18 Julai 2018, 04:00 a.m.
I always following you,
Watching you,
Stalking you,
Calling you,
And
Waiting for you in my room,
Only you I want to kill,
Because I love you,
Nice to meet you, lier.
Lagu ini sering kedengaran pada waktu malam. Suara seorang perempuan sedang menyanyi tapi tiada kelibatnya di kawasan tersebut. Siapakah dia sebenarnya? Adakah dia manusia atau dia ialah HANTU?
Bunyi tapak kasut tumit tinggi jelas kedengaran sedang menuju ke sebuah rumah. Berdirinya di hadapan pintu rumah satu lembaga berbaju kulit hitam dan bertopi hitam. Dia sedang mengetuk pintu rumah tersebut. Pintu rumah dibuka.
Di hadapannya kini seorang lelaki tanpa pakaian yang hanya memakai seluar pendek paras lutut. Dia terkejut melihat lembaga yang berada di hadapanya itu. Lembaga itu senyum seraya melangkah masuk ke dalam rumah lelaki tersebut.
Lelaki itu berundur ke belakang. "Sayang? Kenapa dengan sayang malam ni? Kenapa muka sayang ada darah?" Dia kelihatan takut.
"DIE!" Hanya satu perkataan sahaja yang keluar daripada mulutnya lalu leher lelaki tersebut pantas disembelihnya. Dia senyum sendirian.
Let's play with me and kiss me in your room,
Laugh laugh,
And
Smile,
Then,
Sing a song and lick the blood,
Just say a word " DIE!"
Dia menyanyi sambil merobek-robek dada mangsanya dengan menggunakan pisau yang digunakannya tadi. Jantung lelaki tersebut dikeluarkan lalu dia menggigitnya sehingga darah terpancut keluar. Kemdian, di mencampaknya ke lantai.
Selepas itu, dia keluarkan segala organ yang berada di dalam badan mangsanya. potongnya organ-organ tersebut sehingga hancur. Dia ketawa.
Darah pada pisau dijilat. Dia senyum sinis. "Aku benci orang yang berani tipu aku setelah dapat apa yang dia mahu. Janji nak kahwin tapi bila tahu aku mengandung... KAU TINGGALKAN AKU!"
Ditikamnya tunjang zuriat lelaki tersebut dengan amrahnya lalu dia ketawa. "Aku benci kau! Mati! Mati! Mati!" Jeritnya bagaikan orang gila.
Dari manakah datangnya darah pada wajah perempuan tersebut?
Suasana di kawasan lorong perumahan kedengaran kecoh. Di situ dijumpai mayat seorang wanita yang dirobek organnya dan dikelar setiap kulit tubuh dan wajahnya. Siapakah mangsa itu sebenarnya?
YOU ARE READING
PSIKO
Mystery / ThrillerApakah itu psiko? Psiko ialah sesuatu yang berkaitan dengan jiwa seperti tekanan mental.