Alice pov
Am ajuns pe plaja. Era foarte frumos. Am găsit locul perfect. Ceilalți sau dus sa se plimbe, acum am mai rămas noi patru. Noel și Micke sau asezat pe doua șezlonguri de lângă cel acoperit. Mam apropiat de Max și i-am spus in șoaptă:
Eu:Sarutama, se uita la noi.
A sărit pe mine și ma sărutat, după ma luat in brațe și ne-am dus la acel șezlong acoperit.
Micke:Ce faceți voi acolo?
Eu cu Max am chicotit puțin in șoaptă. Apoi eu am aruncat cu jerseul și pe din afara părea ca ne dezbracăm.
Eu:Ăștia chiar ne cred.
Max:Se pare ca da.
Eu:E timpul sa gemem.
Și am început, apoi am auzit-o pe Noel strigând:
Noel:Hei, sunteți pe plaja și suntem și noi aici, opriți-vă, aveți toată noaptea la dispoziție!
Eu:Mai taci!
Atunci și eu și Max ne-am oprit. Am mai stat puțin ca sa para ca ne îmbrăcăm și am ieșit.
Micke:Ce ați făcut voi acolo?
Max:Multe!
Noel:Cum ar fi?
Eu:Nu e treaba ta.
Noel:Hai spune, sunt sora ta.
Eu/Max:Am făcut........
Micke:Știam eu! Spune el in timp ce nea intrerupt.
Nina:Ce ști?
Offff! Au ajuns, acum nu mai putem continua.......
Micke:Ca ei au......
Eu:Ca noi avem multe in comun, spun asta in timp ce l-am luat pe Max de mâna și am plecat către hotel.
Max pov
Suntem in drum spre hotel.
Alice:Ce aproape a fost.....
Eu:Ce a fost aproape.....?
Alice:A fost aproape ca Micke și Noel sa ne creadă.
Eu:Dar poate ne-au crezut.
Alice:Da, dar dacă nu apăreau ei am fi putut continua farsa si ar fi fost mai amuzant.
Eu:Da flori nu mai vrei? Spun eu extrem de ironic.
Alice:Sa ști ca as vrea. Și mai vreau și o coronița, și un ursuleț mare......etc.
Ma enerveaza așa de tare, și in același timp ma atrage, as vrea sa gust o bucățică din ea......
Ce tot spui acolo Max! Trezește-te! Tu o urăști!
Ba nu! O iubesc, lasă-mă in pace, conștiința! As vrea sa îi spu ca o iubesc dar......
Dar ce Max! Trezește-te la realitate, tu + ea = dezastru total.
Sa nu mai spui asta niciodată! Ca altfel......
Ca altfel ce?!?! Ai uitat ca eu fac parte din tine!?! Esti un prost, ai avut șansa sa îi arați asta in acele trei luni încarce ați fost impreuna.
Alice:Max! La ce te holbezi!?!
Abea atunci mam trezit din gândurile mele și mi-am dat seama ca ma holbam la sânii ei.
Eu:Ăăăă.....la nimic.
Ah nu mai pot rezista. E așa de sexy!
Alice:Max!
Atunci mi-am dar seama ca ma uitam la buzele ei. Nu mai pooootttttt!!!!!!!!!!!!
Te iubesc Alice, ca un nebun! As vrea sa ma culc cu tine!
Trezește-te Max!
Eu:Vreau sa ma culc cu tine!
Atunci ea a început sa rada.
Alice:Vrei sa ce?
Atunci am realizat ca am spus cu voce tare cuvintele.
Eu:Era o gluma, spun eu cu o fata foarte îngrozitoare.
Alice:Mi-am dat seama de la început! Nu mai trebuia sa spui, de și fata ta părea foarte credibila.
Alice pov
Oare chiar vrea sa se culce cu mine, pentru ca dacă vrea și eu vreau.
Ce tot spui acolo Alice, cum sa te culci cu un dobitoc ca asta?
Taci! Nu te mai bagă in viata mea conștiința. Tu mi-ai distrus visul in acele trei luni, mi-ai tot spus ca nu e bine dar acum regret ca te-am ascultat.
Nu regreta! E doar spre binele tău!
Taci! Ca altfel....
Ca altfel ce? Ai uitat ca eu sunt jumătatea buna din tine, de mine nu poți scapă.
Tu, jumatate buna!?! Asta nici in visele tale.
Te-am avertizat eu.
Max:Alice la ce te uiți?
Atunci mam trezit la realitate, și ma uitam la abdomenul lui care se vedea foarte bine și prin tricou.
Eu:La nimic!
Max:Cum nu te uitai la nimic? Am văzut cum privirea ta era ațintita spre abdomenul meu!
Eu:Mai taci! Eu ce am zis cad tu te holbai la sânii mei?!
Atunci a tăcut. Aveam dreptate. Asta nu îmi place! Nu îmi place să-l văd cum se uita la mine când am dreptate.
Te iubesc și a-și vrea sa ma culc cu tine doar ca tot ceea ce sa întâmplat pana acum între noi a fost doar actorie......
Atunci el și-a întins mâna și a vrut sa ma pipăie, am luat o perina și am început sa dau in el in timp ce strigam:
Eu:Esti un idiot, cel mai mare idiot, esti idiotul idioților.
Mi-a prins mâna și ma mobilizat la pământ. Între buzele mele si buzele lui era mai puțin de un centimetru.
Apleacate odată. Sarutama!
Îl loc de asta am primit o palma.
Max:Tu pe mine sa nu ma mai faci idiot, idioata naibii!
Eu:Idiotule!
Max:Nu ma enerva ca altfel.....
Eu:Ce o să-mi faci? O să-mi mai dai câteva palimi, o sa ma bați pana ajung in spital o sa ma violezi? Ce o să-mi faci?
Atunci a ridicat mâna la mine. Îi tremura foarte tare și încet încet a lăsat-o in jos și sa întins pe pat. Mam întins și eu doar ca cu spatele la el. Am închis ochi dar am tresărit puțin când am simțit ca ma tras aproape de pieptul lui și și-a pus o mâna peste mine. L-am lăsat fiind ca îmi plăce, ma simt in siguranța lângă el.
Eu:Noapte buna, idiotule!
Max:Noapte buna, idioato!
CITEȘTI
Dragoste din obligatie
Aktuelle LiteraturVa dau un mic pont din ce se va petrece in aceasta carte. E vorba de o dragoste din obligatie. Unde se vor face foarte mari sacrificii pentru familie.