-----------------------------------------------------------
"Chen hyung... Siapa kang woo?"
"Dia... Sebenarnya... Mungkin lebih baik kalau Chan sendiri yang jelaskan"
-----------------------------------------------------------"Chan hyung... Kenapa banyak sangat rahsia yang hyung simpan? Kenapa... Kenapa tak nak bagitahu Hun??" Rintih sehun sambil memeluk tubuh chanyeol yang terbaring di atas katil.
"Bukan hyung tak nak..." ChanYeol bersuara dengan mata yang masih lagi tertutup. Pantas sehun bangun dan duduk disamping Chanyeol.
"Kalau macam tu, kenapa hyung rahsiakan?" Ujar sehun. Perlahan chanyeol bangun dan duduk di hadapan Sehun. Tangan kekar miliknya mengelus perlahan perut sehun yang sudah mula membesar.
"Hyung takut... I'm just too scared" ujarnya lirih, perlahan dia menolak tubuh sehun, membaringkan sehun di atas katil dan mengurung sehun Yang berada di bawahnya.
"Hyung takut apa?" Soal sehun dan memegang rahang keras milik chanyeol dengan berhati-hati. ChanYeol menunduk, rambutnya menutupi wajahnya dari pandangan mata sehun. Tiba-tiba sehun merasakan ada seperti air di wajahnya. Bukan dia yang menangis tetapi chanyeol. Boleh di kesan melalui bahunya yang bergetar.
"Hyung??"
"Hun ahh, lepas Hun dah tengok diri hyung yang sebenar,did you will leave me?" Soal chanyeol melihat sehun yang masih di bawahnya. Sehun menatap wajah chanyeol pelik.
"Did you will leave me just like Kang Woo did?"
"Siapa Kang Woo?"
"ANSWER ME OH SEHUN!!" Bentak Chanyeol menyebabkn sehun sedikit ketakutan. Malah ahli EXO yang berada di luar juga terkejut dengan jerkahan dari Chanyeol.
"Hun tak akan tinggalkn Hyung. I promise you." Ujar sehun dan mengecup bibir milik chanyeol. Satu butir air mata menitis di pipi chanyeol.
.
.
.
Kesemua ahli EXO sudah berkumpul di dalam bilik milik chanyeol. Mereka hanya menunggu penjelasan yang lebih tepat dari Chanyeol."Kang Woo tu, bekas kekasih hyung, Hun ah.." ujar Chanyeol.
"Huh? Macam mana hyung boleh berpisah dengan dia?" Soal Sehun.
{FLASHBACK}
Seorang lelaki jangkung berlari kencang di kawasan koridor sekolah. Di fikiranya kini hanyalah untuk bertemu dengan kekasihnya.
"KIM KANG WOO!!" lelaki itu menjerit di dalam kelas 4A-1. Merasakan namanya di panggil, dia melihat ke arah pintu kelas. Mukanya terus bersemu merah.
"ChanYeol hyung... Wea?" Ujarnya.
"Ikut hyung eo" ujar Chanyeol dan menarik tangan milik Kang Woo, berjalan menuju ke bumbung sekolah.
"Nghh... Hyung..." Desah Kang Woo keluar saat Chanyeol mencium bibir dan lehernya sensual. Pautan bibir itu terlepas. Mereka saling berpandangan, menyalurkan rasa cinta.
"Hyung janji, I will marry you bae" ujar Chanyeol dan mencium dahi milik Kang Woo. Wajah Kang Woo memerah.
"Nanti kita balik sama ye sayang." Ujar Chanyeol dan menarik tubuh mugil Kang Woo ke dalam pelukannya.
"Nehh, nanti Woo tunggu dekat kelas" ujar Kang Woo menyembunyikan wajahnya di dada chanyeol.
"Good boy"
.
.Kang Woo menunggu chanyeol di luar kedai. Malam sudah menjelma. Hanya bertemankan lampu jalan di situ. Sesekali dia menggosok tanganya, menghasilkan haba di kala sejuknya Malam.
"Hai manis, alone?" Muncul 3 orang lelaki entah darimana berhadapan dengannya kini, mula mengusap pipi mulus milik Kang Woo namun pantas di tepis.
"Lepaskan! Chan hyung!"
"Yakk! Apa yang kau buat?!" ChanYeol muncul tepat pada waktunya bersama dengan plastik makanan di sisinya.
"Kau siapa? Ohh, his boyfriend huh?" Seorang lelaki tersenyum dan menarik tubuh Kang Woo Yang sedang menangis ketakutan ke dalam pelukannya.
"Lepaskan tangan Kotor kau Bodoh!!" ChanYeol terus melancarkan serangan kepada 3 orang lelaki tadi, namun akhirnya dia jatuh tersungkur, ini kerana lelaki tadi lebih besar dan tegap daripada dirinya.
"Kau mentah lagi budak.. biar aku pinjam kekasih kau ni sekejap..." Lelaki itu terus menarik Kang Woo, pergi dari sana, manakala Kang Woo menjerit memanggil nama chanyeol yang sudah terbaring lemah di atas jalan.
"Lepaskan aku bodoh!" Kang Woo terus meronta, melepaskan dirinya dari kongkongan lelaki yang memukul chanyeol tadi. Bukan mendengar tapi terus mencicipi setiap inci tubuh Indah milik Kang Woo yang sudah terdedah bahagian atas.
"Pleashh, lepas... Ahhh..." Desah
Kang Woo, mula terbuai kerana sentuhan dari lelaki itu. Tiba-tiba tubuh lelaki itu terpelanting jauh dari Kang Woo.
"Tiada siapa boleh sentuh dia, melainkan Aku!" Kang Woo membuka matanya, di hadapannya kini ialah chanyeol Yang sedang melindungi dirinya.
"Kau datang juga, memang nak mati agaknya" ketiga-tiga lelaki itu mengelilingi Chanyeol yang sedang mula bersedia untuk bertarung. Namun Kang Woo perasan, yang di hadapannya kini, bukanlah Chanyeol yang dia kenal, seperti ada aura hitam di sekeliling tubuh chanyeol.
"Kang Woo ahh.." panggil satu suara di sisinya.
"Chen Hyung?"
"Ssst, pakai balik baju awak. Kita pergi dari sini"
"Shiroe! Woo nak tengok Chan hyung"
"Andwea! Please don't Kang Woo ssi" Chen cuba menghalang Kang Woo, namun terlambat saat Chanyeol sudah menikam lelaki tadi dengan pisau yang entah muncul dari mana tepat di hadapan Kang Woo dan Chen. Seringai seram dari Chanyeol, disela dengan darah Yang terciprat di wajahnya dia tersenyum puas.
"M.. mworago???" Kang Woo terkejut dengan pemandangan di hadapannya kini. ChanYeol Yang sentiasa tersenyum, berubah menjadi chanyeol Yang menyeramkan. Dua orang lelaki sudah terbaring di hadapannya dengan darah Yang membanjiri tubuh mereka, manakala seorang lagi berada bersama chanyeol, lebih tepatnya dibawah chanyeol.
"Mia... mianhei... Jangan bunuh aku" ujar lelaki itu tersekat. ChanYeol menyeringai seram. Dari kedudukan itu, Kang Woo dapat melihat dengan tepat ke arah Chanyeol.
"Mungkin kau patut fikir dua kali sebelum bertindak" ujar Chanyeol dan meletakkn pisaunya tepat ke leher lelaki itu.
"Any last word?" Ujar chanyeol dan menjilat leher lelaki itu yang sudah pasrah dengan nasibnya selepas ini.
"I guess, no" serentak itu Chanyeol membenamkan pisaunya di leher lelaki itu. Tawa Chanyeol bergema di rumah kosong itu. Pisau yang penuh dengan darah dijilat, kemudian matanya bertembung dengan mata bundar milik Kang Woo yang sudah ketakutan.
{FLASHBACK END}
"Disebabkan itu, Kang Woo menjauhkan dirinya dari Chan. Hinggalah satu hari chan datang ke rumah Kang Woo, tapi apa yang dia jumpa..." Ucapan Chen terhenti, dia melirik ke arah Chanyeol yang sudah terdiam. Sehun mengusap perlahan tubuh chanyeol, Cuba menenangkan chanyeol mungkin.
"Dia jumpa apa?" Soal Lay.
"Aku jumpa tubuh dingin dia, tergantung dekat kipas. Dia bunuh diri, dia terlalu trauma dengan benda tu. Andai aku tak bertindak bodoh.." chanyeol mula merutuk dirinya sendiri.
"Tapi chan, dia cakap terima kasih bukan sebab selamatkan dia" pujuk Chen.
"Tak Ada gunanya Chen ah... Aku tak sempat nak jelaskan dekat dia" ujar Chanyeol. Mereka hanya diam, membiarkan angin dingin menerpa tubuh mereka.
TBC
A big thanks untuk siapa Yang dah baca cerita I Love Him! Ni... Jeongmal kamsahamida.
Jangan lupa vote guys untuk author terus sambung cerita ni...
YOU ARE READING
𝑰 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑯𝒊𝒎! ♥ [COMPLETE ]
Fanfiction"𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏𝒈... 𝑰 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒉𝒊𝒎... 𝑬𝒐𝒕𝒕𝒆𝒐𝒉𝒈𝒆?" -Cʜᴀɴʏᴇᴏʟ- "𝑨𝒌𝒖 𝒄𝒊𝒏𝒕𝒂𝒌𝒂𝒏 𝒅𝒊𝒂... 𝒕𝒂𝒑𝒊... 𝒂𝒅𝒂𝒌𝒂𝒉 𝒄𝒊𝒏𝒕𝒂 𝒂𝒌𝒖 𝒕𝒆𝒓𝒃𝒂𝒍𝒂𝒔? 𝒑𝒆𝒓𝒉𝒂𝒕𝒊𝒂𝒏 𝒅𝒊𝒂... 𝑨𝒓𝒈𝒉𝒉! 𝑾𝒉𝒐'𝒔 𝒄𝒂𝒓𝒆!" -Sᴇʜᴜɴ- "𝑲𝒊𝒕𝒂 𝒉...