S O İ X A N T E Q U A T O R Z E

127 12 0
                                    

Bugün ilk derste Agâh'ın bana attığı mesajlarından hiçbir şey anlamadım. Sitemkar mesajlar yazmıştı ve sebebini bilmiyordum.

Koridorda ki insanlar fısır fısır kendi aralarında bir şeyler konuşuyordular.

Karşıdan sinirle gelen Agâh'ı gördüğümde yanımdan yüzüme bakmadan geçti.

Merak ettiğimden koridorda konuşan bir kıza 'neler olduğunu' sordum.

Okulda tanınmış bir ünüm olduğumdan bir şey sorduğumda sorgusuz sualsiz cevap verirdiler. Öyle de oldu.

"Hani okulun ineği Agâh varya." kaşlarımı ister istemez çattım."Aslında o okulun ineği değil zenginiymiş." deyip kıkırdadılar.

"Hiçbir şey anlamadım."

"Aslında bu Agâh'ın ailesi holding sahibiymiş..."

Daha kız konuşuyordu ama dinlemedim. Başımdan aşağıya sanki kaynar sular dökülüyormuş gibi hissettim.

Kim böyle bir şey yapardı ki. Bu bilgiyi benden başka da bilen yoktu okulda.

Tabi ya. Ben bir şey demedim ama Agâh benim dediğimi zannetmişti.

Kim öğrendi ki böyle bir şeyi derken karşımda ukala gülümsemesiyle yanıma gelen Burçin'i gördüm.

"Seninle konuşmak istediğim var." dedi Burçin.

Bu kızı sevmiyordum okulda popüler olanların illa ki düşmanları da oluyordu.

İşte benimde düşmanım Burçin ve arkadaşlarıydı.

Ona kaşlarımı çatıp boş bir sınıfa götürdü beni.

"Agâh'tan hoşlandığını bilmiyordum BRİLLANT." brillant kelimesini bastırarak söylemişti. Ama en önemlisi nereden biliyordu.

"Hiç senin gibi okulun popüler bir kızına yakıştıramadım. Ah sen şimdi nereden biliyorsun diyorsundur. Söyleyim telefonuna dikkat et bebeğim." deyip kıvırta kıvırta sınıftan çıktı.

Dün demek ki telefonumu kaybettiğimi zannederken Burçin'in eline geçmişti.

Geriye Burçin'in bu bilgiyi kimseye söylememesine engel olmak ve Agâh'a kendimi affettirmekti.

● ● ●

Multi Burçin.

Don't Value⚜ 《Texting》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin