E T L E D E R N İ E R

211 9 6
                                    

Multimedia; Brillant...

Genç kız artık Agâh'ı sevmiyordu, artık onu bile tanımıyordu. Dün gece Berkay, Burçin ve Berkay'ın tayfasında ki kişilerle sigara içiyordu. Birkaç kez de Agâh'ın Burçin'le öpüşürken yakalamıştı.

Artık ona sevgi dolu, hayranlıkla değilde tiksinir bir şekilde bakıyordu. Ama genç kızın içinde ufacık da olsa bir umutu vardı.

Burçin'in ve Berkay'ın gerçek yüzlerini gösterdiği zaman onlardan soğuyabilirdi. Genç kız böyle düşünüyordu.

Eğer gerçekten gayret ettiği halde Agâh'ı değiştiremezse kimliği sırra kadem basacaktı. Hiç kimseden genç kızın kim olduğunu öğrenemeyecekti. Öğrenememesi için elinden geleni yapacaktı. Eğer öğrenirse okuldan gitmeyi planlıyordu.

Okula geldiğinde Burçin ve Agâh'ı el ele tutuşurken gördü. Ama Agâh bilmiyordu sırf genç kızın inadına Agâh'la sevgili olduğunu. Burçin kendince genç kıza acı çektirmek istiyordu. Ama bunda gayet başarılıydı. Genç kız hep onları öyle gördükçe bu zamana kadar kimse için akmayan gözyaşları Agâh için özgürlüğüne kavuşacaktı.

Ama genç kız kararlı, azimli. Agâh'ı eski haline getirecekti.

Burçin genç kızı fark ettiğinde Agâh'a daha çok sokuldu ve onun gözlerine bakarak dudağından öptü.

Genç kız gözlerine bakmayı kıyamazken onun dudaklarını kıymadan öpüyordu. Genç kız adı gibi biliyordu ki Agâh'ın ilk öpücüğü Burçin'e gitmişti. Hatta ilk sevgilisi Burçin olmuştu. Agâh'ın bu zamana kadar hiç sevgili olmamış, bu konu da hep geri planda durmuştu.

Genç kız tutmaya kıyamadığı elleri Burçin'in ellerinde saklıydı.

Burçin genç kıza sırıttı. Bu bakışlarımız galibiyetin bakışıydı. Burçin her zaman genç kızın zayıf noktasını yakalamak için zaman kolluyordu ve bu fırsat eline geçtiği gibi değerlendirmeyi unutmadı.

Genç kız onları umursamadı. Daha doğrusu kendini buna inandırmaya çalışıyordu. Onları öyle gördükçe etinden bir parça alıyormuş hissi oluyordu.

Don't Value⚜ 《Texting》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin