S O İ X A N T E H U İ T

127 12 0
                                    

Bilinmeyen Ağzından;

Olay günü.

Okulda Agâh'a yapılanları duyunca deli olmuştum.

Agâh'a haksızlık yapıyordular. Hiçbir suçu yokken okulda ezik muamelesi yapıyordular.

Ama Agâh'ın hayatında olduğum sürece kimse ona haksızlık yapamazdı.

Şuan duvarın bir köşesine sinmiş sigara içiyordum.

Cenk bu yolu kullandığı için onun gelmesini bekliyordum.

Diğer taraftan ayak sesleri duyduğumda kafamı hafif öne getirip baktım. Gelen Cenk'ti.

Ama kafası eğik olunca beni fark edememişti. Sigaramı görünmeyen bir yere fırlattım.

Yanımdan geçip giderken beni yine fark etmemişken üstüne atlamamla korkmuştu.

Yerde yatmış bir şekilde dururken bir dizimi kaçmaması için karnına dayarken diğerini dengemi sağlamak için asfalta koydum.

Ellerimde yakasında dururken o şaşkın bir şekilde bana bakıyordu.

"Sen ne yaptığını zannediyorsun." diye şaşkınlıkla sordu Cenk.

"Beni iyi dinliyorsun Agâh'a hiçbir şey yapmıyorsun."

O kaşlarını kaldırmış "Vaay sen Agâh'aaşık oldun yoksa." bunu öyle demişti ki onu sevmemi dalga ediyordu.

Sinirlerimi bozarken karnının üzerinde ki durduğu dizimi alıp erkekliğine getirip bastırdım.

Acı bir çığlık atarken tokat atarak susturdum.

"Şimdi beni kesmeden dinle. Agâh'a hiçbir şey yapmıyorsun."  Cevap vermediği için sinirlerimi bozuyordu bu yüzden yakasını tuttuğum gibi Cenk'in kafasını geri çekip sert bir şekilde asfalta vurdum."Anladın ?"

"Bunu niye yapayım ?"

"Acaba baban biliyor mu şirketten gizli para çektiğini." bunu dememle şaşkına uğramıştı.

Sonra üzerinden kalkıp kıyafetlerimi tozlu yerlerini silkelerken Cenk'e "Zarar verirsen ne yapacağımı çok iyi biliyorsundur umarım." deyip okula doğru yürümeye başladım.

Okula geldigimde ilk yaptığım iş Agâh'ın dolabına anahtarı koymaktı.

Okula erken geldiğimden koridorda kimse bulunmaması bana avantaj sağlıyordu.

Yarım saat yine sigara molası verirken artık okula öğrenciler dolmaya başlıyordu.

Benim tek gözüm Agâh'ın okula gelmesiydi.

Okula girdiğini görünce dolabına git diye mesaj yazdım. Anahtarı alıp dediğim arabaya gelince verdiğim emirle şok olmuştu.

Şuan yüz ifadesinden anlaşıldığı gibi korkmuştu. Ona cesareti verdiğimde yapmaya koyuldu.

Bende Cenk'in arabasını Agâh zevkle çizdiğine memnunlukla izliyordum.

● ● ●

Don't Value⚜ 《Texting》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin