Agâh'ın Anlatımı;
Sakin ve sıradan geçen hayatıma ilk defa değişiklik kazandıran bir anlam oluştu.
Anonim.
Beni sevdiğin söylüyordu ama pek de inanasım gelmiyordu. Okulda ezik olan bir çocuğu kim severdi ki. Deli işiydi beni sevmek. Bende ki şans, anonim gaydır. Kızların seveceği bir tip yok bende. Ve bu teori hep aklımdaydı. Sonuçta cinsiyetini söylememişti.
Kimsenin o meymenetsiz suratlarına görmemek için kafam hep eğik gider. Çünkü kimseyle göz temasında bulunmak istemem. Göz teması kurduğum zaman ya bana iğrenç bir yaratıkmışım gibi bakarlar ya da dalga geçecek bir konu bulurdular. Bu yüzden kafam eğik gitmek en iyi mantıklı şeydi.
Sınıfıma girdiğim zaman yine herkesten göz temasından kaçınıp pencere tarafının en arka sırasına geçip oturdum.
Sınıfa gürültülü giren kişiye ister istemez gözüm kaydı.
Ve gelen yüzü tanınmayacak şekilde olan Doğu vardı. Burnundan kan akıyor, elmacık kemiklerinin üzeri mosmor olmuş, dudağı patlak bir şekilde sınıfa girdi.
(👆böyle hayal edebilirsiniz.👆)
Bende dahil bütün sınıfın odak noktası Doğu olurken yüksek sesle bağırdı Doğu.
"Önünüze bakın lan."
Deyip herkesi odak noktasından çıktı. Çünkü Doğu okulda hem popüler hemde egosundan geçilmeyecek bir insandı. Unutmamak lazım bir de basketbol kaptanıydı. Etrafında gezen gerizekalı kızlar onun egosunu pohpohluyor, bu yüzden kendini bir şey zannediyordu.
Ama şimdi ki hali egosunu zedeliyordu. Dayak yemenin kendine layık göremediği için milletin odak noktasından da çıkmak istiyordu.
Dün anonimin dedikleri aklıma gelince gözlerimi açabildiğim kadar pörtlettim.
Dün bana anonim 'Aynı yarın ki yapacağım sanat eserini gördüğün gibi.'
Evet anonim bana tam olarak bunu demişti. Yoksa Doğu'yu bu hale getiren o muydu.
Bir erkeğin suratını bu kadar dağıtan bir kız olamazdı. Beni seven erkek ve gay teorimide doğruya çıkartıyordu.
Doğu ve en yakın arkadaşı olan Bera sırada otururken konuşmalarını duyuyordum.
"Olum kim yaptı bunu sana."
"Ben nereden biliyim. Okula gelirken arkadan birisi saldırdı. Beni böyle haşat ettikten sonra gözümü açıp kapayıncaya kadar sokaktan hızlıca döndü. Kim olduğunu bilmiyorum."
"Ama fena benzetmiş seni."
"Sus lan. Yeteri kadar rezil olmuşum bir de üstüne sen gelme."
Ben Doğu'nun arkasına, sırtına dalıp gitmişken arkasına dönüp etrafa bakarken ona baktığımı fark etti.
Sırasından hemen kalkan Doğu sıramın yanı başında bitti. Ellerini benim sırama koyup üzerime doğru eğildi.
"Ne bakıyon lan. Kahvaltıda yürek mi yedin ?"
Korkudan titrerken "Ha-hayır Be-been."
Öyle korkuyordum ki bana vuracak diye. Ama araya karışan tiz kız sesiyle aramızda geçen soğuk rüzgarlar gitti.
"Dayak yediğini kaldıramadığın için gidip başka insanlardan çıkarma sinirini."
Bu kız, okulun en popüler kız grubundandı. Havasından da asla geçilmezdi. Adı asla unutulmayacak kadar okulda ağızdan ağıza gezerdi ismi. Elfida.
Beni neden korudu bilmiyordum. Doğu'nun dikkatini çektiği için bir nebze beni kurtarmış sayılıyordu.
Elfida'nın grubundanda korkardım. Çünkü onlara sataştığın an hakkında yalan, yanlış dedikodular yayar ve bu dedikodular tutardı. Bu yüzden o grupta ki kızlara bulaşan insan yoktu. Uğraşmayı bırak yüzlerine bile bakmazdım o grubun.
Doğu, Elfida'yı göstererek "Bu kıza şükret." deyip kendi sırasına geçti. Elfida'yla birkaç saniye göz göze geldikten sonra aynı umursamazlıkla çekip kendi sırasına gitti.
Doğu'nun böyle olduğunu içten içe seviniyordum. Çünkü egosu zedenmiş, ona karşı gelecek bir insan çıkmıştı ortaya. Anonim.
● ● ●
İyi yaptı diyenler ?
✋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Value⚜ 《Texting》
Conto"Çünkü yalnızım demen için bedenimin toprağın altında olması gerekir." 26817 ?