"I love you Park SeHun""Nado sarangheyo"
Air matanya dikesat kasar. Memori dirinya bersama chanyeol. Tanganya masih ligat menyusun baju kedalam beg.
"Huh... Untung sayang untung cinta. Asal Hun tahu, Hun berat tahu tak"
"Berat Hun berat lagi Cinta Hun dekat Hyung"
Lagi memori itu masuk dalam fikiranya. Pantas dia mengatur nafasnya.
"Twins? It's twins! Hunnie! Oh tuhan... I love you Park SeHun!"
"Marry me Oh SeHun and I will make sure that you will never regret it at the rest of your life"
Sehun terduduk lemah, semua memori itu kerap berputar di dalam fikiranya seperti kaset rosak. Yuan Shan, andai sahaja perempuan itu tak wujud, ini tak akan pernah terjadi.
{FLASHBACK}
sehun duduk berhadapan dengan Yuan Shan di sebuah kafe. Wanita itu meneguk minumanya angkuh. ChanYeol? Saat ini dia sedang berada di London sempena London Fashion Week.
"Ada apa awak nak jumpa dengan saya Yuan Shan?" Soal sehun.
"We need to talk about chanyeol now sehun ssi"
"Kenapa dengan dia? He's fine right?"
"Yeah, he's fine. About Loey... It is almost over but..."
"But what?" Sehun menatap Yuan Shan dalam. Tiba-tiba yuan Shan mengeluarkan satu amplop Dan menyerahkanya kepada sehun. Sehun hanya melihat tanpa niat untuk melihat isi dalamnya.
"Leave Him sehun. Cinta dia untuk Aku sekarang" ujar yuan Shan.
DEGG
"What do you mean?"
"Kau sememangnya sudah melangar hukum alam SeHun. Lelaki pregnant? Hell! that's BULLSHITS! Jijik Aku tengok kau Oh SeHun. Lihat isi dia. See that!"
Perlahan sehun membuka sampul dan mengambil kertas di dalamnya. Satu kertas hasil ujian ultrasound dihadapanya kini, namun Dengan wajah datar andalanya dia melihat ke arah Yuan Shan
"What is this?"
"Stupid huh?... Itu anak aku dengan chanyeol. Yeah, siapa tak nak Ada anak dengan salah satu artis Korea terkenal bukan? And now my dream come true. Want to know something? Setiap kali aku datang dan tengok kau dengan chanyeol bermesra, hati Aku sakit sangat. Tapi sekarang Aku puas. Now sehun ssi, leave chanyeol, leave Exo Kalau kau tak nak anak kau mati dalam tangan aku. By the way, Aku dengan Chanyeol will be marry and he will be mine"
Yuan Shan menyarungkan cermin matanya
"And that time, I boleh peluk dirinya dan you dan anak-anak you cuma boleh peluk bayangan dia sahaja"Dan Yuan Shan berlalu pergi meninggalkan sehun yang masih lagi terkedu.
{FLASHBACK END}
"Sehunna, ima eodiga?" Soal Tao bila dia keluar tepat saat sehun sedang menyeret keluar beg yang tersangatlah besar. Ahli lain yang dengar juga turut melihat ke arah sehun."I want to end this hyung." Ujar sehun dengan mata sembapnya.
"Sehunna, kamu dah siap?" Muncul Puan Oh dari luar. Matanya juga membengkak melihat kondisi anak kesayangan dia kini. Wajahnya mula mencengkung, kurus tak lupa dengan perut besarnya.
YOU ARE READING
𝑰 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑯𝒊𝒎! ♥ [COMPLETE ]
Fanfiction"𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏𝒈... 𝑰 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒉𝒊𝒎... 𝑬𝒐𝒕𝒕𝒆𝒐𝒉𝒈𝒆?" -Cʜᴀɴʏᴇᴏʟ- "𝑨𝒌𝒖 𝒄𝒊𝒏𝒕𝒂𝒌𝒂𝒏 𝒅𝒊𝒂... 𝒕𝒂𝒑𝒊... 𝒂𝒅𝒂𝒌𝒂𝒉 𝒄𝒊𝒏𝒕𝒂 𝒂𝒌𝒖 𝒕𝒆𝒓𝒃𝒂𝒍𝒂𝒔? 𝒑𝒆𝒓𝒉𝒂𝒕𝒊𝒂𝒏 𝒅𝒊𝒂... 𝑨𝒓𝒈𝒉𝒉! 𝑾𝒉𝒐'𝒔 𝒄𝒂𝒓𝒆!" -Sᴇʜᴜɴ- "𝑲𝒊𝒕𝒂 𝒉...