"Korang nak pergi mana ni? Manager hyung dah tahu belum?" Soal Suho saat dia melihat chanyeol dan sehun berpakaian lain dari kebiasaan."Dah... Kitaorg pun nak pergi jumpa manager hyung lah ni" ujar ChanYeol.
"Kenapa??" Soal Lay namun hanya dibalas senyuman dari sehun dan chanyeol.
.
.
.
"Eo... Park chanyeol, oh Sehun, kenapa tiba² nak jumpa hyung ni?" Soal manager Kim."Eumm... Hyung, sebenarnya kitaorg ade benda nak bagi tahu" ujar Chanyeol lambat Dan melihat ke arah sehun.
"Apa dia? Penting sangat ke sampai tak boleh nak tunggu esok?" Soal manager Kim.
"Benda ni, Ada kena mengena dengan latihan esok hyung" ujar Chanyeol lagi.
"Kenapa?"
"Saya nak sehun dikecualikan dari latihan esok hyung" terang Chanyeol
"WEA?!" Lantang manager Kim sambil berdiri bercekak pinggang melihat ke arah Chanyeol dan Sehun.
"Hyung... Sehun... He's pregnant" ujar Chanyeol lambat sambil memegang tangan sehun.
"Hahahahahahahahahahahaha, lawak apa yang kamu berdua main ni? Sehun? Mengandung? Don't be stupid, dia lelaki" ujar manager Kim meremehkan fakta Yang sehun sedang mengandung saat ini.
"Hyung! Saya tak buat lawak! Ini memang betul! Buat apa saya nak bohong? Ini buktinya" ujar Chanyeol dan menunjuk hasil kehamilan sehun ke arah manager Kim.
"Jadi, ni memang betul? Sehun?" Soal manager Kim saat melihat hasil Ultea sound. Sehun membalas dengan anggukan.
"Neh hyung... Mianhei..." Ujar sehun menahan ketakutan saat manager Kim terus menerus melihat dirinya.
"Hurmm, nak aku marah,benda dah jadi, arrasoe, hyung akan cakap ngan Soo Man." Ujar manager Kim sambil menepuk kedua dua bahu chanyeol dan sehun sebelum melangkah keluar.
"Hyung... Manager marah kita ke?" Soal Sehun.
"No idea, jom kita pergi jumpa parents Hunnie, dah cakap dengan omma Yang Hunnie nak datang?" Soal chanyeol sambil memeluk pinggang sehun.
"Dah, Hun dah cakap, Hun dah cakap yang Hyung pun akan datang sekali" ujar sehun sambil menunduk, menyembunyikan pipi merahnya. Perlahan chanyeol menarik dagu sehun, menyuruh sehun melihat ke arahnya.
"Baguslah, kajja" ujar Chanyeol dan mencium dahi sehun sebelum mereka berjalan bersama keluar sambil berpegangan tangan.
.
.
.
.
"Chagi-ah... Bangun, kita dah sampai" chanyeol mengoyangkan lembut tubuh sehun di sebelahnya."Nghh... Dah sampai?" Soal sehun sambil mengosok matanya.
"Yup... Jom turun" ujar Chanyeol dan turun dari kereta Dan berjalan membuka pintu untuk sehun turun.
-knock knock-
"Omo... Sehun... Rindunya omma" spontan Puan oh memeluk sehun erat.
"Hun pun rindu omma" ujar sehun dan tersenyum riang saat melepaskan pelukan dari ommanya dan memeluk lengan chanyeol.
YOU ARE READING
𝑰 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑯𝒊𝒎! ♥ [COMPLETE ]
Hayran Kurgu"𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏𝒈... 𝑰 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒉𝒊𝒎... 𝑬𝒐𝒕𝒕𝒆𝒐𝒉𝒈𝒆?" -Cʜᴀɴʏᴇᴏʟ- "𝑨𝒌𝒖 𝒄𝒊𝒏𝒕𝒂𝒌𝒂𝒏 𝒅𝒊𝒂... 𝒕𝒂𝒑𝒊... 𝒂𝒅𝒂𝒌𝒂𝒉 𝒄𝒊𝒏𝒕𝒂 𝒂𝒌𝒖 𝒕𝒆𝒓𝒃𝒂𝒍𝒂𝒔? 𝒑𝒆𝒓𝒉𝒂𝒕𝒊𝒂𝒏 𝒅𝒊𝒂... 𝑨𝒓𝒈𝒉𝒉! 𝑾𝒉𝒐'𝒔 𝒄𝒂𝒓𝒆!" -Sᴇʜᴜɴ- "𝑲𝒊𝒕𝒂 𝒉...