⚮Q U A T T O R D İ C İ🈸

165 14 0
                                    

Bilinmeyen Numara; Benim kim olduğumu öğrendiğin zaman ney yapacaksın.

Bilinmeyen Numara; Çok merak ediyorum.

Bilinmeyen Numara; Bana karşı besleyeceğin tek duygu büyük ihtimal nefret olurdu.

Bilinmeyen Numara; Benden nefret edip kaçmanın sağlardım.

Bilinmeyen Numara; O derece umutsuz vakayım.

Bilinmeyen Numara; Sen şuan uyuyorsundur. Bu yüzden mesajlarımı görüp cevap da vermezsin.

Bilinmeyen Numara; Şimdi okusan mesajları dersin.

Bilinmeyen Numara;'Ben kimseye nefret beslemem. Sana da beslemem' falan dersin. Ama bu düşünce benim kim olduğumu gördüğün zaman değişir.

Bilinmeyen Numara; Bu yüzden sana gizliden mesaj atma sebebim.

Bilinmeyen Numara; Belki öğrendiğin zaman bir daha konuşmazsın benimle ama.

Bilinmeyen Numara; Buna rağmen mesaj atıyorum.

Bilinmeyen Numara; Hani bazen sana korkak derler ya.

Bilinmeyen Numara; Asıl senin yaptığın korkaklık değil. Kaybedeceğin savaşı bile bile girmemek denir.

Bilinmeyen Numara; Ama benim şuan yaptığım korkaklık.

Bilinmeyen Numara; Evet ben 17 yıllık hayatımda ilk defa beni gördüğün zaman senin kaçmandan korktum.

Bilinmeyen Numara; Ulan be çocuk seni sevdiğim zamandan beri bana değişik duygular tattırıyorsun.

*Görüldü (08.15)

Don't Value⚜ 《Texting》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin