- Ce atmosferă liniștitoare, rosti Abra contemplând picurii de apă ce se prelingeau pe geam, formând un model abstract.
- Uraganul stă să înceapă, draga mea prietenă, chicoti Zipah. Crezi că ai scăpat de toate acele sentimente ce îți invadau acum câteva zile sufletul? adăugă ea , dezchizându-și caietul pentru a lua câteva notițe în legatură cu proiectul.- Te-ai gândit cum vei gestiona situația cu cele două prințese? spuse bruneta într-un final, ațintindu-și cele două perle verzi asupra companionului său.
- Cu naturalețe. Și demnitate, râse aceasta. Voi încerca să mă abțin de la orice remarcă răutăcioasă. - și când mă gândesc că voi avea onoarea să pun piciorul în reședința Hannigan, adăugă fata pe un ton grav.
- Succes! chicoti Abra, mulțmind în sinea ei, deoarece nu se înscrisese la același curs.
- Ai putea să mă însoțești! Cele două sunt "fascinate" de tine, iar Reben sigur ar fi entuziasmat, se rugă Zipha de prietena sa.
- Bun. De ce nu! Chiar dacă am spus că vreau să mă feresc de Reben, totuși nu ar strica o "seară a fetelor"! zise făcându-i cu mâna blondei, plecând.*
Terminarea orelor se anunțate, iar Roan fu surprins așteptând în fața clasei de biologie, examinând fiecare figură ce își făcea apariția, pentru a fi sigur că nu avea să îi scape și de această dată printre degete.
Ieșise ultima , astfel băiatul având prilejul de a se face nevăzut alături de ea. Trântise ușa în urma sa, întorcându-se pentru fi martor la reacția celei din fața lui.
- Deci? spuse Abra sprijinindu-se de una dintre bănci. M-ai închis aici, iar acum nu vrei să vorbești? întrebă ea.
Acesta trase aer în piept, îmbărbătându-se :
- Trebuie să mă ajuți, zise într-un final. Cu Reben.
- Iarăsi un plan stupid? Vrei să profiți și de data aceasta de pe urma mea? Mi-am învățat lecția , Harmon. Rostise tăios, luându-și geanta pe umăr trecând pe lângă el dar acesta o prinse de mijloc.
O aproprie de chipul său , forțând-o să îl privească, profitând astfel de micul moment de liniște pentru a-i șopti :
- " (..) cum vei mai reuși să mă cucerești acum, cu adevărat de data aceasta? " spuse el, surprinzându-se pe sine. - asta este ceea ce mi-ai spus, Abra. Lasă-mă să o fac! " Lasă-mă să îmi îndeplinesc provocarea." zise Roan , respirația fiindu-i din ce în ce mai greoaie.- Bine, Roan Harmon. Mă voi preface că nu am văzut capcana ta plănuită special pentru mine, lasându-mă ademenită de vorbe siropoase și ochi albaștri. Zâmbi aceasta, încercând să își calmeze inima ce stătea să îi sară din piept, astfel lasând-o să se încece în propriile emoții.
- În seara aceasta, surorile Hannigan vor avea un proiect de făcut alături de prietena ta, iar Reben va fi prezent, continuă băiatul agitat, așteptându-se la o reacție nu tocmai pozitivă din partea Abrei.
- Știu, iar Reben s-a arătat încântat de prezența mea acolo, spuse bruneta, dând să iasă, dar înainte îi adresă câteva cuvinte pentru a-l incita : " Va trebui să depui ceva mai mult efort pentru a mă cuceri! "**
- În cinstea proiectului nostru și formarea unor noi prietenii! strigă Lexi, îndemnându-le pe cele alăturate ei să ciocnească paharele de șampanie.
În ciuda tuturor grijilor făcute în urmă cu două ore, cele patru ajunseseră să își țină una alteia morale, să își împărtășească sfaturi, făcând abstracție de râsete.
Dar la seara acestora încă nu își făcuseră apariția Roan și Reben, prezența lor la întâlnire, fiind complet uitată atât de gazde, cât și de musafiri.După aproximativ alte două pahare consumate, ușa de la intrare se închisese zgomotos, în încăperea slab luminată, făcându-și intrarea cei doi, alături de Kraus.
- Mă bucur că toată lumea se simte bine, rânji Reben, scoțându-și la iveală dinții.
CITEȘTI
DARE ME ( Provoacă-mă)
RomanceDaca inima persoanei pe care o iubesti ar fi premiul pentru provocarea indeplinita, ai incerca sa o duci pana la capat? Dacă a încerca "să te indragostesti" ar fi catalogat ca drept provocare, atunci multi jucatori si-ar pierde titlul. "(..) cu...