כעבור ארבעה ימים..
ג'ימין צעד במסדרון המואר אל חדרו של יונגי כמו בארבעת הלילות האחרונים שעברו מאז הפעם הראשונה שהוא ויונגי החליטו לנסות לתת צ'אנס לקשר הרומנטי בינהם.
כאשר הגיע לדלת חדרו של יונגי, הוא דפק שלוש פעמים עד שנשמע קולו של יונגי שאישר לו שהוא יכול להיכנס. "היונג, באתי לומר לך לילה טוב," ג'ימין אמר במתיקות והתקדם אל עבר מיטתו של יונגי.
"לילה טוב ג'ימיני," יונגי השיב ונשק לשפתו של ג'ימין שישב לצידו על מיטתו.
ג'ימין התיישב על מיטתו של יונגי בעודו מביט בבחור שחור השיער שעורו דמה לסוכר. הוא הרגיש איך ליבו פועם בחוזקה, איך החום מתפשט בתחתית קיבתו והוא מרגיש שהוא חושק בו יותר ויותר. זה היה לו מעט מוזר לנהל מערכת יחסים עם בחור... אבל זה היה מין יונגי והוא אהב אותו. היה לו קשה להודות בכך, אבל הוא אכן אהב אותו. "לילה טוב היונג," ג'ימין מלמל ורכן אל שפתיו הרכות של יונגי, מעביר את שפתיו ברפרוף על שלו ובסופו של דבר מצמיד אותן בבת אחת. הוא הרגיש איך הנשיקה הזאת מתעמקת כשהוא פותח את פיו ונותן ללשונו של יונגי לחדור בין שפתיו. הוא אהב את הטעם שלו והוא קיווה שיונגי אוהב את הטעם שלו גם.
"ה-היונג," ג'ימין התנתק מהנשיקה, אך יונגי חיבר את שפתיהם בחזרה, הוא לא רצה להתנתק מהבחור שגורם לכל האדרנלין בגופו לזרום, ולתחושה החמימה שהוא מרגיש כשג'ימין לידו להיעלם. "היונג.." ג'ימין התנתק מהנשיקה בפעם השנייה והסתכל לתוך עיניו השחורות של שחור השיער, שנראה מעט מאוכזב שהוא התנתק ממנו. "היונג, אני צריך ללכת...עוד מעט כיבוי אורות." ג'ימין ליטף את ידו של יונגי ונשק לשפתו נשיקה חטופה, "לילה טוב היונג," ג'ימין קם מהמיטה וצעד אל הדלת. הוא חייך אל יונגי במתיקות לפני שיצא מן החדר, והשאיר את יונגי לבדו.
---
טאהיונג צעד במסדרון של הבניין שלו בשעות המאוחרות של הלילה, הוא התגעגע לג'ונגקוק והוא ידע שהוא לא יכול להיכנס לחדר שלו בגלל העוצר הלילי שהיה. הוא החליט להסתובב מעט כדי להרגיע את הרוחות בתוך גופו. הוא נעצר לפתע מול דלת המועדון, הוא שקל האם להיכנס לתוך המקום הזה או פשוט להמשיך הלאה. אבל משהו בו משך את רגליו להיכנס אל תוך החדר הרחב שבו ניצב הטלפון והספות, הוא שימש כמקום ללימודים או פשוט סתם כדי לנוח מהיום שעבר.
הוא התיישב על הספה שהוצבה ליד החלון שרוח קרירה נכנסה דרכו והביט בשולחן שהיה מלא בספרי לימוד. לפתע הוא שמע רעש של צעדים מתקדמים היישר לכאן, הוא החליט להסתתר מאחורי ארון שהכיל ספרי לימוד.
הצעדים נשמעו קרובים יותר ויותר, ולבסוף נכנסו אל המועדון החשוך והיו בדרכם לכיוון הטלפון. טאהיונג הציץ מעט כדי לראות מי הדמות שנכנסה אל המועדון, והוא פער את עיניו כאשר זיהה את הדמות. "מה הוא עושה כאן?" הוא חשב לעצמו, אך לפני שיכל לענות לעצמו תשובות אפשריות, הוא שמע את הבחור כבר מדבר בטלפון.
YOU ARE READING
Criminal ↬ YoonMin
Fanfictionפארק ג'ימין, הוא היה בן של שוטר בעל מעמד. בדרך כלל הוא היה ילד למופת, הוא היה חכם ומוכשר, הוא היה בן מושלם... הוא היה הוא. אך בתור בן של שוטר החיים מצפים ממך ליותר, החיים מאוכזבים ממך ברגע שאתה הולך נגד כל מה שאביך מאמין בו ופועל למענו. פארק ג'ימין...