Privirea încrezătoare a brunetei străbătea holul asaltat de chipuri necunoscute .Iși îndreptă umerii,trăgând aer în piept.Repeta scenariul în minte,în timp ce își bălăngăna pașii spre biroul cu pricina.Jade își așeză coatele pe placajul lucios,abordând o figură "pierdută".
-Bună,pișcoțel,începu ea pe un ton nazal,învârtind una dintre șuvițe pe arătător.Sunt Makena Ballow.M-ai putea ajuta cu ceva?
Zâmbea dulce,intrându-și în rol.Era convinsă că dăduse peste un mascul tipic și că trucul avea să fie floare la ureche.
-Desigur,răspunse băiatul,umflându-și pieptul.Ce s-a întâmplat?
-Vai,ce drăguț din partea ta!chicoti ea că și cum n-ar avea habar ce face de fapt.Uite ce e,fostul meu iubit m-a înșelat.Greu de crezut,știu.Tipa nici măcar nu era așa de frumoasă.Scârbos,dar adevărat.Oricum,idiotul și-a schimbat numele și s-a decis să zboare pe insula lui privată cu actuala,iar eu vreau să-l găsesc și să ma răzbun.Am auzit că aici se fac astfel de schimbări.Deci,m-ai putea ajuta?Sunt sigură că un băiat așa deștept că tine e în stare să găsească un nume.Așa-i?
-Aș putea,dar...
Simțea că inima îi sărea din piept,stresată fiind de posibilul eșec.Era sigură de presupunerile ei și dacă avea dreptate,erau cu un pas mai aproape.
Jade își îndreptă spatele,îndepărtând bucata de păr ce îi acoperea pieptul,lăsând la iveală bustul de invidiat.
Băiatul își drese glasul,începând să tasteze.Jade zâmbi mulțumită,mutându-și privirea asupra tastaturii înnegrite.
-OK,am găsit.Care este numele lui?
-Gavin Lohan,rosti ea încordat.
Așteptarea o copleșea,lăsând stresul să o invadeze.
-Se pare că niciun Gavin Lohan și-a schimbat numele,dar am un raport aici..hm..se pare că cineva a adoptat acest nume.Ești sigură că așa îl chema de la început?
Bruneta stătu puțin pe gânduri,noua informație fiind o răsturnare de situație.
-Nu chiar.Cum ziceai că îl chema?întrebă ea oftând.
-Axwell Farren.
-Farren?repetă ea surprinsă.
"Ar putea fi o simplă coincidență."gândi ea,bulversată.
-Mulțumesc,încheie ea,pășind pe gresia fumurie.
-Nu mai vreau să aștept,Ax.Asteptarea asta ma omoară pe interior.Rebuie să fie ceva de făcut.Niciun minut în plus pentru a ne șantaja.Niciun minut în plus pentru a ne manipula deciziile.Vreau să fiu un membru.Trebuie să fiu un membru.
-Te înțeleg,Abra.Am discutat cu consiliul,însă hotărârea nu a fost luată.Vor să se asigure că nu îi vei trăda,ceea ce deja este o amenințare.Trebuie să le câștigi încrederea,cumva.
-De cum mă voi infiltra în echipa,am să descopăr vinovatul și nimeni nu va mai avea de suferit,rosti ea încrezătoare.
-Ma bucur să-ți descopăr spiritul justițiar,chicoti el.Ce vei face cu prietenii tăi?Par și ei destul de interesați.
-Momentan nu trebuie să afle nimeni.E mai sigur.
-Cum crezi.Eu te voi susține.
-Știi ceva?Poate că puțină credibilitate ar fi de ajutor,spuse,căzând pe gânduri.
-Abra.Sunt oameni deștepți.Nu te vor lasă să scapi așa ușor.
-Atunci ce rămâne de făcut? — privirea îi era nedumerită,iar tonul îngrijorat.
CITEȘTI
DARE ME ( Provoacă-mă)
RomanceDaca inima persoanei pe care o iubesti ar fi premiul pentru provocarea indeplinita, ai incerca sa o duci pana la capat? Dacă a încerca "să te indragostesti" ar fi catalogat ca drept provocare, atunci multi jucatori si-ar pierde titlul. "(..) cu...