Capitolul 3

44 8 2
                                    

    Abra stătea în colțul sălii de mese, așteptând difuzarea filmărilor.
    Figura îi era iritată, iar ochii verzi devorau orice privire ațintită asupra ei.
    Se aștepta ca Reben să izbucnească la vederea clipului.Îi era teamă ca nu cumva să împrăștie zvonuri despre ea,cum proceda cu toți cei ce se împotriveau voinței lui.

    Un bâzâit asurzitor făcu liniște printre tineri. Pe rând fiecare clip fusese arătat în fața tuturor jucătorilor.
Pe ecranul negru din fața lor începuse difuzarea dovezilor.A Abrei era prima.
Putea observa satisfacția de pe chipul lui Reben,care nu avea nici o idee despre mica trădare.
    Privirile tuturor fură ațintite spre grimasa înfuriată a băiatului,care încerca din răsputeri să se abțină din a incendia liniștea cu strigăte de furie.Nu o putea privi pe Abra,în schimb ochii lui aruncau gloanțe spre Roan,care aștepta cu nerăbdare următorul clip.

    Abra își roti ochii pentru puțin timp,la sfârșitul declarației.Era conștientă că toată atenția îi era acordată,așa că nu-și permitea să se întoarcă iar cu fața la ecran,privind cea de-a doua victorie,până când...își auzi vocea,din nou.

    Nu se putu abține,așa că se întoarse cu cea mai mare viteză,observând numele celui de-al doilea câștigător. Roan Harmon.
    Chipul îi împietri,iar răsuflarea i se opri pe loc.Încerca să găsească o explicație,dar în minte i se tot derula cuvântul trădare.
Roan o trădase atât pe ea,cât și pe Reben,însă diferența era că ea chiar avusese încredere,de la bun început.

    Pe ecran nu era vreo dovadă video,ci o întegistrare.Era o discuție dintrea Abra și Roan,care nu avusese niciodată loc cu adevărat.
Abra puse lucrurile cap la cap.Roan editase o parte dintre replicile schimbate între ei,astfel încât reușise să creeze o conversație.O declarație de dragoste.
    Atât Roan,cât și Reben au avut cerința de a o cuceri pe Abra Farren,dar în realitate,niciunul n-a făcut-o de fapt.

  Momentul de aur venise atunci când Reben izbucnise, trântind masa și scaunele alăturate ei.
Râsetele și șușotelile se stinseră, așteptând mișcarea următoare.

    Băiatul își mută privirea înveninată asupra lui Roan, ce stătea nemișcat, privindu-l dezinteresat pe cel ce se făcuse de râs în fața celor prezenți.
    –Ce se întâmplă aici...Roan? Se pare că micul meu ajutor și-a uitat rolul în acest film , rostise Reben abținându-se din a face un gest necugetat. Harmon al nostru, aici de față, s-a gândit că a-mi strica imaginea este un lucru ce îi va crește popularitatea, dar nu și statutul social. Nu uita...cine râde la urmă râde mai bine, spuse Reben zâmbind demonic. Părăsind sala , lăsând în urma lui doar semne de întrebare.

    Telefonul brunetei bâzâi în buzunarul pantalonilor, anunțând momentul răsplatei.

" DARE ME- Abra, se pare că a venit momentul pe care îl așteptai. Momentul pentru care ai intrat în această "cursă a reputațiilor distruse". Suntem siguri că ești dornică să intrii în posesia unui secret, așa că îți vom îndeplini această dorință. Nu uita, fiecare dintre noi ascunde ceva de ochii lumii!"

    Aceasta zâmbi cu subînțeles, știind de când se înscrisese întrebarea ce o frământa cu patos,însă simțea cum nervii îi inundau venele cu viteză.

*

    Roan îl așteptă pe prietenul său în parcarea școlii, sprijinit de mașina sa roșie. Analiza sceptic orice persoană ce trecea prin aria sa vizuală.
    –Ce este, Harmon? Vrei și mai multă umilință? zise Reben pe un ton superior.
Roan se aproprie de acesta, șoptindu-i la ureche cuvintele ce aveau să îl tulbure , astfel măcinându-i sufletul.
    –Sunt sigur... că faptul că ești tatăl copilului profesoarei noastre este un amănunt mult mai important decât cel al statutului meu. Gândește-te , Reben... uită tot ce s-a întâmplat. Așa cum mi-ai spus: "Cine râde la urmă, râde mai bine !" . Fură ultimele cuvintele ale blondului înainte de aș face ieșirea.

DARE ME ( Provoacă-mă)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum