Week 1 (April 9)
Chicago 3 Philadelphia 0 (McCaffrey/Mewis, Huerta/DiBernardo, Smith/Witteman)
Boston 4 Sky Blue 0 (Lavelle/Andrews, Simon/Fleming, Mewis/Andrews, Simon/Duran)
Washington 1 Atlanta 2 (Williams/Huster; Press/O'Sullivan, Press/Elby)
North Carolina 1 Orlando 2 (Doniak/Mautz; Morgan pk, Horan)
Vancouver 3 Kansas City 1 (Rose/Andressa, Leon/Andressa, Schmidt; Groom/LaBonta)
Houston 1 Portland 4 (Beckie/Sullivan; Jordan/Corboz, Jordan/Corboz, Nadim pk, Quinn/Frisbie)
Seattle 2 Los Angeles 2 (Johnson/Stott, Yanez/Nairn; Williams, Sanchez/Williams)
Week 2 (April 16)
Portland 1 Los Angeles 2 (Nadim/Frisbie; Williams/Sanchez, Sanchez pk)
Atlanta 2 Vancouver 1 (Press/Shim, Sonnett/Tennant; Leon/Schmidt)
Philadelphia 0 Boston 4 (Mewis/Lavelle, Lavelle/Fleming, Mewis/Elston, DiSarcina/Oyster)
Kansas City 0 Chicago 1 (McCaffrey/Stephens)
Sky Blue 0 North Carolina 2 (Hatch/Proffitt, Johnson pk)
Orlando 3 Washington 1 (Horan/Weatherholt, Morgan pk, Kennedy/Hill; Dougherty Howard/Hinkle)
Seattle 3 Houston 0 (Yanez/Lytle, Johnson/Pickett, Fishlock pk)
Week 3 (April 23)
Atlanta 1 North Carolina 1 (O'Sullivan/Press; Proffitt/Smith)
Boston 1 Chicago 1 (Purce/Stassi; Mewis/DiBernardo)
Orlando 3 Philadelphia 1 (Horan/Camila, Horan/Catley, Morgan/Weatherholt; Dallstream/Farquharson)
Washington 1 Sky Blue 1 (Pugh/Hinkle; Kerr/Killion)
Los Angeles 4 Houston 1 (Williams/Barrow, Sanchez/Barrow, Williams, Williams pk; Turnbow/Earle)
Kansas City 0 Portland 2 (Long/Corboz, Quinn)
Vancouver 1 Seattle 1 (Rose/Woeller; Rapinoe/Nairn)
Week 4 (April 30-May 1)
Orlando 1 Portland 1 (Horan/Obugagu; Corboz/Long)
North Carolina 1 Seattle 2 (Hatch/Marta; Johnson/Pickett, Mathias/Rapinoe)
Washington 0 Boston 2 (Lavelle/Fleming, Mewis/Andrews)
Chicago 1 Houston 1 (Huerta/DiBernardo; Beckie/Turnbow)
Philadelphia 0 Kansas City 2 (Groom/Eddy, Labonta/Flynn)
Los Angeles 2 Vancouver 2 (Williams pk, Sanchez/Rowland; Rose/Schmidt, Leon/Andressa)
Sky Blue 1 Atlanta 3 (Kerr/Killion; Press/Brian, Brian/Troccoli, Sonnett/O'Sullivan)
Week 5 (May 7)
Chicago 0 Seattle 1 (Rapinoe pk)
Philadelphia 1 Washington 0 (McDonald/Dydasco)
Boston 2 Atlanta 1 (Simon/Lavelle, Santacaterina/Elston; Press/Troccoli)
Sky Blue 1 Los Angeles 3 (Killion pk; Sanchez/Bowen, Williams/Barrow, Johnson/Sanchez)
Portland 2 North Carolina 1 (Nadim/Long, Quinn/Corboz; Howell/Gibbons)
Houston 0 Orlando 3 (Horan, Morgan/Weatherholt, Obugagu/Zerboni)
Vancouver 2 Kansas City 0 (Leon/Schmidt, Andressa pk)
Week 6 (May 13-15)
Orlando 1 Boston 0 (Horan)
Portland 5 Washington 0 (Nadim/Long, Jordan/Quinn, Nadim/Jordan, Jordan/Corboz, Long pk)
Houston 1 Los Angeles 2 (Beckie/Sullivan; Williams, Bowen/Sanchez)
Atlanta 3 Philadelphia 2 (Press/Troccoli, Brian/O'Sullivan, Troccoli/Lindo; Ertz/Dydasco, McDonald/Dallstream)
Kansas City 1 Seattle 3 (Newfield/Eddy; Rapinoe/Yanez, Yanez/Pickett, Johnson/Nairn)
Sky Blue 2 Vancouver 1 (Kerr/Simon, Rodriguez/Killion; Rose/Andressa)
North Carolina 2 Chicago 1 (Marta/Doniak, Doniak/Proffitt; Huerta/Mewis)
YOU ARE READING
The Wait Is Over
FanfictionThe 2022 NWSL season will hopefully bring to an end the search for a title for the two oldest franchises in US women's professional soccer, the Boston Breakers and the Chicago Red Stars. Twelve other teams will have their say on whether either franc...