S O İ X A N T E S E P T

134 13 1
                                    

Dünkü olaydan sonra herkes yine bana acıyarak bakarken benim tek yaptığım şey onları eskisi gibi umursamamak.

Telefonuma gelen bildirim sesiyle yine Brillantın mesaj attığını anladım.

Çünkü ondan başka telefonuma mesaj atan veya arayan yoktu.

Mesajın üzerine tıkladığımda "Dolabını ." yazısı vardı. Dolabımın yanına gidip açtığımda önümde bir anahtar vardı.

Tekrardan telefonumdan mesaj sesi duyuldu.

"O anahtarı al ve 34*** plakalı arabanın başına git."

Yazıyordu arabanın yanında ne işim vardı ki benim. Elimde ki anahtara baktığımda ise araba anahtarına falanda benzemiyordu.

 Elimde ki anahtara baktığımda ise araba anahtarına falanda benzemiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Brillant tan başka bir anahtar şekli beklemezdim zaten.

Yine Brillantın dediğini yapıp arabanın karşısına geçtim.

Arabaya baktığımda Audi markalı lüks bir araba vardı.

Bu arabayı herkes nerede görse tanırdı. Bu arabanın sahibi Cenk'in di.

Dün beni okulun önünde rezil eden kişiyle aynı.

Ne yaptığımı bilmiyordum ama kantinde omzumu tutup yere düşürdü ve benimle alay etmeye başladı.

Tabi onu kantinde ki kişilerde destekliyordu.

Böyle düşünedururken mesaj bildirimiyle kendime geldim.

Mesajı açtığımda Brillant "O arabayı çiz." diyordu.

Dehşetle mesaja baktım. Asla yapamazdım böyle bir şey. Eğer bunu yaparsam kesinlikle Cenk beni öldürürdü.

Brillant sanki beni izliyormuş gibi "Korkma sana hiçbir şey yapamaz yap şunu artık." yazıyordu.

Yapmalımıydım.

Brillanta güvenip çizmelimiydim.

Dün beni rezil ettiği için öcünü almalımıydım.

Hala korkarak bir elimde ki anahtara bir de arabaya bakıyordum.

İçimden de 'Yaparsın Agâh.' diye kendime gaz veriyordum.

Karar verdim.

Emin adımlarla arabaya doğru ilerledim ve verdiğim kararın arkasında duracaktım.

Evet ben korkak Agâh Brillanta güvenerek Cenk'in arabasını çizecektim.

Son kez cesaretimi toplayıp anahtarı parmaklarımın ucuna getirdim ve arabayı boydan boya çizmeye başladım.

Bahçede beni gören bazı öğrenciler 'sen ne yapıyorsun' gibi şaşkın nidalar dökerken Cenk'e haber verdiklerinden adım kadar emindim.

Ben hala arabayı çizerken etrafımda daire oluşturmuşlar ve bana laf atıyordular.

Onların dediklerine kulağıma perde çekip işime devam ettim.

Arabanın ön kaportasına sıra geldiğinde önüme baktığımda kızgın boğa gibi nefes alıp veren bir adet Cenk vardı.

Yanında ki takıldığı arkadaşları 'git döv' 'neden hareket etmiyorsun' nidaları dökerken Cenk tek bana kitlenmişti.

Cenk'in gözlerin içine baka baka tekrar çizmeye başladım ama yine hareket etmiyordu.

Cidden Brillant ne yaptıysa bayabi etkili olmuştu.

Cenk son kez bana bakıp sinirle kalabalığın arasına iterek geçti. Arkadaşları da onun peşinde giderken etrafımda oluşturulmuş kalabalık ağızlarına bir karış açmış bana bakıyordular.

Ama emindim ki bu olaydan sonra artık ağızlarından düşmeyecektim, hep gündemde kalacaktım.

Hasarı bayabi para tutacak arabaya hala  hasar yapmaya devam ederken artık bu kadar yeterli olduğu için yapmayı bıraktım ve Brillantan hatıra olarak anahtarı cebime attım o sıra mesaj geldi.

"Çok iyi işti :)."

Don't Value⚜ 《Texting》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin