End Syaz Irwan POV.
Memandangkan jam Sudah pukul 9malam. Syaz menghantar aku pulang. Motosikalnya berhenti dihadapan pintu pagar besar rumahku. Aku apa lagi, berhenti je motor dia. Aku loncat turun dulu.
Syaz mematikan enjin motosikalnya. Dia mencabut helmet. Kemudian memandangku.Aduhh helmet pon! Dah kenapa xboleh bukak niii! Syaz pon dok tenung aku ni kenapa! Aku mengeluh. Syaz tersenyum melihat aku.
Syaz Irwan POV
Alahai nak cabut helmet pon comel ! Kata2 ini hanya mampu aku ungkap di dalam hati. Kau gila nak cakap jujur. Mahu kena gelak dengan minah gila ni. Jatuh hantaran kahwin aku wooooo!
"Meh sini aku tolong" kata Syaz.
Aku menarik tangannya sehingga dia terdorong ke hadapan. Depan spe ? Kau rasa? Mesti lah aku yang hensem ni. #SyazRiakmcmEjoy Hahahaha
End Syaz Irwan POV
Aku terdorong ke hadapan. Haih siapa lagi klo bukan Si bahlul Al-sewel ni yang tarik tangan aku.
'Dup dap Dup dap dup dap' jantung aku dh mcm team raver dah wuuuuu.
Posisi kami yang rapat ni memberi aku peluang untuk tilik muka dia.
Hmm dia ni sekali pandang macam Isyraf Danish. Dua kali pandang macam Teejay Marquez. Alahai dia ni kembar Teejay kaa 😍 wajah putih tanpa jerawat itu aku tatap lama.
"Ehem"
"Ehem!!" Kali kedua dia berdeham.
Aku seakan baru tersedar. Baru sedar du helmet dh ditanggalkan. Mak aihhh malu nya aku. Kusyuk sangat pergi intai anak teruna orang."Berapa butir jerawat kat muka aku kau dapat kira?" Syaz Perli.
"Bukan butir! Tapi BERBAKUL kau tahu!!" Balas aku sarkastik.
"HAHAHAHAHAHA" Syaz gelak lepas.
"Harap muka je lawa. tapi BUTA!!" Sambungnya lagiHUWHATTTTTT!!!
"KAU NI KAN MMG..... " Xsempat aku habiskan kata-kata.
Syaz memicit kedua2 belah pipi gebuku dengan menggunakan ibu jari Dan jari telunjuknya menyebabkan bibir aku terjuih kehadapan. Ala-ala duckface gituu 😑
"Sebelum aku cium kau,baik kau masuk dalam rumah" kata Syaz dengan nada yang saja dibuat dingin. Dalam hati ' hahahahahahahahahaha' hanya mampu menahan gelak. Nasib lah kau juara Prince ice Syaz oii..
Syaz melepaskan picitan dipipiku.
"Oo..o.. Okey" tergagap-gagap aku dibuatnya.
Ceittt! Aku terus berlari anak ke arah pintu rumahku.
Syaz Irwan POV.Mataku melihat si 'dia' berlari. Kau xingat aku lagi ke? Aku rindu kau. Aku memandang sayu terhadap satu figura yang sedang berlari itu. Nasib baik kau semakin dekat dengan aku.
Aku menghidupkan enjin motorbike. Eryn pon dah masuk, and now! Let's vroommm!
Destinasi dituju; Emirin International HighSchool.
Korang mesti Ingat aku ni kaki race kan? Bukan kecut taknak race, tapi sayang nyawa bro. Hehhh!
Motorbike ku berhenti di sebelah pondok pengawal.
"Maaf lambat pulangkan helmet Pak Man,maaf lagi sekali,terima kasih ya" kataku sambil menghulurkan helmet Arai.
Aku terus menghidupkan enjin motorbike, kemudian memecut laju pulang ke rumah.
I'm coming home ~ I'm coming home ~ tell the world I'm coming home ~
Motorbike aku memasuki perkarangan rumah .
Malas nak cerita panjang. Aku blah masuk rumah. Mandi, main guitar kat beranda bilik.
15minit kemudian,
Syaz mencapai guitarnya. It's time for rock and roll!! Yahooooo.
End Syaz Irwan POV.
Aku memasuki pintu bilikku. Haih sunyinya. Nak balik Tokyo. Aku mengeluh.
Terasa badanku Sudah melekit. Aku mencapai towel. Destinasi dituju: Toilet.Seusai membersihkan diri. IP7+ ku capai yang berada di atas meja solek. Lalu,
BUMMM!! Aku meloncat di atas Katil. Aku menilik telefon ku. Tiada notification dari whatsapp. Aku terus mencapakkan telefon ku disebelah. SOMBRE!Mataku pejam. Tapi masih tidak dapat melelapkan diri. Fikiran ku teringatkan Syaz.
FLASHBACK
Rooftop.
BUKKK!!!
Sesaat.."AUCHHHHH!!!" Syaz mengerang kesakitan. Lebih tepat dah terbaring atas lantai rooftop.
HAHAHAHAHAH mesti korang tertanya-tanya kan apa aku buat kat dia? Guess what? Aku tendang aset paling berharga dia. Of course lah 'anu' dia. Choi, nasib baik tau aku tendang prince charming korang tu kira separuh kuat. Kalau tahap maksimum kuatnya. Mahu mandul juga mamat gila tu. Sian bakal bini dia. Hahahahaah.
End flashback.
Aku tersenyum. Syaz, aku minta sorry eh.
Mataku semakin memberat. Aku terlena.Sorry guys!! Hambar sikit. Busy bohhh. Idea kureng daa... Nanti I update lagi eh 😘
Vote please 😭 penat guys I taip panjang2. Vote tau.#SecondShortStory Akan keluar.
This one cerita agak gangster. Nak tahu title apa? Nnti I update k 💕 jangan lupa vote tauuuuuuu.......
YOU ARE READING
Mr. Gangster Fall in Love 💕
RomanceHidup Eryn Idaya yang membawa diri ke Tokyo,Japan kerana phobia dengan percintaan. Dipaksa oleh Papanya untuk mengambil SPM di Malaysia. ""Eryn Idaya sayang, stop crying. Buruknya my princess ni nangis. Abang dah bagi tahu papa yang abang akan balik...