15. rész ~ Költözés?!

125 10 2
                                    


Jimin

Miután kaptam Minnie-től egy búcsú puszi féleséget, na meg egy arcomba csapódó ajtót, azután haza fele vettem az irányt. Nem számítottam rá, hogy így fog elköszönni. Nagyon zavarba hozott vele, bár szerintem ő is eléggé zavarban lehetett, ha így rám csapta az ajtót. Az idő hűvös volt, de jót tett a friss, zord levegőn való sétálás. Nem tudtam kiverni a fejemből Őt, de nem is akartam. Alig vártam, hogy elújságolhassam a srácoknak, hogy kivel találkoztam ma. Miután hazaértem, számítottam rá, hogy valamelyik fiú észreveszi, hogy ma szokatlanul jó kedvem van és tudtam, hogy faggatózásba fognak kezdeni. Így is történt.

- Jimin-ah te meg minek örülsz ennyire? – kérdezte Jin, majd kérdésére a többiek is felfigyeltek és felém fordították kíváncsiskodó tekintetüket.

- Hát...találkoztam ma valakivel. – mondtam nekik visszafojtott mosollyal, pedig legszívesebben az összes fogamat kivillantva vigyorogtam volna.

- Na és ki volt a szerencsés? – húzogatta a szemöldökét Yun Seo. – ja, hogy ő is itt van..még ennyi idő után sem szoktam hozzá a jelenlétéhez.

- Tipp? – kérdeztem körbenézve és szerintem az első ember V lehetett, aki rájött, ugyanis tekintete semmit mondóvá változott, azonban úgy tettem, mintha nem láttam volna. – Na jó, mivel látom nem esik le senkinek, elmondom. Min Hae-vel találkoztam. Elmentem hozzá az étterembe és sikerült rávennem, hogy jöjjön el velem majd valahová megbeszélni a dolgokat.

- Micsoda?! – ugrott fel elsőnek Yun Seo a hallottak után. – És szóba állt veled? Ah, te mázlista..Veled miért állt szóba? Velem biztos nem állna szóba.. – kezdte megint a nyávogást, de inkább figyelmen kívül hagytam.

- Örülünk neki. – szólalt meg barátnője után Rapmon szűkszavúan, azonban láttam, hogy valami bántja. Volt egy tippem, hogy mi lehet az, és eltaláltam.

- Hé..tuti, hogy veletek is hajlandó lesz beszélni és kibékülni. – mondtam bátorítóan. – Ne aggódjatok, érzem, hogy neki is úgy hiányoztok mindnyájan, mint ő nektek. – mosolyogtam rájuk, majd halványan bólogattak.

- És mikor hozod el hozzánk? – kérdezte Suga-hyung.

- Hát.. egyelőre kettesben akarunk megbeszélni mindent. Aztán, majd ha sikerül mindent tisztázni, akkor majd elhozom ide is. – mondtam.

- Ez jó ötlet így. – helyeselt a maknae.

- Örülök neked. – köszörülte meg a torkát V, majd a szemembe nézett és mosolygott. Őszintének mondható volt mosolya.

- Köszi. – mosolyogtam rá vissza halványan, majd ott hagyva őket felmentem a szobámba, kivettem a telefont a zsebemből majd tárcsáztam Minnie számát.

- Szia Minnie. Holnap ráérsz? – kérdeztem belevágva a közepébe.

- Mivel a főnök kiakadt rám a mai incidensed után, ezért azt mondta, hogy idén már ne menjek dolgozni. Bár úgy is a héten kellett volna már csak mennem, mert utána ugye jönnek az ünnepek, de így hosszabbítottál a szünetemen, amit hálásan köszönök. – mondta mellébeszélve.

- Szóval ez egy igen? – kérdeztem sürgetve.

- Igen. – adott választ végre.

- Szuper. – jöttem izgalomba. - Elmegyek érted 4-re, rendben? – kérdeztem nagyon beleélve magam a dolgokba.

- Öhm..rendben, de leírom a címet üziben, ugyanis már nem a régi lakásomban lakok. – mondta kicsit félve.

- Hm.. – lenyeltem a hallottakat, majd hozzátettem. - Inkább nem állok le most akadékoskodni, hogy miért is van új címed. De holnap tartozol egy beszámolóval. – mondtam neki fenyegető, de poénos hangnemben.

My Life After BTS (Jimin | Taehyung fanfiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora