Chapter 11

3.3K 206 120
                                    

ג'ימין נכנס אל המלתחות שהיו ריקות מאדם, טוב.. כמעט ריקות.
הוא ראה את טאהיונג יוצא מהמלתחות כשעל גופו מגבת אחת בלבד שהייתה כרוכה סביב חלקו התחתון.

"נו, זה היה כל כך נורא?" ג'ימין שאל וגיחך כאשר טאהיונג יצר איתו קשר עין.

טאהיונג ששמע את שאלתו של ג'ימין, ענה לו בתוקפנות "כן! זה היה נורא!", טאהיונג ייבש את שיערו בעזרת מגבת נוספת ופגש במבטו המבולבל של ג'ימין.

"מה קרה?" ג'ימין שאל בסקרנות, הוא חשב לעצמו האם לטאהיונג היה כל כך נורא להתקלח בנוכחותם של בנים אחרים. הוא ידע שהוא ביישן, אבל הוא הרגיש שקרה במתלחות משהו, שהוא מעבר לביישנות של טאהיונג.

טאהיונג נאנח והחל לספר לג'ימין מה קרה; "ג'ונגקוק ראה אותי עירום, ואז הוא נגע לעצמו בזין, ואז הוא יצא מכאן..."

ג'ימין פער את עיניו בהפתעה, הוא לא ציפה שזה מה שטאהיונג יספר לו. הוא החל לצחוק בקולניות ואז בהדרגה נרגע. פניו של טאהיונג הפכו לכועסות ולכן ג'ימין אמר "האמת שגם לי קרה משהו דומה; הייתי בבריכה ופתאום ליונגי עמד כשדיברנו... גם הוא הלך... דיברנו על הנטייה המינית שלו, הוא אמר שהוא בי אבל שהוא יותר אוהב תחת של בנים."

הבעתו של טאהיונג השתנתה, והוא החל לגחך עקב מה שג'ימין סיפר לו, גם.
"הוא הסתכל לך על התחת? אני חייב להגיד שהתחת שלך לא רע בכלל..." אמר טאהיונג תוך כדי גיחוך, והחזיק את המגבת שכיסתה את פלג גופו התחתון, על מנת שלא תיפול.

ג'ימין מיד השיב בכעס "איכס אתה סוטה! איך זה שלא התמסרת עדיין לג'אנגקוק עם המוח הזה?
מאיפה לי לדעת אם הוא הסתכל על התחת שלי! אני בכלל סטרייט!", ג'ימין סיים לומר ושילב את ידיו.

פרצופו של טאהיונג מחק את הבעת הגיחוך בגלל מה שג'ימין אמר. זה הכעיס אותו, הוא ידע שטאהיונג רגיש בנושא הזה... הוא לא היה צריך לפתוח את זה.

"לא התמסרתי לג'אנגקוק כי יש הבדל בין המחשבה לדבר האמיתי... אני אוהב אותו אפילו יותר מאשר אני אוהב את עצמי, אבל אני מפחד מהכאב... אני מפחד מזה.
וחוץ מזה, עד מדי תכחיש?", טאהיונג חשב במוחו שג'ימין בחיים לא יוכל להבין מה זה סקס מבחינת גייז... הכאב גדול יותר מסקס של סטרייט... ולג'ימין לא היה ביטחון נמוך, הוא בחיים לא יוכל להבין אותו. טאהיונג הצטמרר רק מהמחשבה של הכאב שעלול לעבור בגופו ברגע שהוא יחליט לעשות את זה עם ג'אנגקוק.

"טאהיונג, זה שאתה וג'אנגקוק גייז... לא אומר שכולם צריכים להיות גייז ביחד איתכם, ואני לא מכחיש שום דבר." ג'ימין לא אהב את העובדה שטאהיונג חשב שהוא גיי, הוא סטרייט לחלוטין, הוא תמיד היה סטרייט.

טאהיונג עיקם את פרצופו ואמר "אתה לא מרגיש שאתה משקר לעצמך כל הזמן? פשוט תשלים עם זה שאתה גיי, אף פעם לא היית סטרייט ג'ימין, אני יודע שזה קשה לצאת מהארון כי אני עשיתי את זה בעצמי, אבל בחיים לא הכחשתי מה אני."

Criminal ↬ YoonMinWhere stories live. Discover now