2022 NWSL Schedule (Weeks 7-12)

61 5 0
                                    

Week 7 (May 28)

Sky Blue 4 Philadelphia 3 (Kerr/Killion, Killion pk, Kerr/Rodriguez, Rodriguez/Reynolds; Farquharson/Pickett, McDonald/Dydasco, Ertz)

Boston 3 North Carolina 1 (Simon/Fleming, DiSarcina/Lavelle, Dahlkemper pk; Hatch/Marta)

Chicago 2 Vancouver 0 (McCaffrey/Mewis, Smith/Colaprico)

Washington 2 Houston 0 (Huster/Ship, Pugh/Agnew)

Los Angeles 3 Kansas City 1 (Press/Williams, Williams/Press, Sanchez/Rowland; Flynn/LaBonta)

Orlando 1 Seattle 1 (Morgan/Horan; Johnson/Lavasseur)

Atlanta 1 Portland 2 (Finneran/Troccoli; Jordan/Nadim, Elby og)


Week 8 (June 4)

North Carolina 1 Los Angeles 0 (Marta pk)

Chicago 3 Sky Blue 1 (Huerta/Hoy, McCaffrey/Gilliland, McCaffrey/Mewis; Kerr/Tiernan)

Boston 2 Seattle 1 (Mewis/Andrews, Purce/Duran; Lavasseur/Nairn)

Portland 0 Vancouver 1 (Leon/Schmidt)

Kansas City 4 Houston 2 (Groom/LaBonta, Groom/Eddy, LaBonta/Kelly, Scott pk; Beckie/Ohai, Ohai/Turnbow)

Philadelphia 0 Atlanta 2 (Brian/Tennant, Troccoli/Klintworth)

Orlando 2 Washington 2 (Horan/Hill, Morgan/Obugagu; Williams/Solaun, Zadorsky pk)


Week 9 (June 11)

Washington 2 North Carolina 3 (Williams/T. Smith, Solaun/Dougherty Howard; Raimondo/Proffitt, Hatch/Kallman, Jenkins/Marta)

Los Angeles 1 Chicago 1 (Williams/Cooper; Huerta/Stratigakis)

Atlanta 0 Boston 1 (Fleming)

Vancouver 2 Orlando 1 (Schmidt, Leon/Rose; Morgan/Hill)

Sky Blue 3 Houston 0 (Killion pk, Kerr/Reynolds, Rodriguez/Killion)

Seattle 1 Portland 1 (Johnson/Rapinoe; Jordan/Long)

Kansas City 1 Philadelphia 2 (Kelly/Labonta; Farquharson/Pickett, Ertz/Dallstream)


Week 10 (June 25)

Portland 1 Chicago 2 (Nadim/Gibbons; McCaffrey/Mewis, Huerta/DiBernardo)

Boston 1 Orlando 0 (Andrews/Dahlkemper)

Philadelphia 2 North Carolina 2 (Farquharson/Dydasco, Ertz/Pickett; Marta/Huster, Hatch/Doniak)

Washington 2 Seattle 1 (Jordan/Dougherty Howard, Pugh/Ship; Johnson/Yanez)

Atlanta 1 Los Angeles 1 (Sonnett/O'Hara; Press/Sanchez)

Kansas City 0 Sky Blue 2 (Kerr/Hayes, Kerr/Killion)

Vancouver 3 Houston 1 (Rose/Schmidt, Rose/Andressa, Leon/Woellner; Beckie/Turnbow)


Week 11 (July 2)

Chicago 4 Kansas City 0 (McCaffrey/Mewis, Huerta/Mewis, DiBernardo pk, Stephens/Gilliland)

Vancouver 0 Boston 2 (DiSarcina/Dahlkemper, Fleming/Lavelle)

Atlanta 3 Orlando 1 (Beckie/Troccoli, Beckie/O'Hara, Finneran/Elby; Obugagu/Horan)

Portland 3 Seattle 3 (Quinn/Gibbons, Raso/Boureille, Heath pk; Johnson/Kawasumi, Yanez/Pickett, Lavasseur/Nairn)

Houston 0 Philadelphia 2 (Ertz/Haracic, Farquharson/McDonald)

North Carolina 1 Sky Blue 0 (Hatch/Kallman)

Los Angeles 5 Washington 1 (Williams/Sanchez, Press/Cooper, Press/Williams, Press/Sanchez, Press/Rowland; Jordan/Williams)


Week 12 (July 6-10)

Seattle 0 Boston 0

Orlando 1 Chicago 1 (Morgan/Catley; Stratigakis/Mewis)

Kansas City 1 Atlanta 1 (McCaskill/Eddy; Beckie/O'Hara)

Portland 0 Vancouver 3 (Rose/Andressa, Leon/Woeller, Schmidt pk)

Houston 3 North Carolina 1 (Ohai/Tennant, Ohai/Turnbow, Daly/Ohai; Marta/Doniak)

Seattle 1 Philadelphia 2 (Lavasseur/Johnson; McDonald/Pickett, Ertz/Dydasco)

Sky Blue 2 Washington 4 (Kerr/Hayes, Killion/Freeman; Jordan/Agnew, Pugh/Dougherty Howard, Jordan/Dougherty Howard, Zadorsky/Ship)

Los Angeles 3 Boston 3 (Press/Cooper, Williams/Sanchez, Press/Williams; Mewis/Dahlkemper, Simon/Andrews, Lavelle/Chapman)

The Wait Is OverWhere stories live. Discover now