Chapter 9

2.6K 180 113
                                    

בעוד ג'ימין וטאהיונג נמצאים בבריכה, וצוחקים, לפתע נשמע קולה של המנהלת ממערכת הכריזה.

"כל הבנים ממעונות א', מתבקשים להגיע למועדון מיד, ללא יוצא מן הכלל."

"מעונות א', אלה לא המעונות שלנו?" שאל ג'ימין את טאהיונג שהיה עסוק בלבדוק אם ג'ונגקוק עדיין צופה בו.

"טאהיונג!" קרא ג'ימין פעם נוספת כדי לזכות בתשומת ליבו של טאהיונג.

"מה? אה,כן.. אלה המעונות שלנו.." ענה טאהיונג, ויצא מהבריכה, "כדאי שנלך למועדון," אמר, וג'ימין יצא אחריו.

--

ג'ימין וטאהיונג שהלכו במסדרון הרחב לעבר המועדון ששם כנראה התאספו כל התלמידים ממעונות א', נכנסו אל תוך המועדון העמוס. זה היה נראה מוזר שהמועדון הזה הצליח להכיל את כולם. טאהיונג חיפש בעיניו את ג'ונגקוק ונתקל בדמותו, עיניו של ג'ונגקוק הביטו ביונגי בשנאה, וטאהיונג תהה מה עובר בראשו.
ברגע שג'ונגקוק שם לב שטאהיונג מביט בו, הוא צחקק משיחתם של הבחורים לידו.

ג'ונגקוק הרגיש עיניים מופנות אליו, וניסה לראות מי זה שהסתכל עליו מבלי להיראות שקוף... למרות שהיה בטוח במאה אחוז שזה טאהיונג. במאמץ רב הצליח לקלוט את עיניו היפות של טאהיונג והחליט לצחוק ממשהו שהבחור שלידו אמר לו, למרות שזה בכלל לא הצחיק אותו, ולאחר מכן נגע בירכו של הבחור. הוא ראה את פרצופו של טאהיונג נהיה זועף.

יונגי שישב בפינת החדר וחשב לעצמו למה הוא צריך את כל החיים האלו, הוא העדיף להיות סלע בגלגול הבא וכך הוא לא יצטרך לעשות יותר מדי, הוא קלט שג'ימין נכנס ביחד עם טאהיונג למועדון. שניהם היו נראים צמודים אחד לשני ורטובים... שיערם היה ספוג ממשהו והוא לא ידע ממה.

הוא החליט לומר משהו שיקטול אותם ולכן אמר "שמעתי שהמנקה חיפש סמרטוטים מקודם."

ג'ימין הפנה את מבטו ליונגי והשיב "שמעתי שמחפשים ממורמרים כדי לנסות עליהם תרופה חדשה למניעת מרמור."
המשפט הזה לא מצא חן בעיניי יונגי בכלל, וגם החיוך שנפרש על פניו של ג'ימין לא מצא חן בעיניו, ולכן החליט לומר את המילה האחרונה; "עדיף להיות ממורמר מאשר ביצה."

המשפט הזה לגמרי השתיק את ג'ימין שלא הגיב והרגיש שהוא נמשך מהאזור.
זה היה טאהיונג, הוא גרר את ג'ימין ושניהם ישבו בפינת המועדון הצפוף בעוד טאהיונג מגניב מבטים קטנים על ג'ונגקוק, ומעמיד פנים שזה בספונטניות.

ג'אנגקוק צפה בטאהיונג הרטוב; הוא שנא את הקרבה שלו לג'ימין, משהו בליבו התמלא בשנאה אכזרית. הייתה זאת אולי הקנאה?

"נראה שהיה להם לילה די סוער." אחד הבחורים שהיה ליד ג'ונגקוק אמר, וגיחך.
ג'ונגקוק מיד הסית את מבטו לכיוון של אותו הבחור כשמבטו לא מבשר טובות.
"מה אמרת?" שאל ג'ונגקוק בקול מאיים, ובמקום לפגוש בפחד שהוא רגיל לפגוש, הוא פגש בחיוך מלא הביטחון של הבחור לידו.

Criminal ↬ YoonMinWhere stories live. Discover now