Coborî din mașina neagră, încercând să își pună ceasul la mână. Cu Kraus în dreapta ei, aveau sa fie nimicitori.
Prietenul ei avea o statură impunătoare, iar frumusețea lui era un alt as în mânecă pe lângă alte șiretlicuri și fără îndoială ea. Pe lângă asta, bărbatul avea și numeroase cunoștințe în domeniul afacerilor. Așa că nu aveau cum să dea greș.
- Poartă-te precum toți ar sta la picioarele tale, îi zise Abra împingându-și ochelarii de soare pe nas.
- Am crezut că este clar deja! Răspunse arcuindu-și o sprânceană.
-Corect. Zâmbi aceasta, aranjându-i cravata. Să mergem!Se așezară pe scaunele din capătul mesei, sorbind din cafelele cerute. Atât vorbele lor, cât și aerul îngâmfat fuseseră puse la punct cu o noapte înainte. În club. La vreo șase, poate șapte pahare de alcool. Nimic semnificativ.
Firma pentru care își puseseră toți neuronii și nopțile la bătaie i-ar fi adus pe "culmile banilor" . Doar câteva sfori trase și se puteau bucura de o viață liniștită.
Deși rămăseseră doar ei doi, erau bucuroși de faptul că cei ce luaseră parte la conceperea planului își găsiseră "vocația".
Zipah își extinse cunoștințele în domeniul carculatoarelor. Transformându-și pasiunea într-o sursă veritabilă de venit.
Lexi își ocupase locul de fapt și de drept într-una dintre cele două afaceri ale părinților săi. Și cu asta jumătate din acțiunile firmei.
Jade învățase să își exploateze talentul de a cânta și lărgi orizonturile.Cât despre Reben? El doar se retrase precum o felină. Nu arătase interes de la bun început, așa că Abra îl consideră o cauză pierdută în tot aranjamentul .
Doi dintre oamenii care doreau firma , alături de partenerii lor , își făcuseră apariția. Își puseseră servietele pe masă, așezându-și documentele . Păreau siguri pe ei. Păreau.
La fel făcu și Abra, surprinsă de încrederea pe care o emanau cei prezenți. Nu știau ce avea să îi aștepte.
Își expuse geanta scumpă în fața lor fără pic de subtilitate. Apoi zâmbi, lăsându-și la iveală strungăreața.- Deja ne putem considera proprietari. Pregătește-te pentru renovări! râse blonda viclean dându-și părul pe spate.
- Am fost anunțat că vom fi șase. Dar se pare că nu își vor face apariția. Pierzători. Adăugă Kraus uitându-se la ceas.Cele două uși din capetele sălii se deschiseră în același timp.
" Cineva și-a pregătit intrarea!" Gândi Abra nerăbdătoare să își vadă concurența.Două siluete. Impunătoare. Dominante. Ce purtau două costume negre ,mulate pe corp. Aerul lor inspira indiferență și putere.
Vocea proprietarului firmei anunță numele firmelor aflate în încăpere .
- Trainner Biss. Rosti bărbatul. Archam's.- Farren Corporation.
- Harmon- Glance Business
- Hannigan Line
Reben își ridică privirea din telefon la auzul numelor, sperând să fie o coincidență. Dar uimirea îl plesni peste față, expresia fiindu-i demnă de fotografiat.
- Putem începe ședința, acum că ne aflam toți de față! zâmbi bărbatul așezându-se în celălalt capăt al mesei.
Abra își strânse părul în pumni, respirând din ce în ce mai repede. Ce îi erau cinci sau chiar șase companii ce plăteau pentru firmă. Dar două ale căror sefi erau chiar persoane relativ apropriate.
" Calmează-te, Abra! Doar atinge-ți scopul! "
Gândurile îi fură întrerupte de o voce familiară. Nici nu își ridică privirea pentru a-i acorda atenție.
CITEȘTI
DARE ME ( Provoacă-mă)
RomanceDaca inima persoanei pe care o iubesti ar fi premiul pentru provocarea indeplinita, ai incerca sa o duci pana la capat? Dacă a încerca "să te indragostesti" ar fi catalogat ca drept provocare, atunci multi jucatori si-ar pierde titlul. "(..) cu...