Brillant sayesinde okulda artık ezik veya okulun ineği lakabım kalkmıştı. Okulda ki öğrenciler artık bana acıyarak bakmak yerine hayranlıkla bakıyordular. Artık okulda, zengin, bana saldıramayan (Cenk olayı), basketbol kaptanı.
Böyle olan bir insanı okulda kim benimsemezdi ki. Benim böyle imkanları sağlayan kişi Brillantı. Benim böyle yeteneklerim olduğunu biliyordu ve bunu insanların gözleri önüne getirmesini sağladı.
Ama en çok Brillantın kim olduğunu merak ediyorum. Okulda popüler olmadan önce benimle takılan bir kız yokken şimdi adım popülerliğe çıkınca kızlar benimle konuşmak için can atıyordu.
Şuanlık yüz yüze tek konuştuğum kız Burçin'di.
Bunları düşünürken okulun bahçesine adım attığımı daha yeni fark ediyordum. Son zamanlarda çok olan olay bana bakmaları. Aynı şimdi yaptıkları gibi.
Onları umursamayıp koçun yanına uğrayacaktım. Çünkü beni antrenman saatlerini söyleyecekti.
İstikametimi okulun spor salonuna çevirdim. İçeri girdiğimde karşımda Doğu vardı.
Ah pardon.
Sinirli ve beni dövecek gibi bakan Doğu vardı.
Direk bana atılarak okul formamın yakasını tuttu ve beni kendine çekti.
"Lan oğlum senin işin gücün yok mu da benim kaptanlığımı alıyorsun."
"Ona almak denmez hak eden hak ettiği yere gelmesi denir." Elimle yakamı tuttuğu elini gösterip "Ayrıca şu elini yakamdan çek."
Böyle deyince daha sıkı tutup iyice kendine çekti. Boylarımızın aynı olması da avantajdı.
"Ne yapacaksın lan. Bir popüler oldun diye bu götün kalkması. En son benim önümde korkudan titriyordun."
"Eskidendi o. Şimdi öyle değil." Onun cevabını beklemeden dövüş sanatından öğrendiğim hareketlerle yakamı tuttuğu elini tutup geri ittirdim. Bunu beklemediğinden yakamı bırakmak zorunda kalktı. Diğer elimi de yüzüne yumruğumu indirdim.
Bu sefer o yerde serili dururken üzerinde kalkmasın diye duruyordum.
"Vaay süt çocuğumuz kendini geliştirmiş he."
İyice sinirimi bozarken içimden de brillanta teşekkür ediyorum. Haklıydı popüler olmamın ardından düşmanlığı da getirecekti ve bunu öğrendiğim iyi olmuştu.
"Sana bir şey diyeyim mi o video olmasa sen yine kaptan olmazdın. O videoya dua et sen it herif." Deyip bu sefer o yüzüme yumruğu indirdi ve yerlerimiz değişti. Ben yerde serili dururken üstümde bu sefer Doğu vardı.
Bu hareketi şaşkın olduğumdan karşılık veremedim. Çünkü şuan kafama taktığım tek konu video meselesiydi.
"Noldu süt çocuğumuz videodan haberi yokmuş mu ?" Yalandan kahkaha atıp "Ben şahsen o videoyu bilerek koça sen attığını düşünüyordum."
"Ben ben böyle bir şeyi bilmiyordum."
"Hah bilmiyormuşsun. Haberin oldu o zaman." Deyip kalktı üzerimden.
Ben hala şaşkınlıktan yerde uzanırken o videoyu düşünüyordum.
Sonra telefonumdan gelen mesaj Brillanttan beklerken numarası bende kayıtlı olmayan ama bu numara Doğu'nun numarası olduğu belliydi çünkü gelen mesaj bir videoydu.
Videoyu yükledikten sonra izledim. İzlediğimle şok oldum.
Çünkü bu videoda benden habersiz kendi kendime basketbol oynarken ki videom vardı.
Ama bu video daha çok başarılı bir videoydu.
Aklımda tek bir isim vardi bu videoyu çeken tek kişi Brillanttan başkası yoktu. Çünkü kimse benim basketbol oynadığımı bilmiyordu. Ama Brillant gibi bir anoniminiz varsa pek bu sır olarak kalmıyordu.
● ● ●
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Value⚜ 《Texting》
Storie brevi"Çünkü yalnızım demen için bedenimin toprağın altında olması gerekir." 26817 ?