Taehyung
Még mindig képtelen voltam elhinni az előző este történteket, hiába feküdt ott közvetlen a karjaimban a „bizonyíték" rá. December 31.-e van. Nem tudom, hogy Minnie mit tervez, hagyom majd, hogy ő döntse el. Jelenleg még gyönyörködni szeretnék benne. Imádom a haját és imádok játszani vele.
- Meddig akarsz még bámulni? – szinte kiugrott a szívem a helyéről úgy megijedtem. Felemelkedett az ölemből és féloldalasan felhúzott szemöldökkel nézett rám. Hát rajtakaptak..
- Nem is bámultalak. – feleltem kínosan, majd elkezdtem nézelődni a szobában.
- Mi a terved mára? – kérdezte egy kicsit félve.
- Ami neked. – fordítottam vissza a tekintetem és biztatóan elmosolyodtam.
- Nem akarok hazamenni. Ma még nem. – nyilatkozta szűkszavúan én pedig bólintottam.
- Akkor mit szeretnél csinálni? – kérdeztem, miközben simogattam a haját.
- Honnan lehet tökéletesen látni a tűzijátékot? – kérdezte tágra nyílt szemekkel.
- Tudok egy helyet..szeretnél elmenni este?
- Igen. – dobódott fel hirtelen, de rögtön el is ment a kedve, ahogy meghallotta a mobiltelefon rezgését.
- Rapmon az. – mondtam, ahogy megnéztem ki hív. – Felveszem. – erre ő bólintott.
- Végre már! Mégis hol a fenében vagy? És is Min Hae veled van? – kérdezte
- Nyugi. Itt van velem és nincs semmi bajunk. – nyugtattam.
- És hol van az az „itt"? – kérdezte még mindig dühösen.
- Figyu, most mennem kell. Ne aggódjatok, holnap hazamegyünk. – még hallottam, hogy mondana valamit, de letettem a telefont és én is kikapcsoltam. Min Hae éppen állt volna fel az ágyból, de visszarántottam, melynek az lett az eredménye, hogy rám esett. Feje a mellkasomon volt, és ahogy felnézett az összes haja a szemébe hullott.
- Kicsit ijesztő vagy így. – sepertem ki a haját az arcából nevetve. – De még így is gyönyörű. – kijelentésemre elpirult és a földet kezdte el pásztázni. – Nézz rám.
- Nem szeretnék. – mondta.
- Akkor is fogsz. – megragadtam az álla alatt és magam felé fordítottam a fejét. – Szeretlek. – böktem ki hosszas szünet után. Nagyot nyelt és lehunyta szemeit. Ajaj. – Ugye nem bántad meg a tegnap estét? – kérdeztem félve.
- Dehogy is. – vágta rá azonnal. – Én, én úgy érzem én is szeretlek. – mondta halkan, nekem pedig elöntötte szívemet a boldogság. Közelebb húztam magamhoz, majd egy forró csókban részesítettem. Hogy biztasson tettemben, önkéntesen az ölembe ült és belekapaszkodva a nyakamba csókolt tovább. Erőre kapva bátorabb lettem és megragadva pólója szegélyét egy finom mozdulattal levarázsoltam róla. Szájától elválva a nyakát kezdtem el behinteni apró puszikkal. Feje hátrabicsaklott és egy hangos sóhaj szakadt fel tüdejéből. Ekkor valaki olyan hangosan kezdett el kopogni az ajtón, hogy majd kiszakadt a helyéről. Min Hae tágra nyílt szemekkel ugrott ki az ölemből és a földre dobott pólójához szaladt, én pedig összeszedtem magam, hogy ajtót tudjak nyitni.
- Igen? – kinyitottam az ajtót és szembetaláltam magam egy kamerával. Vagyis nem is egyel, hanem többel. Egyből megrémültem. Valaki kiszivárogtatta az információt, hogy itt szálltam meg tegnap este. Ezt nem hiszem el.
YOU ARE READING
My Life After BTS (Jimin | Taehyung fanfiction)
FanfictionLee Min Hae-t olyan helyzetbe sodorja az élet, melynek köszönhetően találkozik a BTS-el. Élete nem meglepően fenekestől felfordul. Ez a történet egy szerelmi háromszög, tele fordulatokkal. 16+ és 18+os jelenetek is előfordulnak a történetben, vala...