3 september 2017
Hej, hur är det med folk? Jag har inte haft sådan där söndagsångest idag, möjligtvis lite, men inte alls särskilt jobbigt. Snarare var det så att jag igår önskade att det var söndag, för jag var så rastlös och... jag vet inte. Jag minns bara att jag önskade det.
Min helg har varit lite upp och ner. Jag har gjort för lite läxor, men lite har jag i alla fall pluggat. Idag läste jag i några intressanta böcker och tittade även i min kalender från nian. Det stod vad jag gjorde för exakt två år sedan, den 3 september 2015. Lilla jag... haha. Jag var bara fjorton. Tiden går fort.
Imorgon kommer det elementmänniskor till vår lägenhet och de ska titta på våra element. Det känns lite skumt att det kommer att de kommer vara i mitt rum... Och jag slutar tidigt imorgon, tänk om jag kommer hem och de är hemma? Awkward... Jag ska nog städa lite mer på rummet nu. Det ligger böcker typ överallt (inte riktigt, men ja) och jag vill städa i min bokhylla men mamma säger att det är för sent och att jag borde gå och lägga mig (klockan är 22:06).
Jag har orientering i skolan och eftersom jag går på en skola i innerstan nu kommer det väl att vara massa folk och byggnader överallt? I min förra skola var vi liksom bland träd i skogsmiljö.
På grund av mitt inte så snabba Internet har det tagit typ fjorton minuter att ladda upp det här. Nu ska jag städa lite, adjö.
YOU ARE READING
Älskade ord
RandomÄlskade ord, älskade vänner. En bok om mina tankar. Väldigt random ibland.