______________________________________"Hyung,Hun minta maaf bagi pihak abeoji"
"It's ok Hunnie, hyung dah agak benda ni akan berlaku"
"Tu, sakit ke?"
"Tak sakit, is sakit kalau Hunnie and baby Yang sakit""OMO! PARK CHANYEOL KAU KENAPA?!"
______________________________________"Ahh, jangan tekanlah babbo!" Chanyeol terjerit saat D.O sedang mencuci luka di wajahnya.
"Cakap kuat... Aku baru tekan dah nak terkencing" ujar D.O geram.
"Eiii, sini aku buat dekat kau nak?" Ujar chanyeol geram dan ingin memukul D.O sebelum ditahan oleh Baekhyun.
.
.
.
.
"Suho hyung, boleh tak sehun satu bilik dengan Chan mulai esok?" ChanYeol bertanyakn kepada Suho saat hanya mereka berdua sahaja di balkoni."Tak boleh Chan, kan memang sudah ditetapkan, kalau tukar sekalipun, baekhyun Tu nak ke satu bilik dengan hyung?" Ujar Suho lembut. Chanyeol hanya menghembus nafas berat.
"Kenapa Chan tiba² nak tukar bilik pulak sekarang ni?" Soal Suho sambil bersandar melihat ke arah ChanYeol.
"Anni hyung, Chan cuma risaukan keadaan dia sekarang ni"
"Kenapa dengan dia? Tak Sihat?" Soal Suho risau.
"Tak Ada papelah hyung, jangan risau" chanyeol hanya tersenyum dan kembali melihat bulan.
~ku harap diri ini akan sentiasa di sisimu sayang~
"Hyung... Nah ni ada air Hun buatkan" sehun melabuhkn punggungnya di atas sofa di sebelah Chanyeol.
"Thanks Hunnie"
"It's ok hyung" sehun tersenyum riang.
~Agar bisa aku melihat tawa Dan senyuman dari mu~
"Bila kita nak jumpa eomma Park pula hyung?"
"Esok, lepas balik latihan dance ye" chanyeol tersenyum dan mengusap perlahan perut sehun.
"Geulae... Hun harap eomma Park boleh terima" ujar sehun tersenyum dan bersandar di dada bidang chanyeol.
~Ku harapkan diri ini akan sentiasa menjadi tempat sandaranmu~
"Tapi kita akan jumpa Yoora noona dulu" chanyeol mengusap kepala Sehun dan memberi kucupan di situ.
"Wea?" Soal sehun dan mendongak melihat ke arah Chanyeol.
"Saja, hyung nak jumpa dia dulu, sebab hyung tahu dia suka sangat dengan Hun"
"Jeongmal? Harap dia tak jadi macam hyung sehun"
~Agar Aku sentiasa di sisimu saat kau jatuh Dan berduka~
.
.
.
S
K
I
P"Kyaa! Cepat! Kita dah nak gerak ni!" Lantang suara Suho.
"Kejap!" Jerit ke sebelas ahli EXO yang lain. Satu persatu mula turun, hanya tinggal pasangan ChanHun sahaja.
"Park chanyeol! Oh sehun! Cepat!" Jerit Manager Kim.
"Sabarlah! Dah sampai ni." Ujar sehun.
"Hyung, kitaorg pergi naik kereta Saya. Ada hal lepas practice ni" ujar Chanyeol dan mendapat anggukan dari manager Kim.
"Kyaa... Kenapa sehun dengan chanyeol tak Naik sekali?" Soal Kai pelik.
"Diaorg Ada hal nak diuruskan nanti, tak perlu risau" jawab manager Kim
"Hal apa?" Soal mereka serentak. Belum sempat manager hendak menjawab telefon miliknya berdering. Pantas manager Kim menjawab panggilan itu.
"Yeoboseyo"
YOU ARE READING
𝑰 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑯𝒊𝒎! ♥ [COMPLETE ]
Fanfiction"𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏𝒈... 𝑰 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒉𝒊𝒎... 𝑬𝒐𝒕𝒕𝒆𝒐𝒉𝒈𝒆?" -Cʜᴀɴʏᴇᴏʟ- "𝑨𝒌𝒖 𝒄𝒊𝒏𝒕𝒂𝒌𝒂𝒏 𝒅𝒊𝒂... 𝒕𝒂𝒑𝒊... 𝒂𝒅𝒂𝒌𝒂𝒉 𝒄𝒊𝒏𝒕𝒂 𝒂𝒌𝒖 𝒕𝒆𝒓𝒃𝒂𝒍𝒂𝒔? 𝒑𝒆𝒓𝒉𝒂𝒕𝒊𝒂𝒏 𝒅𝒊𝒂... 𝑨𝒓𝒈𝒉𝒉! 𝑾𝒉𝒐'𝒔 𝒄𝒂𝒓𝒆!" -Sᴇʜᴜɴ- "𝑲𝒊𝒕𝒂 𝒉...