Q U A R A N T E N E U F

136 13 0
                                    

Bilinmeyen Numara arıyor...

Ekran da gördüğüm isimle heyecan yapmaya başladım.

Bu bilinmeyen numara ya benim Brillantım ise.

Bu düşünce bile heyecanlandırıyordu.
Daha fazla bekletmeden hemen yanıtla tuşuna bastım. Basar basmaz hemen kulağıma getirdim. Çünkü Brillantın sesini ilk defa duyacaktım.

Sesimin titreyeceğinden ilk konuşmayı ondan bekledim.

"Selaaam." Bu kız aynı sarhoşlar gibi konuşuyordu. Ardından hemen telefonda kıkırtı sesi geldi.

"Se-selam." Şimdi ben niye heyecan yapıyorsam.

"Naber yakışıklı." Ardından bir kıkırtı sesi daha.

"Şuan neredesin ?" Cidden merak ediyordum çünkü şuan sarhoş kız herşeyi yapabilme kapasitedeydi.

"Nerede olduğumu söylersem gelir misin ki ? Ah doğru ya ben unuttum ben değersiz bir insanım." derin bir nefes alıp verdi. "Sana kim olduğumu söyleceğim. Çünkü artık beni de sıktı anonimlik."

Şuan sarhoştu ve ismini söyleme olasılığı çok yüksekti.

"Ben.. okulda..." ses kesildi. Artık telefonda uyuyan bir insanın ritmik nefes sesi vardı diğer uçta. Sızmıştı.

Hemde ismini söylerken. Yapacak bir şey yoktu. Zaten söyleseydi eğer ertesi gün çok kızardı. Çünkü sarhoşken yapılan hiçbir şey bilinçli yapılmazdı.

Tebessüm ederek "İyi uykular Brillant."  diye fısıldayıp bende telefonu kapattım.

Zaten hemen uykuya dalmıştım. Zira saat daha gecenin üçüydü.

Don't Value⚜ 《Texting》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin