו. הוא פקח את עיניו וראה את סוקג'ין מולו. "מה אתה רוצה?" ג'ימין הרגיש שהכאב בשפתו שוב הכה בו.
"מה קרה לך בפה?" שאל ג'ין בדאגה אך לג'ימין היה מיואש וחסר כוחות כדי לענות לג'ין על כך, זה הדבר האחרון שהוא רצה לדבר עליו. מבלי לענות לג'ין על שאלתו הוא קם מהספה והיה בדרכו לצאת מהמועדון, כאשר ג'ין שאל אותו לאן הוא הולך, הוא ענה לו באדישות "לשיעור סייף."
-
בשיעור הסייף, ג'ימין ישב על הספסל, ליד כל הבנים, והסתכל על יונגי רוב הזמן. המורה בדיוק סיים ללמד אותם את התרגיל, והחליט לחלק את כולם לזוגות. לאחר שחילק כמעט את כולם, הוא עבר לג'ימין שרק קיווה בכל שלא יהיה עם יונגי, אך זה בדיוק מה שקרה. המורה הכריז על כך שבן הזוג שלו לקרב הוא יונגי וחשכו עיניו, הוא לא רצה בזה.
"המורה אני לא חושב ש-"
"קדימה כולם! תתחילו להתאמן" המורה קטע את דבריו של ג'ימין וישב בצד, גורם לג'ימין להיאנח ולהשלים עם מר גורלו.
ג'ימין הסתכל על יונגי ולא אמר כלום. הוא שיחק עם אצבעותיו עד שיונגי משך את תשומת ליבו כאשר זרק אליו את החרב שאיתה הם אמורים להילחם אחד בשני. ג'ימין תפס את החרב מהר, ופגש בחיוכו הערמומי של יונגי."בוא נראה מה אתה שווה ילד," הוא אמר בהתנשאות.
YOU ARE READING
Criminal ↬ YoonMin
Фанфикפארק ג'ימין, הוא היה בן של שוטר בעל מעמד. בדרך כלל הוא היה ילד למופת, הוא היה חכם ומוכשר, הוא היה בן מושלם... הוא היה הוא. אך בתור בן של שוטר החיים מצפים ממך ליותר, החיים מאוכזבים ממך ברגע שאתה הולך נגד כל מה שאביך מאמין בו ופועל למענו. פארק ג'ימין...