Q U A T R E V İ N G T Q U A T R E

124 10 0
                                    

Ne kadar Brillanta arabaya binmek istemiyorum desemde içten içe merak uyandırmıştı. Sonunda merakımı gidermek için de arabaya binmiştim.

Yaklaşık 30 dakika sonunda şoför bir binanın önüne getirmişti. Ben çevreyi nasıl bir yer diye keşfe dururken şoförün sesiyle kendime gelmiştim.

"Agâh Bey geleceğimiz yer burası. İnebilirsiniz efendim."

Bunu demesiyle arabadan indiğimde koskocaman binanın kapının üzerinde asılı duran koskocaman pano dikkatimi çekmişti.

Karan Spor Salonu.

Buraya spor yapmak için mi çağırmıştı beni. İçeriye gitmeyi tereddüt etsem bile şoförün "İçeride sizi bekleyen birisi var efendim hemen gitseniz iyi olur."

Beni bekleyen birisi acaba Brillantmıydı. Ama o olsaydı niye böyle ortamda buluşmak isterdi ki. Tek temennim buraya gelmemin değmesiydi. Yoksa eve gittiğimde biraz basketbol antrenmanı yapsam fena olmazdı. Boşuna basketbol kaptanı seçilmemistim.

Spor salonuna içerisine girdiğimde kalabalık ortamın beklediğimin aksine kimse yoktu. Hatta şuan spor salonu kapalı diye düşünecektim ki ta ki Brillantla alakası olmayan kas yığını bir adamı görmemle.

O kas yığını adam elini uzatıp "Agâh Bey ?"

"Buyrun."

"Sizinle bugün dövüş sanatları eğitimini öğreteceğim. Bir gizli bayanın isteği."

Bunu demesiyle şaşkınlığa uğradım. Öğrenmemek ne gerek vardı ki. Telefonumun bildirim sesiyle karşımda ki adama bir dakika işareti yapıp telefonumda ki bildirime baktım.

Brillant: İyi çalışmalar diliyorum ;).

Yazıyordu. Cevap verme gereği duydum. Çünkü niye dövüş sanatları eğitimini alayım ki.

Ben: Brillant ne yapmaya çalışıyorsun. Bana bu kas yığını adam niye bana dövüş sanatlarını öğretecek ki.

Brillant: Kendini koruyabilmen için itiraz etme ve adamın dediklerini yerine getir. Başarılar dilerim :).

Çevrimdışı olmuştu hemen. Bende el mecbur adama baktım.

"Pekala başlayalım o zaman."

● ● ●

Hocanın kullanmam için verdiği havluyu enseme atıp terlerimi sildim. Aradan 3 saat geçmişti ve ara vermeksizin çalışmıştık. Vücudumu hareket ettirmediğimden bugün bu kadar hareket yaptığım için sızlıyordu.

Ve bayabi hareket öğrenmiştim. Aklıma bir şey takılmıştı. Normalde bütün gün spor salonları açık olurdu ama burada bizden başka kimse yoktu.

Aklımda Brillantın burayı kapattığı fikri geliyordu. Sonuçta onunda ailesi benim ailem gibi zengindi ve bunu yapacak kadar parası da var olduğunu gösteriyordu.

"Artık paydos veriyoruz. Bayabi hareket öğrendin. Eğer kendini daha çok geliştirmek istiyorsan her gün buradayım." Deyip yukarı kata çıktı eğitmen.

Kabul etmezdim. Bugün kendimi kollayabilecek kadar hareket öğrenmiştim ve kendimi geliştirmeye de gerek yoktu.

Tekrar ve tekrardan Brillanta teşekkür borçlarım artıyordu.

● ● ●



Don't Value⚜ 《Texting》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin