5 Diamond
Aku masuk ke dalam kelas selepas memberi salam kemudian Cikgu Fauzana tersenyum ke arahku. Subject chemistry. Okey subject favourite aku woo.
Malas nak cerita panjang. Macam biasa cikgu suruh perkenalkan diri."Hye, My name Tengku Eryn Idaya Bt Tengku Emran, from Tokyo, Japan, mix British-malay" aku tersenyum manis ke arah kawan2ku especially si Buah hati pengarang jantung aku.
ARIZ? Hell No ! Dia bukan buah hati pengarang jantung aku .
"Eryn, awak boleh duduk kat sebelah Sara dan Ezza" arah Cikgu Fauzana.
"Long time no see Puteri Maisara Arysha and Tengku Ezza Qaizara" terkejut beruk dua ketul ni and.........
"I MISS YOU DAMN SO MUCH TENGKU ERYN" menjerit dua ketul tu then terus peluk aku erat.
REHATTTT!!!!! riuh satu blok dengan suara pelajar2.
"Jom pergi kantin. Lapar du" ujar aku sambil membuat muka comel. Tak2 mintak penyepak sebenarnya.
"Ya Allah, Jom lah pergi kantin. Kesian aku tengok muka dia ni dah mcm beruk kebulur 10tahun" kutuk Si Ezza.
Sara hanya ketawa melihat muka aku cemberut. Eh cemberut ke camberuk HAHAHAHAHA
KANTIN, Emirin High School.
Aku membawa pinggan spaghetti carbonara aku. Boleh dikira berapa banyak aku menelan liur. Lapar gila dah ni. Serious ni kalau makan perh nikmattttt....
BUKKK!
Sesaat..
PRANG!What defuq!? Bahu sakit. Pinggan pecah. Makanan terabur. Semua yang berada di kantin semua pandang aku. Muka dah membahang. Bukan malu tapi MARAH!!
"WOI, KAU PEHAL NAK LANGGAR AKU! GANTI BALIK MAKANAN AKU! HOLYSHITT!! DAMN!!" aku memaki manusia yg membelakangi aku tu.
Sesaat...
Dia pandang belakang sambil tangan kiri diselup kedalam kocek seluar. Senyuman sinis diberikan kepadaku."Opss! Sorry sayang" ujarnya dengan senyuman sinis.
Aku menghampirinya. Senyuman manis ku berikan.
"I forgive you, dear" PAP!! kakinya aku pijak sepenuh hati.
"Arhh! Shit you!" Aku hanya menggulingkan bola mata. Tangan Ezza Dan Sara aku tarik blah dari kantin.
Syaz Irwan POV
"Arhh! Shit you!" Aku memakinya.
Semua yang berada di kantin menahan tawa.
"MAKAN LAH! KAU ORANG NAK GELAK APEHAL! NAK MATI KE!?" Suara Syaz Sudah naik seoktaf.
Semua yang berada di kantin kecut, menunduk menghadap makanan.
Syaz blah dari kantin. Port biasa. ROOFTOP.
"Wei Syaz, sapa doe minah tadi?" Tanya Si Raf Haziqi
"Berani gila dia lawan kau, tempah maut sia" giliran
Mmir Syazwan pula menambah."Dia.... "
YOU ARE READING
Mr. Gangster Fall in Love 💕
RomanceHidup Eryn Idaya yang membawa diri ke Tokyo,Japan kerana phobia dengan percintaan. Dipaksa oleh Papanya untuk mengambil SPM di Malaysia. ""Eryn Idaya sayang, stop crying. Buruknya my princess ni nangis. Abang dah bagi tahu papa yang abang akan balik...