(Medyadaki şarkıyı açıcağınız yeri yazdım.)
Bugün her zamankinin dışında annemin sesiyle uyanmak yerine alarmın sesiyle gözlerimi açtım. Annem odamda yoktu. Komodinin üzerinden telefonumu alıp saate baktım. 06:00 alarm erken çalmıştı. Hergün 7.30 da çalan alarmın bugün 6.00 da çalmasına şaşırmıştım. Geriye istesem de yatamazdım. Çünkü akşam yorgun olduğum için erken yatmıştım. Bu yüzden de uykum yoktu. Bunu fırsat bilip banyoya girmeye karar verdim. Kıyafetlerimi hazırlayıp banyoya girdim. Kıyafetlerimi çıkarırken küvetin dolması için suyu açtım. Üstümü çıkarmaya başladım. Üstümü çıkardıktan sonra küvete baktım. Su dolmuştu. Küvete girip banyo yapmaya başladım.
***
Hazırladığım okul t-shirtümü, dizimin hemen üsdeki bordo eteğimi, siyah ceketimi ve spor ayakkabılarımı giydim. Telefonumu elime alıp ceketimin cebine attım. Hafif makyaj yaptım. Saçlarımı kurulayıp açık bıraktım. Annemin odasına gitmeden önce aynadan kendime baktım gerçekten güzel olmuştum. Ardından annemin odasına doğru adımladım. Kapının önüne geldiğimde kapıyı hafif aralıyıp içeri baktım. Annem uyuyordu elimi cebime atarak telefonumdan saate baktım. 7.00 ye geliyordu. Annem saat 7.30 da kalkıcaktı. Saatin erken olmasını fırsat bilip anneme süpriz kahvaltı hazırlamaya karar verdim. Merdivenlere doğru yürüyüp aşağı indim. Oradan da mutfağa geçtim. Dolaptan ihtiyacım olanları çıkarıp masaya dizmeye başladım.
***
Sofra hazırdı bir tek tostları hazırlamak kalmıştı onuda hazırlayıp tabaklara koydum. Masaya uzaktan baktım. Gerçekten güzel gözüküyordu. Telefonumu alıp saate baktığımda 7.25 olduğunu gördüm. Annem beş dakikaya kalkardı. Kahveler soğumasın diye bardaklara şimdi koymamıştım. Bahçeye çıkıp annemin uyanmasını bekledim. Bahçeye çıktığımda karşı villaya birilerinin taşındığını gördüm. Kim oldukları görmeye çalışsamda gözükmüyorlardı. Çok fazla zaman kaybetmemek adına içeri girdim. Annem hayla uyanmamıştı. Odama çıkıp çantamı alıp aşağı indim. Çantamı koltuğun üzerine koyup mutfakta beklemeye başladım. Annemin alarm sesini duyduğumda tebessüm ettim. Annem ardından uyanmış olucak ki sesini duydum.
"Dilek hadi kalk kızım alarmın çalmadı senin bak geç kalıcaksın bak kahvaltı hazırlamaya mutfağa gidiyorum hazırlanıp beş dakikaya yanıma gel."
Demesinin ardından mutfakta kıkırdıyordum. Annem uykulu gözlerle mutfağa girdiğinde beni ve masayı görmemiş olucak ki buzdolabına yöneldi. Dolapta bir şey göremediğinden masaya doğru döndü. Masayı görünce şaşırmış gözlerle bana baktı.
"Kızım çok teşekkürler"
Demesinin ardından bana sarıldı. Çok mutlu olmuştu. Bende ona sarıldım. Ayrıldığımızda ona dönüp
"Hadi anne git hazırlan ben seni bekliyorum."
Annem başıyla onaylayıp merdivenlere doğru gitti. Bende kulaklığımı takıp rastgele bir müzik açtım. Müziği dinleyip aynı zamanda annemin gelmesini bekliyordum. Müzik bittiğinde yeni bir şarkı açtım. O da bittikten sonra annemin merdivenlerden geldiğini gördüm. Annem mutfağa girdiğinde masaya oturup yemeklerimizi yemeğe başladık.
***
Yemek bittikten sonra annemle birlikte mutfaktan çıktık. Çantamı alıp evden de çıktığımızda arabaya doğru ilerlemeye başladık. Arabanın yanına gelmeden annem kapıların kilidini açtı. Kapıyı açıp bildiğimizde ben her zaman ki yerime oturdum. Kemerlerimizi taktıktan sonra ben her zamanki gibi radyoyu açtım. Güzel bir şarkı geldiğinde sesini son ses açtım.(Şarkıyı burada açabilirsiniz) Hem şarkıyı dinleyip hemde söylemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybedenler Kulübesi
Ficção AdolescenteGenç kız duygularına yenik düşerek sadece bir yokuşun başına doğru koşuyordu. Belki yanılıyordu, belki de yanlış kişiye aşık olmuştu. Evet artık aşık olduğunu kabul ediyordu. Ama o bir şekilde aşktan kaçıyordu. Çünkü o daha önce hiç aşık olmamıştı...