Müdürün bu sıcak güneşin altında bizi dışarıda bekletmesinin sebebi resim yarışmasını bizim okuldan birisinin kazanmasının sebebiymiş.
Aslında bende çok merak ediyordum. Bizim okulda kim bu kadar güzel resim çizdiğini.
Müdürün resim hakkında bayabi övdükten sonra sıra, dışı örtüyle kaplı resimdeydi.
Müdür örtüyü kaldırır kaldırmaz resim hakkında herkesten güzel nidalar dökülmeye başladı.
Sıranın en arkasında ben olduğum için resmi göremiyordum.
Görmek için de uğraşmadım. Nasıl olsa millet dağıldığı zaman resme bakardım.
Müdür tekrar mikrofonu eline aldığı zaman resimin sahibini söyleyecekti.
Pür dikkat herkes müdürün ağzından çıkacak isme odaklanmışken hoparlör de "Agâh Oğuzer." ismi dökülünce bir an irkildim.
Ne yani resmin sahibi benmiydim. Resmi göremediğim için itirazda edemiyordum ama ben baştan yarışmaya katılmamaıştım.
Önümde sıra olan öğrenciler kenara çekilerek bana yol gösterdiler.
Tekrar hoparlör de "Agâh için bir alkış lütfen." müdürün sesiyle herkes beni alkışladı.
Böyle şeye alışkın olmadığım için utanmıştım. Çünkü şuan pür dikkat herkes bana bakıyor ve alkışlıyordu.
Bana yol verilen yerde müdürün yanına ilerlediğim de resmi görmüştüm.
Bu resim benim bir aydır uğraştığım resimdi.
Müdürün yanına ilerlediğim zaman müdürün benim hakkında dediklerini değilde. Bu resmi kim yarışmaya verdiğine kafa yoruyordum.Aklımda tek bir kişi vardı. O da Brillant.
● ● ●
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Value⚜ 《Texting》
Nouvelles"Çünkü yalnızım demen için bedenimin toprağın altında olması gerekir." 26817 ?