______________________________________"Kita kena bagi mereka sedar, they love each other"
"Geundae... Eotteohge?"
"Aku ada cadangan...tapi Aku tak rasa ini akan berhasil"
"Whatever it is... Kita akan buat"
______________________________________{CHANYEOL POV}
Ake sekarang berada di atas pentas, di hadapan Ku kini semuanya ialah my lover, EXO-L.
"E-X-O! Saranghae! Gwiyowo!"
Laungan mereka telah terus menarik tenaga Aku... Ha.. Ada banner... Let we see... ChanBaek, ChanSoo, wait, what? Aku dengan pasangan baeksoo? Hahahahah... Perlu ke Aku tekankan Yang baekhyun itu seme?
Let we see again, hurmmm... Ha... There... krisyeol? Hahah Aku dengan si hantu galah Tu? Aku lihat ke arah Kris Yang setia bersama dengan Lay, perlu Aku akui yang Kris hyung Tu handsome, kalau aku uke, sudah pastinya Aku jatuh dalam tebar persona si hantu galah Tu.😂 Tapi Aku ni pun seme juga.
*Mungkin chanyeol juga terlupa yang dia juga tergolong dalam kategori hantu galah Tu😂*
Eh... What was that... Chan...Hun, ChanHun? Aku dengan dia?
{CHANYEOL POV END}
______________________________________Pentas di gelapkan, semua ahli EXO sudah barada di backstage, hanya sehun dan Kai sahaja yang sedang bersiap sedia untuk persembahan tarian air(?) Untuk lagu baby don't cry.
Ahli EXO yang lain hanya bernyanyi di belakang pentas.
Di setiap persembahan, Mata chanyeol hanya terus menatap sehun Yang sedang asyik menari hinggalah Luhan menepuk bahunya sebagai tanda bahagian dia untuk menyanyi.
Eodukeomkeomhan gotongui geuneul wi ibyeorui munteoge naega muchamhi
(Above the dark shade of pain, at the doorstep of farewell)Neomujyeodo geumajeodo neol
Wihaeseoramyeon gamdanghal teni
(Even if I take a brutal fall, I can manage if it were you)Uh daesin nareul julge birok nal moreuneun neoege
(Uh, instead I'll give myself to you who don't know me)Don't cry , tteugeoun nunmulbodan chadichan useumul boyeojwo baby,
(Don't cry, give me a chilling laughter instead of hot tears baby)
Say no more (baby) no more (don't cry)Nunbusin sarameuro namuel su itge charari geu kallo nal taewojwo
(So you can remain as a shining person, burn me with that dagger instead)______________________________________
"Park chanyeol! Geuman-he!" Jerit Suho cuba menghentikan tindakan chanyeol.
"Don't ever you think want to stop me KIM JUNMYEON!" Ujar chanyeol dengan seringai khasnya.
"Kyaa! Park chanyeol! Sedarlah!" Suho cuba sedaya upaya menolak tubuh chanyeol, namun tubuh chanyeol Yang lebih besar daripada dirinya, itu ialah suatu kesilapan.
"PARK CHANYEOL! NEO! JANGAN KAU APA APA KAN SUHO!" Tao di luar sudah mengila, risau akan keselamatan kekasihnya di dalam bilik bersama Chanyeol.
{FLASHBACK}
Chanyeol duduk di dapur sambil terus menerus meneguk wain. Satu botol hampir habis diteguknya.
"Park chanyeol... Kau dah mabuk ni... Stop dulu eh" pujuk Suho di hadapan chanyeol.
"Mana ada Aku mabuk, Aku... Tak mabuk langsung" ujar Chanyeol, namun mukanya dah mula memerah menandakn dia sememangnya sudah mabuk.
"Chanyeol ssi... Stop drinking... For now... eo" pujuk Suho lagi.
"Aku cakap Aku ok... It's means... I'M STILL FINE... Want me to show it? I will prove it" chanyeol terus bangun dan menarik tangan Suho ke arah bilik Suho sendiri.
{FLASHBACK END}
{OH SEHUN POV}
Aku berdiri di hadapan cermin di dalam bilik air, fikiran aku mulai merawang jauh. Wajah dia, suara dia, pandangan matanya, itu semua dah cukup membuatkn Aku terseksa, tapi kenapa? Semua itu tak ditujukan ke arah Aku?
"Huh, siapalah kau ni oh Sehun" keluh diriku.
"Park chanyeol! Geuman-he!"
Eh itu suara Suho hyung... Chanyeol? Igeo wea?
"Don't ever you think want to stop me KIM JUNMYEON!"
Apa yang berlaku? Nak keluar ke tak nak?
"Kyaa! Park chanyeol! Sedarlah!"
Apa yang terjadi sebenarnya ni?!
"PARK CHANYEOL! NEO! JANGAN KAU APA APA KAN SUHO!"
kenapa dengan Tao hyung?
{OH SEHUN POV END}
Sehun mula mengintai dari celahan pintu. Jelas di matanya saat ini, chanyeol terus menghimpit Suho ke dinding dan mula mencium bibir Suho sambil tanganya ligat bermain di perut milik Suho.
"Nghh... Chan... Stop...ah..."
"You feel so good babe"
"Ch...ahh.. geuman-he...nghhh"
Hati sehun mula membara, entah darimana dia dapat keberanian, dia keluar dari bilik air Dan cuba untuk menghentikan tindakan chanyeol. Namun satu Yang sehun lupa, dia keluar dengan keadaan tuala hanya dililit di pinggang rampingnya.
"Chan ah.... Ssssh... Nghh... St... stop..." Desah Suho saat chanyeol terus menerus menyentuh titik sensitifnya.
"Keep it on babe... Just like a music on me" ujar Chanyeol dan kembali melumat bibir Suho.
"CHANYEOL HYUNG! GEUMAN-HE!" Jerit sehun lantang Dan menghentikan aktiviti chanyeol terhadap Suho. Chanyeol menatap ke arah sehun dengan tatapan dingin.
Pintu bilik akhirnya dapat dibuka, Dan Tao terus masuk meluru ke arah Suho Yang kini bebas tanpa ada chanyeol yang menghimpit dirinya kerana kini chanyeol sedang menuju ke arah sehun dengan seringai.
"Kyaa! Park chanyeol!" Kai masuk cuba untuk menahan chanyeol dari menyerang sehun pula. Namun dengan mudah chanyeol dapat menolak Kai ke tepi.
"Hyung... Jebal... Don't do this to me" sehun mula merayu ke arah Chanyeol Yang seperti kehilangan kewarasanya sekarang.
"Heh, beg me more baby"
TBC
Omo!! Apa yang chanyeol nak buat dekat mom sehun?? Whatever it is... Nantikan...
A big thanks untuk siapa Yang dah baca cerita I Love Him! Ni... Jeongmal kamsahamida.
Jangan lupa vote guys untuk author terus sambung cerita ni...
YOU ARE READING
𝑰 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑯𝒊𝒎! ♥ [COMPLETE ]
Fanfiction"𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏𝒈... 𝑰 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒉𝒊𝒎... 𝑬𝒐𝒕𝒕𝒆𝒐𝒉𝒈𝒆?" -Cʜᴀɴʏᴇᴏʟ- "𝑨𝒌𝒖 𝒄𝒊𝒏𝒕𝒂𝒌𝒂𝒏 𝒅𝒊𝒂... 𝒕𝒂𝒑𝒊... 𝒂𝒅𝒂𝒌𝒂𝒉 𝒄𝒊𝒏𝒕𝒂 𝒂𝒌𝒖 𝒕𝒆𝒓𝒃𝒂𝒍𝒂𝒔? 𝒑𝒆𝒓𝒉𝒂𝒕𝒊𝒂𝒏 𝒅𝒊𝒂... 𝑨𝒓𝒈𝒉𝒉! 𝑾𝒉𝒐'𝒔 𝒄𝒂𝒓𝒆!" -Sᴇʜᴜɴ- "𝑲𝒊𝒕𝒂 𝒉...