"Awal pulak korang balik" soal Tao sambil duduk di sebelah Suho."Habis awal, balik awal... Apa susah" ujar Chanyeol sudah tersandar di sofa. Sehun duduk di sebelahnya.
"Hyunnnnnng...." Panggil sehun kepada chanyeol.
"Why Hunnie?"
"Hun nak... Hoekk" sehun terus bangun dan berlari ke arah tandas di dapur. Chanyeol dengan pantas terus mengejar Sehun.
.
.
"Kyaa!! Kenapa ni?? Chanyeol?" Soal mereka semua saat sehun sedang berehat di dalam bilik."Hyung... Sebenarnya, sehun dia..." Ucapan chanyeol tergantung, dia berkira kira untuk bercakap benar.
"Kenapa dengan dia Park ChanYeol?" Soal Suho dingin.
"Sehun pregnant" ujar satu suara di tangga, mereka melihat dan ternampak sehun Yang berjalan turun. ChanYeol tertunduk takut.
"It's not funny" ujar Baekhyun ketawa.
"We don't make any stupid joke" ujar Chanyeol.
"It's true" ujar sehun sambil bersandar di sofa.
" Betul ke ni? Chanyeol?" Soal Kris dan mendapat anggukan dari Chanyeol.
"Prove it" ujar Luhan.
"Nilah buktinya" ujar sehun dan menyelak sedikit bajunya Dan mempamerkan perutnya yang sedikit buncit. Kesemua para uke berkerumun dekat sehun.
"How could it be possible?" Soal Baekhyun pelik.
"Apa boleh aku cakap, it's a fate" ujar Chanyeol.
"Jadi, sebab ini lah muka ko lebam? Kau balik lambat?" Soal Luhan.
"Neh... Muka lebam tu sebab kena lempang dengan ayah sehun. Balik lambat sbb aku minta tolong dengan Noona" terang chanyeol dan mendapat anggukan dari yang lain.
.
.
.
.
Sebuah kereta Mercedes Benz G65 menyusuri di jalan jungnang.Sesiapa sahaja Yang melihat pasti akan kekaguman Yang teramat. Mungkin di luar ia kelihatan bergaya dan pemilik ya dalam keadaan mode Yang gembira namun ia di sebaliknya. Park Chanyeol Yang sedang memandu, hatinya penuh dengan kegusaran.
YOU ARE READING
𝑰 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑯𝒊𝒎! ♥ [COMPLETE ]
Fanfiction"𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏𝒈... 𝑰 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒉𝒊𝒎... 𝑬𝒐𝒕𝒕𝒆𝒐𝒉𝒈𝒆?" -Cʜᴀɴʏᴇᴏʟ- "𝑨𝒌𝒖 𝒄𝒊𝒏𝒕𝒂𝒌𝒂𝒏 𝒅𝒊𝒂... 𝒕𝒂𝒑𝒊... 𝒂𝒅𝒂𝒌𝒂𝒉 𝒄𝒊𝒏𝒕𝒂 𝒂𝒌𝒖 𝒕𝒆𝒓𝒃𝒂𝒍𝒂𝒔? 𝒑𝒆𝒓𝒉𝒂𝒕𝒊𝒂𝒏 𝒅𝒊𝒂... 𝑨𝒓𝒈𝒉𝒉! 𝑾𝒉𝒐'𝒔 𝒄𝒂𝒓𝒆!" -Sᴇʜᴜɴ- "𝑲𝒊𝒕𝒂 𝒉...